Crikvenica - 3 dana s polupansionom za dvoje u Hotelu Mediteran*** uz korištenje bazena za 899kn!

Uživajte u dražesnom mediteranskom gradiću u periodu od 11.3. do 20.4.

Crikvenica - 3 dana za dvoje s polupansionom

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 44
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Crikvenica - 3 dana za dvoje s polupansionom
Crikvenica - 3 dana za dvoje s polupansionom - slika 9
-29%
1.260kn
899kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 179kn, a ostatak od 720kn prilikom korištenja.

1.260kn
899kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 179kn, a ostatak od 720kn prilikom korištenja.

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
Kupljeno 2

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    Crikvenica - 2 noćenja s polupansionom za dvije osobe u Hotelu Mediteran***
  • Ponudu možete koristiti u periodu:
    11.3. - 20.4.2016.
  • Dostupni su vam otvoreni i zatvoreni bazen u sklopu hotela te sauna (uz nadoplatu) i hotelska plaža
  • Redovne cijene usluga pogledajte na CJENIKU
  • Boravišna pristojba: 5,5kn/osoba/dan
  • Jedno dijete s roditeljima u krevetu
    do 6god gratis
    Dijete od 6god do 12 god: 157,5kn/noć
  • Moguće nadoplate:
    - soba s pogledom na more: 75kn/dan
    - parking ispred hotela: 38kn/dan
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Prije kupovine potrebno provjeriti raspoloživost termina pozivom na 051 785 011 ili
    051 785 193
    ili putem e maila
    mistral@ri.t-com.hr
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko niste došli na rezervirali termin, a isti niste otkazali 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrdu nije potrebno printati
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Crikvenica - 3 dana s polupansionom za dvoje u Hotelu Mediteran***

Hotel Mediteran*** smješten je u Crikvenici. Crikvenica je mjesto kao stvoreno za kratki bijeg od buke, prometa i obaveza. Ovdje ćete uživati u dobroj hrani, prostranom bazenu, a ljubazno osoblje vam je stalno na usluzi.

Smješten uz samo more te udaljen oko 500m od centra grada. Hotel raspolaže s više od 160 soba i 3 apartmana, restoranom, snack barom na plaži, liftovima i parkiralištem. Odmah ispod hotela se nalazi hotelska plaža, a u sklopu hotela su otvoreni i zatvoreni bazen.

ponudadana crikva

Naš plavi Jadran, brojni otoci razbacani po tom plavetnilu i plaže kojih bi se posramile puno razvikanije morske destinacije, iz godine u godinu privlače sve veći broj turista, ali i onih kojima naša obala postaje trajno mjesto za život. Jedan od tih pitomih, za miran život idealnih gradića je i Crikvenica.
Još od 19 stoljeća počinje se s organiziranim turizmom u tom gradićuu. Od tada je Crikvenica jako napredovala u svakom pogledu. Puno pažnje se posvetilo uređenju i održavanju pa plaže na Crikveničkoj rivijeri krasi čistoća mora, ukrašene dugačke šetnice koje odišu mirisnim mediteranskim duhom te općenito raznolikost u izgledu i ponudi. A ponuda je zbilja velika. 

Crikva, kako joj tepaju, može se podičiti s lijepim pješčanim i šljunčanim plažama, ali i malim, pitoresknim uvalama za one koji žele privatnost te brojnim sportsko - rekreativnim centrima i sadržajima prilagođenima za obitelj i djecu. Ona obiluje i bogatom ponudom lokalnih konoba, restorana i vinarija gdje ćete se hedonistički pepustiti uživanju u mediteranskim delicijama. 
Ljeto vrvi i brojnim zabavnim i kulturnim manifestacijama koje šetnicu i plaže pretvaraju u osvijetljene, smpatične pozornice čiji sadržaj drži budnima sve generacije.
Zahvaljujući visokokvalitetnoj čistoći mora, plaže u Crikvenici - Balustrada, Gradska plaži, Dramlju - Omorika i Selcu - Poli mora, Rokan, bazeni Hotela Varaždin su godinama nositelji Plave zastave, vrijednog europskog priznanja.

Hotel Mediteran***
Gajevo šetalište 18, Crikvenica, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 785 011; 051 785 193
E-mail:
Web: http://www.hotelmediterancrikvenica.com

Detalji o partnerovom sjedištu:
MISTRAL d. o. o.
Gajevo Šetalište 18, Crikvenica

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 44
5 zvjezdica: 13
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 8
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 5

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat