SELCE - zimski praznici uz 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe + 1 dijete do 12 godina i 1 dijete do 3 godine uz korištenje bazena i fitnessa u Hotelu Marina 4* od 1.450 kn!

+ slatki poklon iznenađenja u sobi, korištenje 18.2. - 27.2.

SELCE - zimski praznici uz 2 noći s polupansionom za 2 osobe i 2 djece u Hotelu 4* od 1.450 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 32
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (16) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
Zimski praznici u Hotelu Marina 4*
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 2
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 3
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 4
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 5
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 6
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 7
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 8
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 9
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 10
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 11
Zimski praznici u Hotelu Marina 4* - slika 12

SELCE - zimski praznici uz 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe + 1 dijete do 12 godina i 1 dijete do 3 godine uz korištenje bazena i fitnessa u Hotelu Marina 4* od 1.450 kn!

+ slatki poklon iznenađenja u sobi, korištenje 18.2. - 27.2.

SELCE - zimski praznici uz 2 noći s polupansionom za 2 osobe i 2 djece u Hotelu 4* od 1.450 kn!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 32
4 zvjezdice: 13
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (16) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe + 1 dijete do 12 godina i 1 dijete do 3 godine u dvokrevetnoj sobi s balkonom u Hotelu Marina 4*
    - rani check-in i kasni check-out (prema raspoloživosti, potvrda na recepciji)
    - besplatno korištenje unutarnjeg bazena
    - besplatno korištenje fitnessa
    - slatki poklon iznenađenja u sobi
    - besplatan WiFi i parking (prema raspoloživosti)
  • Klikom na "kupi" birate:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe + 1 dijete do 12 godina i 1 dijete do 3 godine, korištenje od nedjelje do petka za 1.450 kn
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe + 1 dijete do 12 godina i 1 dijete do 3 godine, korištenje od petka do nedjelje za 1.590 kn
  • Korištenje u terminu: 18.2. - 27.2.2022.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Jedno dijete do 12 godina smješteno je na pomoćnom ležaju, a jedno dijete do 3 godine s roditeljima u krevetu
  • Moguća nadoplata:
    - soba s pogledom na more (ovisno o raspoloživosti): 50 kn osoba/dan
    - obiteljska soba (soba + dnevni boravak, 49 m2, ovisno o raspoloživosti): 75 kn osoba/dan (doplata samo za odrasle osobe)
  • Doplate za djecu koja nisu uključena u cijenu paketa:
    - dijete 3 - 11,99 godina: 180 kn dijete/dan
    - dijete 12 - 17,99 godina: 255 kn dijete/dan
  • Hotel Marina privlači goste svojim uređenjem, lokacijom i atraktivnim pogledom na more. Hotel nudi gastronomsku ponudu domaće, internacionalne i mediteranske kuhinje. Idealan je za vikend odmor zaljubljenih parova ili za obiteljski odmor
  • Nalazi se prvi red do mora na poznatoj "Šetnici zdravlja" koja povezuje dva turistička mjesta: Crikvenicu i Selce
  • Doživite hotel Marina 4* kroz virtualnu šetnju
  • Opremljenost soba: balkon, kupaonica s kadom, klima, TV, SAT TV, mini bar, sef, wifi internet
  • Boravišna pristojba: 8 kn osoba/dan
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost termina, a odmah nakon kupovine isti i rezervirati na [email protected] ili +385 51 768 140
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta
  • Pogledajte Facebook, Instagram, Pinterest i Twitter stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Marina 4*
Ulica Emila Antića 73, Selce, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon:
Rezervacije: +385 51 768 140
E-mail:
Web: http://www.hotel-marina.net

Detalji o partnerovom sjedištu:
ELEZ d.o.o.
Dugoselska cesta 33A, Sesvetski Kraljevec

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate