ISTANBUL - upoznajte čarobni grad koji spaja više svjetova i kultura na jednom mjestu
uz 3 noćenja s doručkom u hotelu 4* i povratnim letom od 1.980 kn!

Potrebna nadoplata zrakoplovne pristojbe, polazak 2.9.

Istanbul - 3 noćenja s doručkom u hotelu 4* i povratnim letom već od 1.980 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (23) »

    		
				    		
	            
Istanbul, 3 noći i let
Istanbul, 3 noći i let - slika 2
Istanbul, 3 noći i let - slika 3
Istanbul, 3 noći i let - slika 4
Istanbul, 3 noći i let - slika 5
Istanbul, 3 noći i let - slika 6
Istanbul, 3 noći i let - slika 7
Istanbul, 3 noći i let - slika 8

ISTANBUL - upoznajte čarobni grad koji spaja više svjetova i kultura na jednom mjestu
uz 3 noćenja s doručkom u hotelu 4* i povratnim letom od 1.980 kn!

Potrebna nadoplata zrakoplovne pristojbe, polazak 2.9.

Istanbul - 3 noćenja s doručkom u hotelu 4* i povratnim letom već od 1.980 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 23
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (23) »
  • Ponuda uključuje:
    - 3 noćenja s doručkom za 1 osobu u dvokrevetnim sobama Hotela Grand Marcello 4*
    - povratni let Zagreb - Istanbul - Zagreb
    - transfer zračna luka – hotel – zračna luka
    - sve razglede prema programu
    - pratitelja putovanja u organizaciji turističke agencije Integral
  • Klikom na "kupi" birate datum polaska:
    - 2.9.2021.
  • Pogledajte REDOVNE CIJENE I PROGRAM PUTOVANJA
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Polazak iz Zagreba 2.9.:
    - sastanak putnika u Zračnoj luci Zagreb u 7:30 h
    - polazak zrakoplova Turkish Airlines (TK1054) u 9:10 h
  • Povratak u Zagreb 5.9.:
    - let zrakoplovom TK1055 u 18:10 h
    - dolazak u Zagreb u 19:10 h
  • Pročitajte uvjete ulaska turista u Tursku na linku
  • PRTLJAGA uključena u cijenu:
    1 komad prtljage do 23 kg + 1 komad ručne prtljage do 8 kg (dimenzija 55 x 25 x 35 cm)
  • Obvezna nadoplata:
    - zrakoplovne pristojbe: 1.090 kn
  • Moguća nadoplata:
    - jednokrevetna soba: 750 kn/osoba
    - ulaznice za kulturno povijesne spomenike i muzeje
    - karte za javni gradski prijevoz
  • Pogledajte informativne cijene fakultativnih izleta
  • Pročitajte više o Istanbulu i mjestima koje možete posjetiti ovdje
  • Odmah nakon kupovine ponude obavezno je kontaktirati agenciju na [email protected] i poslati ime i prezime te kod potvrde osoba koje putuju kako biste garantirali svoje mjesto i potvrdili putovanje
  • Hrvatski državljani koji putuju u Tursku u svrhu turizma, ne trebaju vizu za boravak do 90 dana. Za putovanje hrvatskih državljana u Tursku potrebna je valjana putovnica koja mora važiti još najmanje 6 mjeseci od datuma ulaska u Tursku. Sve osobe koje putuju u Tursku moraju imati valjano putno-zdravstveno osiguranje koje pokriva razdoblje boravka u Turskoj. Agencija zadržava pravo promjene redoslijeda programa, ali se obvezuje da će se program izvršiti u cijelosti
  • Obavezno je popunjavanja putnog obrasca Traveler Entry Form kojeg je potrebno ispuniti u roku od 72 sati prije ulaska u zemlju i na osnovu tih informacija bit će vam određen tzv. HES kod („Hayat Eve Sigar“) koji je potreban za ulaz u sve ugostiteljske, uslužne objekte i trgovačke centre
  • Bitno je naglasiti da kupovinom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima putovanja prema kojima se rade i povrati, odnosno u slučaju otkaza, povrat sredstava moguć je uplatom osiguranja od otkaza.
  • Pristojbe zračnih luka podložne su promjenama i konačni iznos pristojbe potvrđuje se na dan izdavanja zrakoplovne karte. Agencija zadržava pravo promjene cijena u slučaju tečajnih razlika većih od 1,5%. Agencija zadržava pravo izmjene letova i programa
  • Ponudu možete platiti karticama do 6 rata (PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, Diners)
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vasTemeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Integral putovanja
ID kod: HR-AB-01-1-18661

Paromlinska cesta 2A (Pothodnik Glavnog kolodvora), Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4577 233 , 01 4577 210
E-mail:
Web: https://www.integral-zagreb.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
INTEGRAL ZAGREB d.o.o.
Paromlinska cesta 2/a, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata