Maistrin kamp Amarin 4*, ROVINJ - 2 noćenja za do 5 osoba u PRVOJ PAMETNOJ mobilnoj kućici Premium uz korištenje bazena i animacijski program za djecu i odrasle

Uživancija na prirodnim plažama u hladovini mirisnih borova s ​​pogledom na Rovinj, korištenje 6.9. - 9.9.

Maistrin kamp Amarin 4*, ROVINJ - 2 noćenja za do 5 osoba u PRVOJ PAMETNOJ mobilnoj kućici + bazen i animacija

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 134
5 zvjezdica: 102
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (22) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
+
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 2
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 3
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 4
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 5
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 6
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 7
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 8
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 9
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 10
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 11
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 12
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 13
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 14
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 15
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 16
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 17
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 18
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 19
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 20
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 21
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 22
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 23
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 24
Maistrin kamp Amarin, mobilna kućica - slika 25

Maistrin kamp Amarin 4*, ROVINJ - 2 noćenja za do 5 osoba u PRVOJ PAMETNOJ mobilnoj kućici Premium uz korištenje bazena i animacijski program za djecu i odrasle

Uživancija na prirodnim plažama u hladovini mirisnih borova s ​​pogledom na Rovinj, korištenje 6.9. - 9.9.

Maistrin kamp Amarin 4*, ROVINJ - 2 noćenja za do 5 osoba u PRVOJ PAMETNOJ mobilnoj kućici + bazen i animacija

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 134
5 zvjezdica: 102
4 zvjezdice: 16
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 3
1 zvjezdica: 6
Pogledaj iskustva drugih (22) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja za do 5 osoba (max. 2 odrasle osobe + 3 djece do 17,99 godina) u kompletno opremljenoj mobilnoj kućici Premium u Kampu Amarin 4*
    - posteljina i ručnici
    - završno čišćenje
    - korištenje vanjskog bazena (ovisno o vremenskim prilikama)
    - animacijski program za djecu i odrasle
    - besplatan Wifi i parkiralište u zoni
  • Korištenje u terminu: 6.9. - 9.9.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Kamp Amarin poznat je po prirodnim plažama u hladovini mirisnih borova s ​​pogledom na Rovinj. U njemu se nalazi mnoštvo udobnih mobilnih kućica s privatnim terasama i 20 glamping šatora. Također, dodatna atrakcija su i tri vanjska bazena uz more te restorani i barovi za osvježenje i opuštanje. Neizostavan dio kampa je fantastičan animacijski program za djecu i tinejdžere, kao i široki izbor kopnenih i vodenih sportova
  • Mobilne kućice Premium su prve pametne mobilne kućice u Maistri – otvaraju se pomoću pametne narukvice, a ista služi i za stavljanje troškova na kućicu
  • Opremljenost: okružene zelenilom, ove komforne i potpuno opremljene mobilne kućice imaju 37m2, sadrže djelomično natkrivenu terasu sa zastorima 32 m2, dvije spavaće sobe (jedna s krevetom 180 x 200 cm, druga s dva kreveta 80 x 200 cm), sjedeću garnituru (mogućnost korištenja kao dodatni ležaj 90 x 200 cm), dvije kupaonice, stol i sjedeća mjesta za 4 osobe, kuhinju s četiri ploče za kuhanje, hladnjak sa zamrzivačem, perilica posuđa, mikrovalna pećnica, aparat za filtar-kavu i toster, Nespresso aparat za kavu, klima-uređaj, satelitsku TV, sef, terasu sa sjedećom garniturom za pet osoba, lounge garniturom, dvije ležaljke i visećom ležaljkom, boca vode i pjenušac na dolasku te zajednički vanjski prostor za roštilj. Maksimalno 2 odrasle osobe i 3 djece
  • Plaža: stjenovita, kamenita, popločena kamenom, šljunkovita
    - plaža za djecu
    - plaža za pse
    - plaža s međunarodnom Plavom zastavom
  • U restoranima i barovima očekuje vas vrhunska ponuda uz lokalne namirnice i mediteranske okuse
  • Udaljenost od centra Rovinja: 3,5km
  • Kućni ljubimci nisu dozvoljeni u kućicu
  • Boravišna pristojba: uključena u cijenu
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost smještaja te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Maistra Camping Facebook i Instagram stranicu kampa
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Kamp Amarin 4*
Monsena 2, Rovinj, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 052 800 250
E-mail:
Web: https://www.maistra.com/hr/smjestaj/kamp-amarin/

Detalji o partnerovom sjedištu:
MAISTRA d. d.
Obala Vladimira Nazora 6, Rovinj

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate