[TKON, PAŠMAN] Godišnji tik do plaže u oazi koja očarava čistim morem i netaknutom prirodom - 2 do 7 noćenja već od 578 kn!

Smještaj u sobi ili apartmanu za 2 do 4 osobe, korištenje sve do 31.10.

Pašman, soba/apartman tik do plaže - 2 do 7 noćenja za 2 do 4 osobe već od 578 kn!


    		
				    		
	            
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže!
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 2
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 3
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 4
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 5
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 6
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 7
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 8
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 9
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 10
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 11
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 12
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 13
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 14
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 15
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 16
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 17
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 18
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 19
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 20
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 21
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 22
Tkon, Pašman, smještaj tik do plaže! - slika 23

[TKON, PAŠMAN] Godišnji tik do plaže u oazi koja očarava čistim morem i netaknutom prirodom - 2 do 7 noćenja već od 578 kn!

Smještaj u sobi ili apartmanu za 2 do 4 osobe, korištenje sve do 31.10.

Pašman, soba/apartman tik do plaže - 2 do 7 noćenja za 2 do 4 osobe već od 578 kn!

  • Ponuda uključuje:
    2, 3, 5 ili 7 noćenja za 2 do 4 osobe u Apartmanima Milas 2*
  • Ponuda obuhvaća termine kroz CIJELU SEZONU u periodu do 31.10.2019., a klikom na "kupi" birate željeni termin i broj noćenja
  • Cijena ponude varira ovisno o odabranom terminu i broju noćenja
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Smještaj se odnosi na apartmane Lavanda (smještaj za 4 osobe), Ružmarin (smještaj za 3 osobe), Kadulja (smještaj za 4 osobe), Lovor (smještaj za 4 osobe) i sobe Ruta (smještaj za 3 osobe) i Menta (smještaj za 4 osobe)
    Smještaj u apartmane i sobe prema raspoloživosti
  • Opremljenost i slike apartmana možete pogledati na linkovima iznad
  • Udaljenost od plaže: 200m
    Udaljenost od centra: 1000m
    Udaljenost od Biograda: 3,3km
  • Ovdje možete pogledati vozni red trajektne linije Biograd - Tkon
  • Boravišna pristojba: 9 kn/osoba/dan (nadoplata na licu mjesta)
  • Apartmani i sobe nemaju uvjete za prihvat kućnih ljubimaca
  • Moguć angažman certificiranog kuhara za pripremu jela po narudžbi (uz nadoplatu) iz jelovnika koji se nalazi u apartmanima i sobama
  • Check in: od 14h
    Check out: do 10h
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati putem e-maila [email protected] ili telefonski na
    099 2438 662 ili 091 2438 662
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a nakon uplate rezervacije potrebno je uplatiti 30% ostatka iznosa (iznos varira ovisno o odabranoj opciji) Apartmanima u roku 5 od dana, dok preostalih 70% plaćate prilikom dolaska u gotovini ili možete uplatiti 100% iznosa (na IBAN HR3024070003232926384)
  • Možete kupiti više ponudu na svoje ime i produžiti boravak
    Ponudu možete pokloniti prijateljima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • .
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Apartmani Milas

Apartmani se nalaze u Tkonu, preko puta Biograda u blizini adrenalinskog parka Mirnovec. Na raspolaganju su vam i dvije velike terase na kojima možete uživati u tišini ili pročitati knjigu u miru, kafić, parking, teniski teren, boćalište, roštilj i krušna peć.

Opremljenost apartmana:

✔️ kuhinja
✔️ kupaona
✔️ klima/grijanje
✔️ besplatni internet
✔️ ručnici i posteljina
✔️ posuđe, štednjak i hladnjak
✔️ SAT/TV

Tkon

Tkon je staro ribarsko mjesto koje se nalazi na južnom dijelu otoka Pašmana odmah preko puta Biograda s kojim ga povezuje trajektna linija. Neke od karakteristika ovog simpatičnog mjestašca su netaknuta priroda, čisto more, pješčane plaže, razvedenost obale, bogata povijest i nasljeđe koji će vas ostaviti bez daha.

Plaže u Tkonu su toliko popularne da čak i posjetitelji iz Biograda svakodnevno dolaze trajektom na kupanje, a pogodne su za obitelji i nude mnoštvo dodatnih sadržaja!

Sa sjeverne strane otoka sve plaže su pješčane. Od mjesta Ugrinić preko Tkona na jug nalazi se sedam pješčanih uvala duž 3 km. Javne plaže su Vruljica, Južnja i plaža Ugrinić.

Najpoznatije šljunčane plaže:

Vruljica

Ugrinić

Južnja






Osim kupanja i razgledavanja povijesnih znamenitosti, možete uživati i u biciklizmu, trčanju, košarci, nogomet i brojnim drugim sportovima i aktivnostima.

Gdje jesti?

Ljubitelji gastronomskih delicija mogu omastiti brk domaćim specijalitetima u:

⚫ restoranu Anđelo, Na Mulu 35
restoranu Maestral, Obala 247
restoranu Sovinje, Na Mulu 4
konobi Klanac, Ulica Plažine

Pašman

Ubraja se među najveće hrvatske otoke. S otokom Ugljanom povezan je mostom u prolazu Ždrelac, a od kopna ga dijeli Pašmanski kanal koji je na pojedinim mjestima širok svega 2 km.Time je ujedno i jedan od otoka koji su najbliže kopnu.

Pašman je čuven zbog svoje iskonske ljepote, prirodne očuvanosti zbog čega ga krasi puno šljunčanih plaža s bezbroj uvalica. Na istočnoj strani otoka može se kupati među prirodnim stijenama s dugim kamenim platoima i kristalno čistim morem. Mediteranska klima je razvila bogati svijet flore i faune, mnoge vrste ljekovitog i aromatičnog bilja, a podmorje čuva i sve vrste školjaka i riba hrvatskog Jadrana.

Pašmanski kanal je zbog izmjene morske struje svakih šest sati zaista je najčišći dio Jadranskog mora. Njegova bogata flora i fauna idu tomu u prilog, te je on sve češće istraživačko odredište nautičara i zaljubljenika u, još uvijek velikim dijelom, netaknutu prirodu.

Apartmani Milas**
Glavičine 44, Tkon, Pašman, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 2438 662 , 091 2438 662
E-mail:
Web: http://www.milasholiday.mozello.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ivan Milas
Glavičine 44, Tkon

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama