GOLD CLASS·PUTOVANJA
- stvorena za tebe -

POSTIRA, BRAČ - zadnji dani ljeta uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE LIGHT za 2 osobe + gratis paket za 1 ili 2 djece u Grand Hotelu View 4* uz korištenje bazena i SPA zone

+ korištenje teretane, koktel dobrodošlice, slatko iznenađenje na dolasku, korištenje do 20.10.

POSTIRA, BRAČ - 2 noćenja ALL INCLUSIVE LIGHT za 2 osobe + gratis paket za 1 ili 2 djece u Grand Hotelu View 4*

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 222
5 zvjezdica: 166
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (133) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 2
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 3
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 4
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 5
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 6
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 7
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 8
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 9
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 10
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 11
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 12
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 13
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 14
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 15
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 16
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 17
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 18
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 19
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 20
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 21
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 22
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 23
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 24
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 25
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 26
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 27
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 28
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 29
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 30
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 31
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 32
Grand Hotel View 4*, Postira, Brač - slika 33

POSTIRA, BRAČ - zadnji dani ljeta uz 2 noćenja ALL INCLUSIVE LIGHT za 2 osobe + gratis paket za 1 ili 2 djece u Grand Hotelu View 4* uz korištenje bazena i SPA zone

+ korištenje teretane, koktel dobrodošlice, slatko iznenađenje na dolasku, korištenje do 20.10.

POSTIRA, BRAČ - 2 noćenja ALL INCLUSIVE LIGHT za 2 osobe + gratis paket za 1 ili 2 djece u Grand Hotelu View 4*

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 222
5 zvjezdica: 166
4 zvjezdice: 42
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih (133) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja ALL INCLUSIVE LIGHT (doručak, ručak i večera s uključenim pićem iz šankomata uz obroke) za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina u Superior dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem ili 2 osobe + gratis paket za 2 djece do 11,99 godina u Superior dvokrevetnoj sobi s 2 pomoćna ležaja u Grand Hotelu View 4*
    - rani check-in i kasni check-out sukladno raspoloživosti (potvrda na recepciji hotela)
    - koktel dobrodošlice i slatko iznenađenje na dolasku
    - korištenje vanjskog i unutarnjeg grijanog bazena te dječjeg bazena
    - korištenje sunčališta s pogledom na more, ležaljki i suncobrana (sukladno raspoloživosti)
    - korištenje SPA zone (grijani unutarnji bazen s ležaljkama, ice sauna, dry sauna, system sauna, relax zona) i hotelske teretane - uz prethodnu rezervaciju termina na recepciji hotela
    - besplatan Wifi i parking (prema raspoloživosti)
  • Dodatna pogodnost:
    - 20% popusta na sve tretmane za lice i tijelo i 30% popusta na Signature masažu
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja all inclusive light za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem u terminu 3.9. - 17.9. za 2.999 kn + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina
    - 2 noćenja all inclusive light za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s 2 pomoćna ležaja u terminu 3.9. - 17.9. za 3.345 kn + gratis paket za 2 djece do 11,99 godina
    - 2 noćenja all inclusive light za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s pomoćnim ležajem u terminu do 20.10. za 1.949 kn + gratis paket za 1 dijete do 11,99 godina
    - 2 noćenja all inclusive light za 2 osobe u Superior dvokrevetnoj sobi s 2 pomoćna ležaja u terminu do 20.10. za 2.179 kn + gratis paket za 2 djece do 11,99 godina
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Ponudu nije moguće koristiti u terminima 6.10., 7.10. i 8.10.2022.
  • Korištenje ugostiteljskih usluga počinje večerom na dan dolaska i završava ručkom na dan odlaska
  • Opremljenost Superior dvokrevetne sobe: prostrana soba s balkonom i malim mediteranskim vrtom, pogled more, klima uređaj, LCD SAT TV, telefon, sef, mini bar, aparat za kavu i čaj, tuš, sušilo za kosu, besplatan WiFi, dječji krevetić na upit, baby phone, grijač za bočice, koš za pelene, stol za previjanje i kupanje na upit.
  • Sve sobe imaju balkon i pogled na more
  • U Superior sobi s 1 pomoćnim ležajem maksimalni kapacitet je 3 osobe, a u Superior sobi s 2 pomoćna ležaja maksimalni kapacitet je 4 osobe
  • Boravišna pristojba:
    - od 1.4. do 1.10.: 1,33 € (10 kn) odrasla osoba/dan
    - od 1.10.: 1,33 € (8 kn) odrasla osoba/dan
    Djeca 12 do 18 god. 50%
    Djeca do 12 god. ne plaćaju
  • Smjestio se na svega nekoliko koraka od pitoresknih Postira, udaljen samo nekoliko koraka od mora, u neposrednoj blizini plaža s kristalno čistim plavim morem te pruža savršenu bazu za otkrivanje čari otoka Brača i stvaranje novih uspomena koje ćete pamtiti cijeli život
  • Moguće nadoplate:
    - doplata za 3. osobu od 12 ili više godina u Superior sobi s 2 pomoćna ležaja: 66,60 €/dan (501,75 kn/dan) u terminu 3.9. - 17.9. te 43,35 €/dan (326,85 kn/dan) u terminu 17.9. - 20.10.
    - kućni ljubimci: 25 €/dan
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 11 h
  • Rezervaciju smještaja potrebno je izvršiti u roku od 3 dana od kupnje ponude na mail:
    [email protected] ili telefon 051 800 488 uz predočenje koda (šifre) ponude
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 4 dana prije rezerviranog dolaska (do 14 h). U suprotnom se ponuda smatra iskorištenim i daljnje korištenje ponude nije moguće
  • Bitno je naglasiti da kupovinom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima poslovanja Kampa prema kojima se rade i povrati, odnosno u slučaju otkaza, povrat sredstava moguć je uplatom osiguranja od otkaza
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Grand Hotel View 4*
Vrilo 42, Postira, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 800 480
E-mail:
Web: https://www.jadran-crikvenica.hr/grand-hotel-view

Detalji o partnerovom sjedištu:
Jadran d.d.
Bana Jelačića 16, Crikvenica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate