Proljetni predah uz ALL INCLUSIVE u Hotelu Jadran 3* - Provedite bezbrižan odmor i napunite baterije uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe i gratis paket do dvoje djece

Neograničena konzumacija pića, korištenje vanjskog bazena, od 15.4. do 20.5.

Proljetni predah uz ALL INCLUSIVE u Hotelu Jadran 3* - Provedite bezbrižan odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 12
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3*
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 2
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 3
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 4
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 5
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 6
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 7
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 8
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 9
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 10
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 11
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 12
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 13
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 14
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 15
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 16
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 17
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 18
Trogir - Seget Donji, Hotel Jadran 3* - slika 19

Proljetni predah uz ALL INCLUSIVE u Hotelu Jadran 3* - Provedite bezbrižan odmor i napunite baterije uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe i gratis paket do dvoje djece

Neograničena konzumacija pića, korištenje vanjskog bazena, od 15.4. do 20.5.

Proljetni predah uz ALL INCLUSIVE u Hotelu Jadran 3* - Provedite bezbrižan odmor uz 2, 3 ili 5 noćenja za 2 osobe

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 12
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2, 3 ili 5 noćenja ALL INCLUSIVE (buffet doručak, ručak i večera, poslijepodnevni slatki ili slani snack) za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 7,99 god. ili 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 6,99 god. i 1 dijete do 11,99 god. u dvokrevetnoj sobi sa balkonom ili terasom na morskoj strani u depadansama hotela u Hotelu Jadran 3*
    - neograničena konzumacija odabranih pića uz ponudu restoranskih obroka, sa šankomata od 7 do 22 h i na all inclusive baru od 10 do 22 h (točeno pivo, stolno vino, gazirana i negazirana bezalkoholna pića, kava i čajevi, izbor rakija i likera)
    - korištenje vanjskog slatkovodnog bazena sa dječjim odjeljkom (sredinom svibnja
    - korištenje ležaljki i suncobrana uz bazen i na hotelskoj plaži (prema raspoloživosti, svibanj)
    - kasna odjava (prema raspoloživosti)
    - rana prijava i kasna odjava (prema raspoloživoti)
    -besplatan WiFi i parking
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 213 €
    U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina
    - 2 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 221 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 6,99 godina i 1 dijete do 11,99 godina
    - 3 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 304 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina
    - 3 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 316 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 6,99 godina i 1 dijete do 11,99 godina
    - 5 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 463 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina
    - 5 noćenja ALL INCLUSIVE za 2 osobe za 493 € U uslugu je uključen gratis paket za 1 dijete do 6,99 godina i 1 dijete do 11,99 godina
  • Korištenje u terminu: 15.4. - 20.5.2023.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Ako dobijete odgovor da je smještaj raspoloživ, potrebno je kupiti ponudu i poslati potvrdu do roka određenog s njihove strane, a kontakt dobijete na potvrdi/računu
  • Gratis paket za 1 dijete do 7,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju (pri kupnji 1., 3. i 5. usluge)
    Gratis paket za 1 dijete do 6,99 godina u krevetu s roditeljima i za 1 dijete do 11,99 godina na pomoćnom rasklopnom ležaju (pri kupnji 2., 4. i 6. usluge)
  • Moguće nadoplate (plaćanje u hotelu, na upit):
    - 1 dijete 8 - 11,99 godina na pomoćnom ležaju: 80% na cijenu sobe po noćenju
    - 1 dijete 12 -17,99 godina na pomoćnom ležaju: 75% na cijenu sobe po noćenju
    - 1 odrasla osoba 18+ godina na po pomoćnom ležaju: 60% na cijenu sobe po noćenju
    - dječji krevetić: besplatan (prema raspoloživosti)
  • Položaj hotela uz samo more i u okruženju borove šume, već vas po dolasku odnese u opuštajuću mediteransku atmosferu. Do Trogira, udaljenog svega 3 km od hotela, možete prošetati ili odvesti se lokalnim autobusom, a od sredine 5.mjeseca provozati se i taxi brodićem
  • Opremljenost soba: 18m2, dupli/bračni ili odvojeni krevet, pomoćni rasklopni ležaj ili dječji krevetić, klimatizacija, SAT-TV, telefon, zavjese za zamračivanje, sušilo za kosu, kupaona sa kadom ili tuš kabinom, kupaonskim ručnicima i osnovnim kupaonskim potrepštinama,te bežični internet
  • Posluživanje hrane:
    Doručak: 7 - 10 h
    Večera: 19 - 21 h
    Početna usluga je večera (za početnu uslugu ručak na upit i prema dogovoru sa hotelom)
  • Za Praznik rada (1.5.) bit će serviran tradicionalan Prvomajski ručak
    Prigodne tematske večeri nisu isključene
  • Ovdje pročitajte više o HOTELU
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Hotel nema uvjete za smještaj kućnih ljubimaca
  • Boravišna pristojba (plaćanje u hotelu):
    - odrasli: 1,33 € (10 kn) osoba/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 50% popusta
    - djeca do 12 godina ne plaćaju
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Otkazivanje rezervacije nije moguće. Promjena termina potvrđene rezervacije moguća je do 48 h prije rezerviranog dolaska (do 14 h). U suprotnom se kupon smatra iskorištenim i daljnje korištenje kupona nije moguće
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata