VRSI - uživajte uz 2, 5 ili 7 noćenja s polupansionom za dvije osobe + gratis paket za 1 dijete do 4 godine u Hotelu Beni 3* na obali Ninskog zaljeva od 1.349 kn!

Idealno mjesto za odmor i relaksaciju uz predivne plaže, korištenje 1.9. - 30.9.

Vrsi - uživajte uz 2,5 ili 7 noći s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Beni 3* od 1.349 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Vrsi, Hotel Beni 3*
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 2
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 3
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 4
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 5
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 6
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 7
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 8
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 9
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 10
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 11
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 12
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 13
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 14
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 15
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 16
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 17
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 18
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 19
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 20
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 21
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 22
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 23
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 24
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 25
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 26
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 27
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 28
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 29
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 30
Vrsi, Hotel Beni 3* - slika 31

VRSI - uživajte uz 2, 5 ili 7 noćenja s polupansionom za dvije osobe + gratis paket za 1 dijete do 4 godine u Hotelu Beni 3* na obali Ninskog zaljeva od 1.349 kn!

Idealno mjesto za odmor i relaksaciju uz predivne plaže, korištenje 1.9. - 30.9.

Vrsi - uživajte uz 2,5 ili 7 noći s polupansionom za 2 osobe u Hotelu Beni 3* od 1.349 kn!

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2, 5 ili 7 noćenja s polupansionom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 4 godine u Hotelu Beni 3*
    - besplatan WiFi
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj od usluga uključen je gratis paket za 1 dijete do 4 godina
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe od 1.9. - 30.9. za 1.499 kn
    - 5 noćenja s polupansionom za 2 osobe od 1.9. - 30.9. za 2.999 kn
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Hotel Beni smješten je na obali mirnog Ninskog zaljeva, u mjestu Vrsi – Mulo, nedaleko od Zadra. Idealno je mjesto za odmor i relaksaciju, a očuvani prirodni okoliš, bistrina mora, predivne plaže i bogato kulturno-povijesno nasljeđe u njegovoj blizini predstavljaju dodatni motiv da ga posjetite
  • Opremljenost soba: kupaonica s WC-om i tuš kabinom, sušilo za kosu, klima uređaj, telefon, besplatan Wifi
  • Restoran i pivnica s velikim izborom domaćih i inozemnih vrsta piva predstavljaju posebno atraktivne prostore hotela.
  • U neposrednoj blizini Vrsi nalaze se kilometarske pješčane i šljunčane plaže, pogodne za romantičnu šetnju pored mora, prirodne morske uvale i zaljevi za sportove na vodi
  • Gratis paket za 1 dijete do 4 godine
  • Moguće nadoplate za smještaj djece:
    (plaćanje u hotelu)
    - djeca 5 - 10 godina: 100 kn/dijete/dan
    - djeca 11 - 14 godina: 130 kn/dijete/dan
  • Manji kućni ljubimci su dozvoljeni (na upit)
  • Boravišna pristojba:
    (plaćanje u hotelu)
    - odrasli: 10 kn/osoba/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 5 kn/osoba/dan
    - djeca do 12 godina: ne plaćaju boravišnu
  • Check in: od 14 h
    Check out. do 10 h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 sati ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Dio rezervacije koji se plaća preko portala za 3. i 4. uslugu možete platiti karticama do 6 rata (PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, Diners)
  • Pogledajte Facebook i Instagram stranicu
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Beni 3*
Obala kneza Branimira 29, Vrsi - Mulo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 (0)23 231 621
E-mail:
Web: https://www.hotel-beni.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
APART VRSI d.o.o.
Vrsi - Mulo, Ulica kneza Branimira 29, Vrsi, Vrsi - Mulo

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate