BIOGRAD NA MORU - prepustite se opuštajućem odmoru uz 7 noćenja s polupansionom
za 1 osobu u Hotelu Adria 3* u prekrasnoj borovoj šumi od 2.860 kn!

Uključeno korištenje slatkovodnih bazena i animacija za djecu i odrasle, moguća nadoplata za prijevoz, korištenje 28.8. - 18.9.

Biograd na Moru - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u Hotelu Adria 3* od 2.860 kn!


    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Biograd na Moru, Hotel Adria 3*
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 2
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 3
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 4
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 5
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 6
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 7
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 8
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 9
Biograd na Moru, Hotel Adria 3* - slika 10

BIOGRAD NA MORU - prepustite se opuštajućem odmoru uz 7 noćenja s polupansionom
za 1 osobu u Hotelu Adria 3* u prekrasnoj borovoj šumi od 2.860 kn!

Uključeno korištenje slatkovodnih bazena i animacija za djecu i odrasle, moguća nadoplata za prijevoz, korištenje 28.8. - 18.9.

Biograd na Moru - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u Hotelu Adria 3* od 2.860 kn!

  • Ponuda uključuje:
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u Classic sobi u Hotelu Adria 3* u organizaciji Canyon Travel
    - korištenje vanjskih bazena
    - ležaljke i suncobrane uz bazen od 9 h do 19 h (nisu garantirani)
    - turistička animacija za djecu i odrasle 6 dana u tjednu
    - besplatan WiFi u predvorju hotela
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 7.8. - 14.8. za 4.320 kn RASPRODANO
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 14.8. - 21.8. za 3.520 kn
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 21.8. - 28.8. za 3.390 kn RASPRODANO
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 28.8. - 4.9. za 2.930 kn
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 4.9. - 11.9. za 2.860 kn
    - 7 noćenja s polupansionom za 1 osobu u terminu 11.9. - 18.9. za 2.860 kn
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima
  • Moguća nadoplata:
    - za prijevoz turističkim kombijem marke Mercedes Viano i VW Transporter za 6 - 8 osoba - odrasli: 300 kn/osoba, djeca do 18 godina: 150 kn/osoba
    Polazak je iz Zagreba i okolice
  • Opremljenost Classic sobe: twin ili double sobe s balkonom, za dvije osobe s mogućnošću trećeg i četvrtog pomoćnog ležaja (dvosjed na razvlačenje - pogodan za osobu do 160 cm), klima uređaj, grijanje, SAT – TV, sef (uz doplatu), mini bar (uz doplatu), tuš/wc, sušilo za kosu, telefon, WiFi (uz doplatu)
  • Sadržaji:
    - vanjski slatkovodni bazeni za odrasle, od kojih jedan ima odijeljeni dio za djecu, a drugi ima aquagun
    - prostorija za fitness, odvojena igrališta za nogomet, rukomet, košarku, odbojku na pijesku, boćanje, stolni tenis, mini klub za djecu 1.7. - 31.8., večernja animacija za odrasle svaki dan (osim nedjelje)
  • Udaljenost od plaže: 350 metara od glavne biogradske plaže Soline
  • Udaljenost od centra Biograda: 800 metara
  • Popusti za dodatan smještaj:
    - dijete do 7 godina na pomoćnom ležaju: 80% popusta
    - drugo dijete do 7 godina: 80% popusta
    - dijete od 7-12 godina: 50% popusta
    - djeca do 12 godina na osnovnom ležaju u pratnji odrasle osobe: 20% popusta
    - dijete od 12-18 godina: 30% popusta
    - odrasla osoba na pomoćnom ležaju: 20% popusta
  • Boravišna pristojba
    - odrasli: 10 kn osoba/dan
    - djeca 12-18 godina: 5 kn dijete/dan
    - djeca do 12 godina: ne plaćaju
  • Moguće nadoplate:
    - dodatak za 1/1 (single use) sobu: 50% na cijenu
    - dodatak za 1/1 (single use) sobu u terminu 11.7. - 14.8.: 70% na cijenu
    - dodatak za puni pansion: 112 kn osoba/dan
    - dječji krevetić: 37,50 kn/dan
    - sef: 22,50 kn/dan
    - mini bar: 37,50 kn/dan
    - parking na ograđenom parkiralištu pored hotela: 20 kn/dan
    - parking na nadziranom parkiralištu ispred hotela: 30 kn/dan
    - slane sobe, saune , razne vrste masaža i specijalni paketi usluga: prijava i naplata na recepciji
  • Puni pansion uključuje:
    - buffet doručak, buffet ručak i buffet večeru s pićem uz obroke u restoranu (gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, voda, pivo, stolno vino)
    - popodnevni snack 15 h - 16 h (kava, čaj, keksi, grisini, sladoled za djecu prema tjednom rasporedu)
    - piće na all inclusive baru, uz vanjski bazen, svaki dan 10 h - 23h (pivo, vino, gazirana i negazirana bezalkoholna pića i sokovi, domaća alkoholna pića – posluživanje u plastičnim čašama)
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine savjetujemo provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Canyon Travel Facebook
  • Rezervaciju 1.usluge možete platiti karticama do 6 rata (PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, Diners)
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i tako produžiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije mogu
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

KANJON TURIZAM d.o.o.
Hrgovići 45, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 91 61 980 11/ +385 91 48 177 94
E-mail:
Web: http://www.canyontravel.eu

Detalji o partnerovom sjedištu:
KANJON TURIZAM d.o.o.
Hrgovići 45, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 4 rate