Hotel Magal 3* by Aminess - 2 noćenja s polupansionom
za 2 osobe i 1 dijete u Njivicama na Krku u modernom hotelu u blizini plaže

Hotel nudi i moderno opremljen Game room! Comfort dvokrevetna soba, iskoristivo 28.3. - 17.4.2025.

Hotel Magal 3* by Aminess - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe i 1 dijete u Njivicama

Pogledaj iskustva drugih (2) »

    		
				    		
	            
PRE-BLACK FRIDAY!
+
+
Hotel Magal 3*
Hotel Magal 3* - slika 2
Hotel Magal 3* - slika 3
Hotel Magal 3* - slika 4
Hotel Magal 3* - slika 5
Hotel Magal 3* - slika 6
Hotel Magal 3* - slika 7
Hotel Magal 3* - slika 8
Hotel Magal 3* - slika 9
Hotel Magal 3* - slika 10
Hotel Magal 3* - slika 11
Hotel Magal 3* - slika 12
Hotel Magal 3* - slika 13
Hotel Magal 3* - slika 14
Hotel Magal 3* - slika 15
Hotel Magal 3* - slika 16
Hotel Magal 3* - slika 17
Hotel Magal 3* - slika 18
Hotel Magal 3* - slika 19
Hotel Magal 3* - slika 20
Hotel Magal 3* - slika 21
Hotel Magal 3* - slika 22
Hotel Magal 3* - slika 23
Hotel Magal 3* - slika 24
Hotel Magal 3* - slika 25
Hotel Magal 3* - slika 26

Hotel Magal 3* by Aminess - 2 noćenja s polupansionom
za 2 osobe i 1 dijete u Njivicama na Krku u modernom hotelu u blizini plaže

Hotel nudi i moderno opremljen Game room! Comfort dvokrevetna soba, iskoristivo 28.3. - 17.4.2025.

Hotel Magal 3* by Aminess - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe i 1 dijete u Njivicama

Pogledaj iskustva drugih (2) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s polupansionom (buffet doručak i buffet večera s pićima uz večeru: točeno crno i bijelo vino, pivo, bezalkoholna pića, mineralna voda) za 2 osobe i 1 dijete u comfort dvokrevetnoj sobi (tip CS3) u Hotelu Magal 3* by Aminess
    - besplatan WiFi i parking (prema raspoloživosti)
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 odrasle osobe za 125 €
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 odrasle osobe + GRATIS paket za 1 dijete do 9,99 godina za 125 €
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 odrasle osobe i 1 dijete od 10 godina nadalje za 175 €
  • VAŽNO: ponuda je dostupna za kupovinu i rezervaciju termina po FIRST MINUTE cijeni ISKLJUČIVO do 3.12.2024.!
  • Korištenje u terminu: 28.3. - 17.4.2025.
  • Rok iskoristivosti ponude: u navedenom terminu
  • Kupovinom ove ponude slažete se s UVJETIMA OTKAZA REZERVACIJA
    Ukoliko otkažete rezervaciju do 7.3.2025. do ponoći ostvarujete pravo na 100-tni iznos povrata sredstava.
    Do 7.3.2025. do ponoći moguće je besplatno promijeniti termin putovanja.
    Nakon navedenog roka NIJE moguć povrat sredstava niti promjena termina putovanja.
    Otkaz kao i sve promjene u vezi rezervacije obavezno je slati pismenim putem na [email protected] prema navedenim uvjetima, u suprotnom se neće uvažiti.
  • JEDNOSTAVAN BOOKING: kliknite na "kupi ponudu", odaberite željenu opciju (ukoliko ih ima više) te upišite tražene parametre.
    Pojavit će vam se poruka o raspoloživosti termina te ukoliko je isti slobodan nastavite s kupovinom ponude. Nakon toga, vaša rezervacija je uspješno zaprimljena i bit će potvrđena nakon provjere s partnerom
  • Za ovu ponudu preporučujemo ugovaranje putnog osiguranja kako biste se osigurali u nepredvidivim situacijama (nije obavezno)
  • GRATIS dječji krevetić do 3,99 god (uz prethodnu najavu)
  • Opremljenost comfort dvokrevetne sobe: bračni krevet, kupaonica, SAT TV, sušilo za kosu, telefon, klima, mogućnost dodatnog kreveta
  • Hotel nudi i moderno opremljen Game room! Sadrži: 4 igraće konzole Play Station 5 sa dodatnom opremom, 1 igraću konzolu PS 4 s dodatnom opremom. 5 LCD televizora, sjedalo za igranje + volan, Nintendo, stolni nogomet i biljar
  • Boravišna pristojba uključena je u cijenu
  • Moguća nadoplata za kućne ljubimce 15 €/ljubimac/noć (zdjelica za vodu, kolačić dobrodošlice i privjesak za ogrlicu)
  • Za mogućnost boravka djece drugačije dobi i broja od navedenog, javite nam se sa upitom na [email protected]
  • Hotel Magal 3* smješten je u Njivicama, samo 100 metara od plaže. Ovaj impozantni hotel nudi sve što je potrebno za opušten obiteljski odmor. Prepustite se suncu, moru i rekreaciji u netaknutoj prirodi dok se vaši mališani druže s veselom maskotom u Miramì mini klubu. Uživajte i u bogatom izboru jela u hotelskom restoranu sa zabavnim kutkom za djecu.
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 10 h
  • Nakon kupovine na mail će vam stići račun koji je potrebno pokazati isprintanog ili na mobitelu prilikom check-in-a
  • Posjetite Aminess Facebook i Instagram stranicu
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Magal 3* by Aminess
Primorska cesta 40, Njivice, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6522 322
E-mail:
Web: https://www.aminess.com/hr/magal-hotel-by-aminess

Detalji o partnerovom sjedištu:
Hoteli Njivice d.o.o. - Njivice Hotels and Camp resort
Primorska cesta bb, Njivice

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata