PAŠMAN, ŽDRELAC - odmor za cijelu obitelj u mirnom mediteranskom mjestu uz 1 ili više noćenja za 4 osobe + 2 osobe GRATIS u Apartmanu Baleno 3* od 749 kn!

Korištenje vanjskog bazena, korištenje u terminu 1.9. - 30.9.

PAŠMAN, ŽDRELAC - 1 ili više noćenja za 4 osobe u apartmanima 3* od 749 kn!


    		
				    		
	            
Pašman, Apartman Baleno 3* -38%
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 2
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 3
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 4
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 5
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 6
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 7
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 8
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 9
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 10
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 11
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 12
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 13
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 14
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 15
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 16
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 17
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 18
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 19
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 20
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 21
Pašman, Apartman Baleno 3* -38% - slika 22
-38%

PAŠMAN, ŽDRELAC - odmor za cijelu obitelj u mirnom mediteranskom mjestu uz 1 ili više noćenja za 4 osobe + 2 osobe GRATIS u Apartmanu Baleno 3* od 749 kn!

Korištenje vanjskog bazena, korištenje u terminu 1.9. - 30.9.

PAŠMAN, ŽDRELAC - 1 ili više noćenja za 4 osobe u apartmanima 3* od 749 kn!

  • Ponuda uključuje:
    - 1 noćenje za 4 osobe + 2 osobe GRATIS u Apartmanu Baleno 3*
    - korištenje vanjskog bazena
    - besplatan parking i WiFi
  • Dodatne pogodnosti:
    - 2 dodatne osobe gratis smještaj
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj od usluga uključen je gratis smještaj za 2 osobe
    - 1 noćenje za 4 osobe u terminu
    1.9. - 30.9. za 749 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Apartman se nalazi samo 50 metara od uređene plaže koja ima pješčanik za djecu, ljuljačke, klackalicu, privatni tuš, postavljene ležaljke i suncobran namijenjene gostima apartmana
  • Opremljenost apartmana: 3 spavaće sobe (jedna s bračnim krevetom, jedna s većim ležajem (veliki kauč na razvlačenje), jedna s 2 odvojena ležaja), dnevni boravak s blagovaonicom, potpuno opremljena kuhinja (hladnjak, zamrzivač, štednjak, pećnica, aparat za kavu, mikrovalna pećnica i kuhinjski pribor), kupaonica s WC-om, dodatni WC s umivaonikom, TV sa satelitskim programima, klima uređaj, velika natkrivena terasa s ležaljkama, roštilj uz terasu, osigurano mjesto za bicikle
  • Ždrelac je simpatično mjesto poznato po lijepim plažama i čistom moru, djeca mogu roniti i istraživati raznolike morske vrste. Dvorište apartmana je ograđeno visokim kamenim zidom te se zaključava, tako da se djeca i kućni ljubimci mogu bezbrižno igrati
  • Apartman je udaljen 150 m od trgovine i glavne ceste gdje se nalazi autobusna stanica. U blizini apartmana nalaze se pizzeria i 2 kafića
  • Ždrelac je od kopna odijeljen Pašmanskim kanalom koji je mjestimice širok tek 2 km, time je otok Pašman jedan od najbližih kopnu. Pašman je također poznat po ljekovitom bilju i odlična je destinacija za sve koji pate zbog alergija ili bolesti dišnih puteva
  • Moguće nadoplate:
    (plaćanje na licu mjesta)
    - za smještaj kućnog ljubimca: 35 kn/dan
  • Do otoka možete doći trajektom iz Zadra (trajektna linija Zadar - Ošiljak - Preko), trajekt pristaje u mjestu Preko na Ugljanu i od tamo vam treba oko 15 minuta vožnje do Ždrelca
  • Boravišna pristojba je uključena u cijenu
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Apartman Baleno 3*
XV ulica 14 (Put palme), Ždrelac, Pašman, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 5819 830 , 091 5102 367
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Nikola Balenović
Krajiška ulica 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama