NEUM - savršeno provedeno vrijeme uz wellness odmor uz 2 noćenja s doručkom za dvoje
+ gratis paket za 1 dijete do 7 godina u Grand Hotelu Neum 4* za 1.510 kn!

+ 2x holistička masaža, 2x korištenje slane sobe i korištenje bazena i saune, do 3.6.

Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* uz 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.510 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4*
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 2
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 3
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 4
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 5
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 6
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 7
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 8
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 9
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 10
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 11
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 12
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 13
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 14
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 15
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 16
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 17
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 18
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 19
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 20
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 21
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 22
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 23
Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* - slika 24

NEUM - savršeno provedeno vrijeme uz wellness odmor uz 2 noćenja s doručkom za dvoje
+ gratis paket za 1 dijete do 7 godina u Grand Hotelu Neum 4* za 1.510 kn!

+ 2x holistička masaža, 2x korištenje slane sobe i korištenje bazena i saune, do 3.6.

Wellness odmor u Grand Hotelu Neum 4* uz 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.510 kn!

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s doručkom (bogati doručak na bazi švedskog stola) za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 7 godina u sobi s pogledom na more s balkonom u Grand Hotelu Neum 4*
    - popodnevni snack od 15 h do 17 h
    - 2x holistička masaža u trajanju
    30 minuta
    - 2x korištenje slane sobe u trajanju
    40 minuta
    - korištenje grijanog zatvorenog bazena s morskom vodom dimenzija 25 x 15m
    - korištenje finske saune, parne kupelji i teretane u sklopu bazena s morskom vodom
    - ranu prijavu od 12 h i kasnu odjavu do 14 h
    - besplatan WiFi i parking (ovisno o raspoloživosti)
  • Dodatna pogodnost:
    - 20% popusta na usluge wellnessa
  • Rok iskoristivosti: 3.6.2022.
  • Gratis paket za 1 dijete do 7 godina na pomoćnom ležaju
  • Priuštite sebi i svojoj voljenoj osobi odmor bez stresa. Nagradite svoje tijelo i povratite mu mladenačku snagu i energiju revitalizirajućim spa tretmanima u opuštajućem ambijentu koji vam pružaju Grand Hotel Neum wellness centar
  • Grand Hotel Neum 4* je hotel s dugogodišnjom tradicijom, najveći i najluksuzniji hotel u Neumu s kompletnom turističko-ugostiteljskom ponudom. Suvremen dizajn, prekrasan pogled na more te mnoštvo dodatnih sadržaja čine ga idealnim mjestom za odmor i opuštanje
  • Opremljenost sobe s pogledom na more i balkonom: klima, sef, telefon, LCD SAT TV, mini bar, kupaonica i pomoćni ležaj
  • Gastro ponuda je šarolika i raznovrsna, poslužuje se najsvježija morska riba iz jadranskih dubina, školjke iz čistoga mora i ostale slične delicije
  • Hotelska plaža je prirodnog sitnog šljunka s bogatim zabavnim sadržajem te se na plažu možete spustiti s 3 hotelska dizala
  • Video hotela pogledajte OVDJE
  • Moguće nadoplate:
    - jednokrevetna soba + 50% iznosa sobe za 2 osobe
    - polupansion na bazi švedskog stola: 15 KM osoba/dan
  • Hotel nema mogućnost smještaja kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba:
    - odrasli: 1,60 KM osoba/dan
    - mladi: 12-26 godina plaćaju 50% iznosa
    - djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 11 h
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati na mail [email protected] ili na broj + 387 (0)36 880 222
  • Mogućnost promjene termina i iskoristivosti ponude u zavisnosti od dogovora s Hotelom
  • Otkazivanje:
    - 7 dana prije dolaska - besplatno,
    - 7 – 4 dana prije dolaska - plaćanje 50% ukupnog iznosa,
    - 3 – 0 dana prije dolaska + no show - plaćanje 100% ukupnog iznosa
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta karticama ili u gotovini u eurima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Grand Hotel Neum 4*
Zagrebačka 2, Neum, Bosna i Hercegovina

Kontakt podaci
Telefon: + 387 36 880 222
E-mail:
Web: http://www.hotel-neum.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
HTP NEUM d.o.o.
Zagrebačka 2, Neum

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate