Lovran - Odaberite opuštajući odmor uz 1 noćenje s polupansionom za dvije osobe u Hotelu Park 4* i korištenje spa zone za 690 kn!

Dijete do 7 godina gratis paket, korištenje do 4.7.2020.

Lovran, Hotel Park 4* - 1 noćenje s polupansionom i korištenjem spa zone za dvoje za 690 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 217
5 zvjezdica: 155
4 zvjezdice: 44
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (96) »

    		
				    		
	            
Lovran 4* -37%
Lovran 4* -37% - slika 2
Lovran 4* -37% - slika 3
Lovran 4* -37% - slika 4
Lovran 4* -37% - slika 5
Lovran 4* -37% - slika 6
Lovran 4* -37% - slika 7
Lovran 4* -37% - slika 8
Lovran 4* -37% - slika 9
Lovran 4* -37% - slika 10
Lovran 4* -37% - slika 11
Lovran 4* -37% - slika 12
Lovran 4* -37% - slika 13
Lovran 4* -37% - slika 14
-37%

Lovran - Odaberite opuštajući odmor uz 1 noćenje s polupansionom za dvije osobe u Hotelu Park 4* i korištenje spa zone za 690 kn!

Dijete do 7 godina gratis paket, korištenje do 4.7.2020.

Lovran, Hotel Park 4* - 1 noćenje s polupansionom i korištenjem spa zone za dvoje za 690 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 217
5 zvjezdica: 155
4 zvjezdice: 44
3 zvjezdice: 6
2 zvjezdice: 6
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (96) »
  • Ponuda uključuje:
    - 1 noćenje s polupansionom (doručak i večera) za dvije osobe u dvokrevetnoj Standard sobi u Hotelu Park 4*
    - korištenje spa zone 1,5h s finskom saunom (istovremeno korištenje za sve osobe koje borave u istoj sobi, jednom tijekom boravka)
    - neograničeno korištenje hotelskog bazena
    - kava/čaj jednom tijekom boravka po osobi
    - besplatan WiFi
  • SPA uključuje: finsku saunu, hidromasažnu kadu („whirlpool“), Kneipp sustav, tuševe, prostor za opuštanje, izbor čajeva
  • Korištenje u terminu: 21.05 - 04.07.2020. (osim u periodu 19.06 - 22.06.2020. kada je moguć boravak od minimalno 2 noći )
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU 1 i CJENIKU 2
  • Opremljenost dvokrevetnih soba: klima, SAT TV, telefon, WiFi, radni stol, minibar, sef, kupaonica s tušem, sušilo za kosu
  • Standardni način posluživanja obroka je u obliku buffeta ukoliko je pri obroku 20 ili više osoba, inače se obroci serviraju (za večeru izbor menua). Ukoliko je pri obroku manje od 10 osoba: večera traje od 19 do 20h (umjesto od 19 do 21h).
    Vegetarijanski i drugi dijetalni obroci su mogući uz prethodni upiti i uz dogovor
  • Turistička pristojba:
    - odrasli:10 kn/osoba/dan
    - djeca do 12 god. ne plaćaju pristojbu
    - djeca od 12 do 18 god. plaćaju 50% turističke pristojbe
  • Pogledajte moguće nadoplate za djecu i dodatnu osobu
  • Moguće nadoplate (plaćanje u hotelu):
    - za dodatno noćenje : 310 kn/osoba/noć s polupansionom
    - dvokrevetna soba strana more: 95 kn/soba/noć
    - veliki balkon sa sjedećom garniturom: 45 kn/osoba/dan
  • Korištenje SPA-zone moguće je prema raspoloživosti te isključivo uz obaveznu prethodnu rezervaciju u dogovoru s recepcijom hotela
  • Osobama mlađim od 18 godina nije dozvoljeno korištenje SPA-zone
  • Hotel raspolaže s cca 25 vlastitih parkirnih mjesta (bez mogućnosti rezervacije) i preko puta se nalazi besplatni javni parking s cca 50 mjesta
  • Check in: od 14h
    Check out: do 12h
  • Preko portala kupujete rezervaciju (koju možete platiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom), a ostatak iznosa plaćate hotelu, dijelom unaprijed karticom ili virmanski, a dijelom na licu mjesta u gotovini ili jednokratno kreditnim karticama izravno hotelu u skladu s politikom plaćanja (vidi uvjete poslovanja hotela)
  • Kod rezervacije termina primjenjuju se opći uvjeti poslovanja hotela
    Pogledajte UVJETE POSLOVANJA hotela
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 72h ranije
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, ali se ponude ne mogu spajati
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je da znate šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Park Lovran 4*
Maršala Tita 60, Lovran, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 706 200
E-mail:
Web: http://www.hotelparklovran.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
L. TURIST d. o. o.
Maršala Tita 60, Lovran

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama