Proljetni predah na otoku Pagu - 2 ili 3 noćenja s doručkom za dvoje uz najam bicikala
ili štapova za nordijsko hodanje i piće dobrodošlice u Boutique hotelu Intermezzo 4*

Smještaj samo 150m od plaže i 300m od centra grada, do 11.7.

Proljetni predah na otoku Pagu - 2 ili 3 noćenja s doručkom za dvoje uz najam bicikala u Boutique hotelu Intermezzo 4*

Pogledaj iskustva drugih (1) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4*
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 2
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 3
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 4
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 5
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 6
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 7
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 8
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 9
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 10
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 11
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 12
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 13
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 14
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 15
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 16
Pag, Boutique hotel Intermezzo 4* - slika 17

Proljetni predah na otoku Pagu - 2 ili 3 noćenja s doručkom za dvoje uz najam bicikala
ili štapova za nordijsko hodanje i piće dobrodošlice u Boutique hotelu Intermezzo 4*

Smještaj samo 150m od plaže i 300m od centra grada, do 11.7.

Proljetni predah na otoku Pagu - 2 ili 3 noćenja s doručkom za dvoje uz najam bicikala u Boutique hotelu Intermezzo 4*

Pogledaj iskustva drugih (1) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u dvokrevetnoj Deluxe sobi (bez balkona) u Boutique Hotelu Intermezzo 4*
    - piće dobrodošlice
    - najam bicikala (ili štapova za nordijsko hodanje)
    - besplatan WiFi u sobama i besplatan parking
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 199 €
    - 3 noćenja s doručkom za 2 osobe za 289 €
  • Rok iskoristivosti: 11.7.2024.
  • Ponuda se odnosi isključivo na smještaj 2 odrasle osobe, nema mogućnosti za smještaj djece
  • Hotel se nalazi u centru grada Paga, 150 m od mora i plaže, te 300 m od stare gradske jezgre
  • Opremljenost Deluxe sobe (bez balkona): bračni krevet, TV sa satelitskim programima, WiFi, sušilo za kosu, minibar, kupaonica s tuš kabinom, toaletne potrepštine i prostor za sjedenje
  • Moguće nadoplate (plaćanje na licu mjesta):
    - soba s balkonom: 10 €/dan
    - soba s balkonom i pogledom na morsku stranu: 30 €/dan
  • Doplate se plaćaju na licu mjesta, a raspoloživost određenog tipa sobe potrebno je provjeriti prije same kupnje
  • Nije moguća nadoplata za polupansion i puni pansion
  • Udaljenost od plaža:
    - plaža Pagus: 150 m
    - plaža Bašaca: 600 m
    - plaža Prosika: 700 m
    - Zrće: 15 km
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba (plaćanje u hotelu): 1,50 € osoba/dan
  • Check in: od 15h
    Check out: do 11h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja na 098 449 570, te nakon kupovine na portalu, u roku 24 h, potvrditi rezervaciju pozivom na 098 449 570 ili mailom na [email protected], uz navođenje šifre kupona prodajnom agentu
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Možete kupiti više ponuda na svoje ime, spojiti ih i produžiti boravak (uz prethodnu provjeru raspoloživosti)
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite Facebook stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Boutique Hotel Intermezzo 4*
Vukovarska ulica 4, Pag, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: +385 23 629 215
E-mail:
Web: https://www.hotelintermezzopag.hr/?lang=en

Detalji o partnerovom sjedištu:
BULJANOVIĆ, ugostiteljsko-turistički obrt
Vukovarska 4, Pag

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata