Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - proljetno buđenje na Makarskoj rivijeri uz 1 ili više noćenja s polupansionom za dvoje + gratis paket za 1 dijete do 4 godine od 599 kn!

+ korištenje unutarnjeg slatkovodnog bazena, sauna i fitnessa, korištenje 4.3. - 27.4.

Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - proljetno buđenje uz 1 ili više noćenja za dvoje od 599 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (9) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4*
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 2
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 3
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 4
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 5
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 6
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 7
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 8
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 9
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 10
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 11
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 12
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 13
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 14
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 15
Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - slika 16

Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - proljetno buđenje na Makarskoj rivijeri uz 1 ili više noćenja s polupansionom za dvoje + gratis paket za 1 dijete do 4 godine od 599 kn!

+ korištenje unutarnjeg slatkovodnog bazena, sauna i fitnessa, korištenje 4.3. - 27.4.

Baška Voda, Grand Hotel Slavia 4* - proljetno buđenje uz 1 ili više noćenja za dvoje od 599 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (9) »
  • Ponuda uključuje:
    - 1 noćenje s bogatim polupansionom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 4 godine u Standard, Premium ili Comfort sobi u Grand Hotelu Slavia 4*
    - korištenje unutarnjeg slatkovodnog bazena, sauna i fitnessa (prema raspoloživosti i u skladu s epidemiološkim preporukama)
    - poklon iznenađenja u sobi prilikom dolaska
    - smještaj u sobi više kategorije (prema raspoloživosti)
    - prigodne tematske večere (8.3. - Dan žena, 18.3. i 1.4. - Wine & Dine)
    - rani check in od 10 h i kasni check out od 15 h (prema raspoloživosti)
    - besplatan WiFi
    - besplatan parking - prema raspoloživosti ispred Hotela Horizont 4* (udaljen 200 metara)
  • Dodatna pogodnost:
    - 25% popusta na 1x Biotec Sonic Skin-Resurfacing Facial u trajanju od 60 minuta
    - 25% popusta na 1x medicinsku masažu u trajanju od 30 minuta
    - 10% popusta na a la carte konzumaciju hrane u hotelskom fine dining restoranu DelPosto (izuzev na već postojeće akcije i/ili prigodne jelovnike)
  • Biotec Sonic Skin-Resurfacing Facial je revolucionarni klinički dokazan tretman lica koji rješava neujednačen ton kože, nepravilnosti i fine linije kako bi poboljšao teksturu kože. Ultrazvučni piling, masaža i terapija svjetlom pružaju ten koji nikada nije bio glađi (*Nezavisna klinička testiranja)
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj od usluga uključen je gratis paket za 1 dijete do 4 godine
    - 1 noćenje s polupansionom za 2 osobe u Standard sobi u terminu preko tjedna (ned-čet) za 599 kn
    - 1 noćenje s polupansionom za 2 osobe u Premium ili Comfort sobi u terminu preko tjedna (ned-čet) za 659 kn
    - 1 noćenje s polupansionom za 2 osobe u Standard sobi u terminu preko vikenda (pet-sub) za 749 kn
    - 1 noćenje s polupansionom za 2 osobe u Premium ili Comfort sobi u terminu preko vikenda (pet-sub) za 810 kn
  • Korištenje u terminu:
    - 4.3. - 27.4.2022.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Standard soba: 17 m2, smještaj za maksimalno 2 odrasle osobe
    Premium soba: 20 m2, s pogledom na more, smještaj za maksimalno 2 osobe
    Comfort soba: 25 m2, mogu biti smještene 2 odrasle osobe i 2 djece ili 3 odrasle osobe te ima bračni i 1 pomoćni krevet
  • Sobe uređene u retro-vintage stilu, potpuno su klimatizirane i opremljene TV-om ravnog ekrana, minibarom, telefonom , besplatnim bežičnim internetom, a u kupaonicama vas očekuje walk-in tuš ili kada, te luksuzna linija kupaonskih potrepština
  • Gratis paket za 1 dijete do 4 godine bez vlastitog ležaja u svim sobama
  • Moguća nadoplata za dodatne osobe (plaća se u hotelu):
    - 1 dijete od 4 do 12 godina na kauču u Comfort sobi: 25% popusta na cijenu paketa Comfort
    - 1 dijete od 12 do 18 godina na kauču u Comfort sobi: 35% popusta na cijenu paketa Comfort
    - 1 odrasla osoba iznad 18 godina na kauču u Comfort sobi: 45% popusta na cijenu paketa Comfort
  • Za točne iznose nadoplata potrebno je kontaktirati hotel
  • Boravišna pristojba + osiguranje:
    - odrasli: 8 kn osoba/dan (3. mjesec)
    - odrasli: 11 kn osoba/dan (4. mjesec)
    - djeca 12-18 godina: 50% iznosa
    - djeca do 12 godina: oslobođeni plaćanja pristojbe
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 11 h
  • Prilikom rezerviranja potrebno je navesti točan broj osoba i djece, kao i točnu dob djece
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 48 h prije rezerviranog dolaska (do 14 h). U suprotnom se ponuda smatra iskorištenom i daljnje korištenje ponude nije moguće
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati na mail [email protected] ili [email protected] na broj
    021 604 999 ili 021 604 890
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu hotela
  • Možete kupiti više ponuda da svoje ime i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Grand Hotel Slavia 4*
Obala Sv. Nikole 71, Baška Voda, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021 604 999 , 021 604 890
E-mail:
Web: http://www.hoteli-baskavoda.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOTELI BAŠKA VODA d.d.
Zrinsko Frankopanska 2, Baška Voda

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama