EGIPAT, THE GRAND PALACE 5* ADULTS ONLY - doživite pravi luksuz uz 7 do
15 dana ALL INCLUSIVE s povratnim letom i zrakoplovnim pristojbama od 638 €

Luksuzni resort neposredno uz plažu, povratni let iz Ljubljane ili Budimpešte, letovi od 1.11.2024. do 25.10.2025.

EGIPAT, THE GRAND PALACE 5* ADULTS ONLY - pravi luksuz od 7 do 15 dana ALL INCLUSIVE s povratnim letom od 638 €

Pogledaj iskustva drugih (2) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Egipat, The Grand Palace 5*
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 2
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 3
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 4
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 5
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 6
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 7
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 8
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 9
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 10
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 11
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 12
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 13
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 14
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 15
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 16
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 17
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 18
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 19
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 20
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 21
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 22
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 23
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 24
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 25
Egipat, The Grand Palace 5* - slika 26

EGIPAT, THE GRAND PALACE 5* ADULTS ONLY - doživite pravi luksuz uz 7 do
15 dana ALL INCLUSIVE s povratnim letom i zrakoplovnim pristojbama od 638 €

Luksuzni resort neposredno uz plažu, povratni let iz Ljubljane ili Budimpešte, letovi od 1.11.2024. do 25.10.2025.

EGIPAT, THE GRAND PALACE 5* ADULTS ONLY - pravi luksuz od 7 do 15 dana ALL INCLUSIVE s povratnim letom od 638 €

Pogledaj iskustva drugih (2) »
  • Ponuda uključuje:
    - od 7 do 15 dana s ALL INCLUSIVE uslugom u raspoloživoj sobi u The Grand Palace 5* Adults only
    - povratni let Ljubljana/Budimpešta - Hurghada - Ljubljana/Budimpešta
    - zrakoplovne pristojbe
    - transfer zračna luka - hotel - zračna luka
    - asistenciju predstavnika na destinaciji na hrvatskom ili slovenskom jeziku
    - organizaciju putovanja i jamčevinu, sve za 1 osobu u organizaciji Putničke agencije ETI potovanja
  • Letovi od 1.11.2024. do 25.10.2025.
  • Provjerite raspoloživost klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Nakon provjere termina dobit ćete daljnje upute za kupovinu ukoliko je termin raspoloživ
  • Ovdje pogledajte datume polaska i cijene iz LJUBLJANE ili BUDIMPEŠTE
  • Ukoliko Vas zanima polazak iz Beča, isto navedite prilikom slanja upita
  • Zbog cijena aviokarata moguća su određena odstupanja od cijena u tablici. Konačnu cijenu/ponudu dobit će te pri provjeri termina
  • Sve cijene su u EUR, informativne i važe kod smještaja u dvokrevetnoj sobi / CIJENA NA OSOBU
  • Primjenjuju se trenutne cijene u rezervacijskim sustavima
  • Dostupnost ili cijena mogu se promijeniti
  • ALL INCLUSIVE usluga uključuje: buffet doručak, ručak i večeru, razne snackove te lokalna alkoholna i bezalkoholna pića od 10 h do ponoći
  • Informacije o posluživanju obroka i restoranima pogledajte OVDJE
  • Luksuzni resort samo za odrasle nalazi se neposredno uz plažu te u blizini sestrinskog hotela The Grand Hotel, s kojim dijeli plažu. Chill-out bar u resortu nudi opuštanje s pogledom na Crveno more,a u vanjskom predjelu tri su slatkovodna bazena s terasama za sunčanje
  • Udaljenosti:
    - privatna plaža, koju upotrebljavaju i gosti hotela The Grand Palace 4,5* Adults only u neposrednoj je blizini
    - središte Hurgade: 10 kilometara
    - transfer do zračne luke traje oko 20 minuta
  • Ponudu hotelskih sadržaja pogledajte OVDJE
  • Raspoložive sobe:
    - Comfort soba (DC/EC)
    - Junior suita (DZJ/EZJ)
    - Junior suita s neposrednim ulazom u bazen (DJP/EJP)
    - Junior suita s pogledom na bazen ili more (DJM/EJM)
    - Vila (DVI)
  • Sport i zabava:
    - stolni tenis, biljar
    - uz doplatu, u The Grand Hotelu: dva teniska igrališta s tvrdom podlogom i rasvjetom
    - dnevni animacijski program i živa glazba ili predstave navečer
  • Zbog posebne atmosfere u The Grand Palaceu 5* Adults only vrijede posebni uvjeti zbog čega boravak djece do navršene 18. godine života nije moguć
  • Zbog okolnosti vezanih uz mjere, koje su rezultat pandemije Covid-19, ponuda nekih usluga je ograničena. Gosti dobivaju detaljne informacije o svim uslugama po dolasku u hotel
  • Moguće nadoplate za:
    - fakultativne izlete te obroke, transfere i usluge koje nisu navedene u programu (informativnu ponudu izleta pogledajte OVDJE)
    - putno osiguranje (preporuča se, cijena na upit u agenciji, usluge, premije i uvjete osiguranja pogledajte OVDJE)
  • Boravišna pristojba i jednokratna prijava su uključene u cijenu
  • U zračnoj luci u Hurgadi će Vas dočekati predstavnici Agencije. Iz zračne luke u Hurgadi Vas dočekuje bus koji Vas vodi do hotela te Vas on vraća u zračnu luku na kraju putovanja
  • Za putovanje vam je potrebna putovnica koja mora biti važeća još najmanje 6 mjeseci od povratka s putovanja. Izdavanje Vize se vrši na zračnoj luci u Hurgadi uz nadoplatu od 29 €/osoba
  • Bitno je naglasiti da kupovinom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima putovanja prema kojima se rade i povrati, odnosno u slučaju otkaza, povrat sredstava moguć je uplatom osiguranja od otkaza
  • Za bilo kakve nejasnoće kontaktirajte nas porukom na [email protected] ili pozivom na 01 6522 322
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Klikni za provjeru termina

ETI putovanja
Slovenska ulica 21, Maribor, Slovenija

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata