POSEBNA PONUDA! Proljetni ALL INCLUSIVE light odmor na Hvaru uz 2 noćenja
za 2 odraslih i 1 dijete ili 3 odrasle osobe u Resortu Aminess Senses 4*

+ slatkovodni vanjski bazen s ležaljkama i suncobranima, korištenje od 30.4. do 5.6.

POSEBNA PONUDA! 2 noćenja s ALL INCLUSIVE light za 2 odraslih i 1 dijete ili 3 odrasle osobe u Resortu Aminess Senses 4*


    		
				    		
	            
+
+
Aminess Senses Resort 4*, Hvar
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 2
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 3
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 4
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 5
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 6
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 7
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 8
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 9
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 10
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 11
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 12
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 13
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 14
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 15
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 16
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 17
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 18
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 19
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 20
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 21
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 22
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 23
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 24
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 25
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 26
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 27
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 28
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 29
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 30
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 31
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 32
Aminess Senses Resort 4*, Hvar - slika 33

POSEBNA PONUDA! Proljetni ALL INCLUSIVE light odmor na Hvaru uz 2 noćenja
za 2 odraslih i 1 dijete ili 3 odrasle osobe u Resortu Aminess Senses 4*

+ slatkovodni vanjski bazen s ležaljkama i suncobranima, korištenje od 30.4. do 5.6.

POSEBNA PONUDA! 2 noćenja s ALL INCLUSIVE light za 2 odraslih i 1 dijete ili 3 odrasle osobe u Resortu Aminess Senses 4*

  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s ALL INCLUSIVE LIGHT uslugom za 2 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe i do 1 dijete do 9,99 god. ili 2 odrasle osobe i 1 osoba starija od 10 god. u Superior dvokrevetnoj sobi s balkonom (S2BP) u Aminess Senses Resort 4*
    - slatkovodni vanjski bazen s ograničenim brojem ležaljki i suncobrana
    - korištenje fitnessa
    - besplatan Wi-Fi i parking (dostupan je ograničen broj parkirnih mjesta)
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odrasle osobe, u terminu od 30.4. do 29.5. za 225 €
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odraslih i 1 dijete do 9,99 godina, u terminu od 30.4. do 29.5. za 225 €
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odraslih i 1 osoba starija od 10 godina, u terminu od 30.4. do 29.5. za 304 €
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odrasle osobe, u terminu od 30.5. do 5.6. za 262 €
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odraslih i 1 dijete do 9,99 godina, u terminu od 30.5. do 5.6. za 262 €
    - 2 noćenja s all inclusive light uslugom za 2 odraslih i 1 osoba starija od 10 godina, u terminu od 30.5. do 5.6. za 353 €
  • Rok iskoristivosti: u navedenim terminima 2025.
  • Kupovinom ove ponude slažete se s UVJETIMA OTKAZA REZERVACIJA Otkaz ili promjena rezervacija su moguće 11 dana prije datuma prijave u hotel
    Nakon navedenog roka NIJE moguć povrat sredstava niti promjena termina putovanja.
    Otkaz kao i sve promjene u vezi rezervacije obavezno je slati pismenim putem na [email protected] prema navedenim uvjetima, u suprotnom se neće uvažiti.
  • JEDNOSTAVAN BOOKING: kliknite na "kupi ponudu", odaberite željenu opciju (ukoliko ih ima više) te upišite tražene parametre.
    Pojavit će vam se poruka o raspoloživosti termina te ukoliko je isti slobodan nastavite s kupovinom ponude. Nakon toga, vaša rezervacija je uspješno zaprimljena i bit će potvrđena nakon provjere s partnerom
  • Za ovu ponudu preporučujemo ugovaranje putnog osiguranja kako biste se osigurali u nepredvidivim situacijama (nije obavezno)
  • Za mogućnost boravka osoba drugačije dobi i broja od navedenog ili drugačiji broj dana, javite nam se sa upitom na [email protected]
  • Skriven među stoljetnim borovima uz sam rub mora, Aminess Senses Resort pruža regenerirajuće iskustvo odmora u okrilju otočne prirode. Iz hotela doslovno možete zakoračiti na plažu uživajući u kristalno čistom moru i zen pogledu na plavetnilo koje seže sve do Biokova. Prepustite se relaksaciji, vodenim avanturama i zalascima koji oduzimaju dah
  • Na korak od sobe očekuju vas elegantno popločene, šljunčane i stjenovite plaže, savršene za opuštanje i uživanje u čarima ljeta. Pronađite svoj mirni kutak uz najljepše more na svijetu i prepustite se njegovoj svježini i ljekovitim blagodatima. Osvježite se i u vanjskom bazenu ili uz piće u baru
  • Spa&Wellness dostupan je uz nadoplatu - uživajte u finskoj sauni, hidromasažnoj kadi i osvježavajućoj tropskoj kiši iz tuša. Prepustite se revitalizirajućoj masaži u privatnosti moderne sobe ili opuštajućoj atmosferi vanjskog šatora. Za dodatan poticaj, na raspolaganju vam je i teretana bez nadoplate
  • Usluga ALL INCLUSIVE LIGHT obuhvača buffet doručak, ručak i večeru
    Piće za vrijeme obroka je uključeno u cijenu: bijelo i crno vino, pivo, bezalkoholna pića, mineralna voda - iz automata
  • Moguća nadoplata na licu mjesta: za kućne ljubimce: 25 €/ljubimac/dan (uključen ležaj za ljubimca, posuda za vodu, kolačić dobrodošlice, privjesak za uzicu, igračka, ručnik)
  • Opremljenost Superior sobe: balkon, odvojeni/bračni krevet, 1 pomoćni ležaj (80x190), kupaonica s tušem, klimatizacija / grijanje, posteljina i ručnici, moguć dječji krevetić, sušilo za kosu, kuhalo za vodu, sef u sobi, TV, direktna telefonska linija, Wi-Fi, pristup ključ karticom, nepušačke sobe (max. 3 osobe)
  • Dječji krevetić je besplatan (na upit)
  • Boravišna pristojba uključena je u cijenu
  • Check in: od 15 h
    Check out: do 10 h
  • Nakon kupovine na mail će vam stići račun koji je potrebno pokazati isprintanog ili na mobitelu prilikom check-in-a
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Aminess Senses Resort 4*
Vrboska 184, Vrboska (otok Hvar), Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 6522 322
E-mail:
Web: https://www.aminess.com/hr/aminess-senses-resort

Detalji o partnerovom sjedištu:
Meeting Point Hotelmanagement Croatia
Đure Šporera 2A, Rijeka

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata