ALL INCLUSIVE proljetni obiteljski odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe
+ gratis paket za do 2 djece u Hotelu Val 3* (ex Jadran) pored Trogira

Uživajte u širokom izboru kulturne i prirodne baštine, gastronomije, umjetnosti i glazbe, korištenje 13.4. - 11.5.

ALL INCLUSIVE odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe + gratis paket za do 2 djece u Hotelu Val 3* (ex Jadran)

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
All inclusive, Hotel Val 3*
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 2
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 3
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 4
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 5
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 6
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 7
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 8
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 9
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 10
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 11
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 12
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 13
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 14
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 15
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 16
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 17
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 18
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 19
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 20
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 21
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 22
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 23
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 24
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 25
All inclusive, Hotel Val 3* - slika 26

ALL INCLUSIVE proljetni obiteljski odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe
+ gratis paket za do 2 djece u Hotelu Val 3* (ex Jadran) pored Trogira

Uživajte u širokom izboru kulturne i prirodne baštine, gastronomije, umjetnosti i glazbe, korištenje 13.4. - 11.5.

ALL INCLUSIVE odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe + gratis paket za do 2 djece u Hotelu Val 3* (ex Jadran)

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2, 3 ili 5 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe + gratis paket za do 2 djece u dvokrevetnoj sobi s balkonom ili terasom na morskoj strani u depadansama Hotela Val 3* (ex hotel Jadran)
    - poslijepodnevni slatki ili slani zalogajčić ,,Snack’’
    - korištenje vanjskog slatkovodnog bazena sa dječjim odjeljkom (sredinom 5. mjeseca)
    - korištenje ležaljki i suncobrana uz bazen i ispred hotela na hotelskom sunčalištu (ovisno o raspoloživosti, 5.mj.)
    - kasnu prijavu i odjavu (ovisno o raspoloživosti)
    - besplatan Wifi i parking
  • Klikom na "kupi" birajte:
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 223 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 231 € U uslugu uključen je gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina u krevetu s roditeljima i 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
    - 3 noćenja s ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 322 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
    - 3 noćenja ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 334 € U uslugu uključen je gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina u krevetu s roditeljima i 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
    - 5 noćenja ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 518 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
    - 5 noćenja ALL INCLUSIVE uslugom za 2 osobe za 537 € U uslugu uključen je gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina u krevetu s roditeljima i 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju
  • Korištenje u terminu: 13.4. - 11.5.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Ako dobijete odgovor da je smještaj raspoloživ, potrebno je kupiti ponudu i poslati potvrdu za rezervaciju do roka određenog s njihove strane, a kontakt dobijete na potvrdi/računu
  • ALL INCLUSIVE usluga uključuje:
    - 3 obroka (buffet doručak - buffet ručak - snack - buffet večeru) + neograničenu konzumaciju odabranog all-inclusive pića uz obroke i tijekom dana na restoranskom baru i sa šankomata
    - točeno pivo, lokalno bijelo i crno vino, izbor rakija i likera na restoranskom baru od 10-22h, gazirana i negazirana bezalkoholna pića, voda, kava i čajevi sa šankomata od 7-22h
    - poslijepodnevni slatki ili slani zalogajčić ,,Snack’’ (keksi,grickalice,..)
  • Početna usluga je večera (za početnu uslugu ručak molimo na upit i prema dogovoru sa hotelom)
    Posluživanje hrane: doručak: 7h - 10h, ručak: 12:30h -14:30h, večera: 19h - 21:30h
  • Restoran se nalazi u glavnoj zgradi te raspolaže velikom vanjskom terasom i manjim balkonom sa pogledom na more. Za Praznik rada (1.5.) će biti serviran tradicionalan Prvomajski ručak, a prigodne tematske večeri nisu isključene
  • Hotel Val 3* smješten je na izvrsnoj lokaciji hotela, neposredno uz more (30 metara od mora) i u okruženju veličanstvene borove šume, odnese gosta već po dolasku u opušajuću mediteransku atmosferu. Lijepa, mirna jutra, uživanje u kristalno čistom moru preko dana, te večernje šetnje u okolici (omiljeno mjesto za šetanje), ispunjavaju dan s novim otkrićima i nezaboravnim osjećajima i prizivaju sjećanja
  • Dvokrevetna soba s balkonom ili terasom se nalazi u jednoj od 4 depadansi (paviljona) hotela na morskoj strani. Opremljena je kupaonicom sa tuš kabinom, kupaonskim ručnicima i osnovnim kupaonskim potrepštinama, sušilom za kosu, LCD Sat TV, telefonom, individulano kontroliranim klima uređajem i krevetom (bračni ili odvojeni). Moguće je dodati treći pomoćni rasklopni ležaj, a po potrebi i dječji krevetić. Oboje, i pomoćni ležaj i dječji krevetić, ne mogu stati u sobu
  • Kod smještaja 2 djece u sobi jedno dijete (do 7,99 godina) može spavati na krevetu sa roditeljima, a drugo dijete do 17,99.godina na pomoćnom rasklopnom ležaju. Mogućnost odabira i drugih tipova soba prema upitu
  • Popusti na 3. pomoćnom ležaju:
    - 1 dijete 8-11,99 g. na pomoćnom rasklopnom ležaju: popust 80% na cijenu paketa
    - 1 dijete 12-17,99 g. na pomoćnom rasklopnom ležaju: popust 75% na cijenu paketa
    - 1 odrasla osoba 18+ g. na po pomoćnom rasklopnom ležaju: popust 60% na cijene paketa
  • Moguće nadoplate:
    - doplata za obiteljsku sobu/family room/sa balkonom i pogledom na more (na upit, prema raspoloživosti): 15 € osoba/dan
    - hotelski dječji krevetić (na upit, prema raspoloživosti): besplatno
    - doplate ostalih usluga: plaćanje u hotelu
  • Prekrasnom uređenom šetnicom "lungo mare" možete stići do samog centra i stare jezgre malenog ribarskog mjesta "Seget Donji" pritom uživajući u prizorima mora, hridi i malenih, skrivenih plaža. Do grada Trogira, bisera ovog dijela Dalmacije, udaljenog svega 3 km od hotela, možete hodati, odvesti se lokalnim autobusom ili uživati u kratkoj morskoj vožnji taxi-brodicom
  • Atrakcije u blizini:
    - Trogir
    - Kaštel
    - Split
    - NP Krka
    - Staza zdravlja "Napoleonovim putem"
    - otok Čiovo
  • Ukoliko se pak želite opustiti na raspolaganju vam je vanjski slatkovodni bazen (ovisno o vremenskim prilikama) koji ima i odvojen dječji odjeljak za najmlađe goste. Ležaljke i suncobrani na bazenu i ispred hotela (hotelskom sunčalištu) također su dio ponude
  • Svega 100-tinjak metara od hotela nalazi se i javna šljunčana plaža, dok će ljubitelji mira i tišine imati prilike istražiti i pronaći manje plaže u okolici
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
    Rana prijava i kasna odjava na upit i prema raspoloživosti
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba (plaćanje u hotelu):
    - odrasli: 1,40 € osoba/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 50% popusta
    - djeca do 12 godina ne plaćaju
  • Prilikom rezerviranja potrebno je navesti točan broj osoba i djece, kao i točnu dob djece u trenutku boravka u hotelu
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 48 h prije rezerviranog dolaska (do 14 h). U suprotnom se kupon smatra iskorištenim i daljnje korištenje kupona nije moguće
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook i Instagram stranice hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata