ŠILO, KRK - savršen odmor za sve ljubitelje kampiranja uz 2 noćenja i korištenje
teniskih terena za 2 ili 4 osobe u luksuznoj mobilnoj kućici Kampa Tiha Šilo 3*

+ 1 x Brunch u restoranu Portić, korištenje SUP-a, 30.9. - 15.10.

ŠILO, KRK - odmor uz 2 noćenja i korištenje tenis terena za 2 ili 4 osobe u luksuznoj mobilnoj kućici Kampa Tiha Šilo 3*

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 2
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 3
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 4
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 5
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 6
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 7
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 8
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 9
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 10
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 11
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 12
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 13
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 14
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 15
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 16
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 17
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 18
Kamp Tiha Šilo 3*, Krk - slika 19

ŠILO, KRK - savršen odmor za sve ljubitelje kampiranja uz 2 noćenja i korištenje
teniskih terena za 2 ili 4 osobe u luksuznoj mobilnoj kućici Kampa Tiha Šilo 3*

+ 1 x Brunch u restoranu Portić, korištenje SUP-a, 30.9. - 15.10.

ŠILO, KRK - odmor uz 2 noćenja i korištenje tenis terena za 2 ili 4 osobe u luksuznoj mobilnoj kućici Kampa Tiha Šilo 3*

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja za 2 ili 4 osobe u Standard mobilnoj kućici u Kampu Tiha Šilo 3*
    - 1 x tijekom boravka korištenje tenis terena s opremom u trajanju od 3 sata (uz prethodnu najavu)
    - 1x Brunch (12-15 h) u Restoranu Portić
    - 1x tijekom boravka korištenje SUP-a na plaži (ovisno o vremenskim prilikama)
    - korištenje ležaljki i suncobrana na Beach Mare plaži (ovisno o vremenskim prilikama)
    - završno čišćenje
    - 1 set posteljine
    - besplatan parking
  • Klikom na kupi birate:
    - 2 noćenja za 2 osobe za 1.047,30 kn
    - 2 noćenja za 4 osobe za 1.197,99 kn
  • Korištenje u terminu: 30.9. - 15.10.2022.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Standard mobilna kućica lijepa je i jednostavna kućica, idealna za 4 osobe. Uređena u duhu mediterana, obložena dekorativnim kamenom; predstavlja pravi mali prototip kamene kućice, tipične za podneblje otoka. Veličine je 22 m2 (7,3 m * 3m), sastoji se od 2 spavaće sobe, 1 kupaonice, dnevnog boravka te kuhinjske niše. Opremljena je klima uređajem, televizijom, natkrivenom terasom, sa sjedećom garniturom i ležaljkama
  • Kamp Tiha Šilo odličan je odabir za sve ljubitelje kampiranja u ribarskom mjestu Šilo, biseru sačuvanog prostora i identiteta. Kamp ima ispred sebe cijeli vinodolski kanal koji ovdje otok dijeli s kopnom svom modrinom sinjeg mora.
  • Nadomak krčkog mosta, na samo 20 km udaljenosti, čekaju vas suncem obasjane uvale, sport i zabava, hladovina borova, miris svježe ribe, pjesma u predvečerje i pučina obasjana feralima s ribarskih brodica
  • Boravišna pristojba:
    - 1,50 € osoba7dan 10 kn/odrasli/dan
    - djeca 12 - 18 godina: 50% popusta
    - djeca do 12 godina ne plaćaju
  • Jednokratna prijava: cca 1,5 €/osoba
  • Moguće nadoplate: (plaćanje na recepciji):
    - nadoplata za Luxury Mobile Home: 20 €/dan (150,69 kn/dan)
    - nadoplata za Premium Mobile Home: 15 €/dan (113,02 kn/dan)
    - doplata za dodatno noćenje: 59 €/noć (444,54 kn/noć)
    - kućni ljubimci: 15 €/ljubimac/dan (113,02 kn/dan
  • Check in: od 16 h
    Check out: do 10 h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja na mail reservations@camp.tiha.hr ili broj 051 850 129 te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta gotovinom ili jednokratno karticama
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Posjetite Facebook stranicu kampa
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć.
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Kamp Tiha Šilo 3*
Konjska bb, Šilo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 051 850 129
E-mail:
Web: https://malin-krk.com/kamp-tiha-silo/

Detalji o partnerovom sjedištu:
G. P. P. MIKIĆ d.o.o.
Pušća 131, Omišalj

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama