CIJELA SEZONA Pula, Hotel Aurora 3*- 2 ili 3 noćenja za 2 ili 3 osobe s doručkom
i neograničeno korištenje vanjskog bazena uz JOŠ NIŽE CIJENE već od 1.098 kn!

+ whirlpool bazen, djeca do 8 godina gratis smješta, korištenje do 30.9.

CIJELA SEZONA Pula, Hotel Aurora 3*- 2 ili 3 noćenja za 2 ili 3 osobe s doručkom od 1.098 kn!


    		
				    		
	            
JOŠ NIŽE CIJENE
Hotel Aurora, Pula -43%
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 2
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 3
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 4
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 5
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 6
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 7
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 8
Hotel Aurora, Pula -43% - slika 9
-43%

CIJELA SEZONA Pula, Hotel Aurora 3*- 2 ili 3 noćenja za 2 ili 3 osobe s doručkom
i neograničeno korištenje vanjskog bazena uz JOŠ NIŽE CIJENE već od 1.098 kn!

+ whirlpool bazen, djeca do 8 godina gratis smješta, korištenje do 30.9.

CIJELA SEZONA Pula, Hotel Aurora 3*- 2 ili 3 noćenja za 2 ili 3 osobe s doručkom od 1.098 kn!

  • Ponuda uključuje:
    - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 ili 3 osobe u Hotelu Aurora 3*
    - vanjski bazen s termalnom vodom okružen suncobranima i ležaljkama
    - whirlpool bazen
    - besplatan WiFi
    - besplatan zatvoreni parking pod 24 h video nadzorom
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja za 2 osobe s doručkom za 1.098 kn
    - 3 noćenja za 2 osobe s doručkom za 1.647 kn
    - 2 noćenja za 3 osobe u Family room smještaju s doručkom za 1.373 kn
    - 3 noćenja za 3 osobe u Family eoom smještaju s doručkom za 2.059 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 30.9.2020.
  • Boravišna pristojba uključena u cijenu
  • Moguća nadoplata:
    - Djeca do 8 godina imaju gratis smještaj
    - Djeca od 8 do 18 godina: 200 kn/dan
    - Iznad 18 godina: dogovor s hotelom
  • Sobe imaju balkon, tv-sat, klimu, sušilo za kosu, telefon
    Family room ima hladnjak
  • Sobe su bračne i dvokrevetne ovisno o raspoloživosti
  • Hotel ima uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 11 h
  • Prije kupovine obavezna je provjera željenog termina
  • Udaljenost:
    - od centra Pule: 5 km
    - prvo bliže naselje: 400 m
    - od aerodroma: 5 km
    - od plaže za kupanje: 4,5 km
    - od autobusnog kolodvora: 3 km
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Nakon kupovine potrebno je rezervirati smještaj, minimalno 7 dana prije dolaska
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 4 dana ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Prilikom rezerviranja potrebno je navesti točan broj osoba (i djece), kao i točnu dob djece. U suprotnom hotel nije obvezan izdati sobu po uvjetima ponude
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Aurora 3*
Put od Fortica 98, Pula, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 9442 130 , 052 505 021
E-mail:
Web: http://www.hotel-aurora.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Vlatex d. o. o.
Put od fortica 98, Pula

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama