SPLIT - odmor u centru grada uz 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe + gratis
paket za 1 dijete do 6 godina u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn!

+ piće dobrodošlice, besplatna kartica SplitCard, korištenje 1.10. - 28.12.

SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 82
5 zvjezdica: 66
4 zvjezdice: 8
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (26) »

    		
				    		
	            
+
+
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn!
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 2
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 3
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 4
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 5
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 6
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 7
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 8
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 9
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 10
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 11
SPLIT - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe u Hotelu President Split 4* od 1.190 kn! - slika 12
-67%
  • Ponuda uključuje:
    - 2 ili 3 noćenja s doručkom za 2 osobe + gratis paket za 1 dijete do 6 godina u dvokrevetnoj sobi više kategorije u Hotelu President Split 4*
    - piće dobrodošlice
    - smještaj u sobi više kategorije (prema raspoloživosti)
    - raniji check in od 11 h i kasniji check out do 14 h (ovisno o raspoloživosti)
    - besplatni razgled gradske jezgre (subotom u 10 h na hrvatskom ili engleskom jeziku)
    - besplatna kartica SplitCard
    - besplatan WiFi
  • Klikom na "kupi" birate: U svakoj od usluga uključen je gratis paket za 1 dijete do 6 godina
    - 2 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.190 kn
    - 3 noćenja s doručkom za 2 osobe za 1.790 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Korištenje u terminu: 1.10. - 28.12.2021.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Hotel President Split 4* smješten je u samom centru grada, podno velebnog Marjana gdje ćete ujutro punim plućima udahnuti svježi zrak, a navečer će vas uspavati miris mora i soli
  • Kartica SplitCard omogućava popuste ili besplatan ulaz u muzeje i galerije, popuste u gradskim restoranima, trgovinama te popuste za ostale pružatelje usluga koje možete pogledati OVDJE
  • Boravišna pristojba
    - odrasli: 10 kn osoba/dan
    - djeca 12-18 godina: 5 kn
    - djeca do 12 godina: ne plaćaju
  • Obavezna nadoplata:
    - naknada za uslugu i osiguranje: 15 kn osoba/dan
  • Jedno dijete do 6 godina s roditeljima u krevetu ima gratis paket, no plaća naknadu za uslugu i osiguranje 15 kn
  • Moguće nadoplate:
    - noćenje s doručkom za djecu 7 - 12 godina na pomoćnom ležaju: 200 kn/dan
    - parking: 100 kn/dan
    - kućni ljubimci (do 15 kg): 150 kn/dan
  • Check in: od 11 h - ovisno o raspoloživosti
    Check out: do 14 h - ovisno o raspoloživosti
  • Možete kupiti više ponuda, spojiti ih i produljiti boravak
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Prije kupovine obavezno provjeriti raspoloživost željenog termina minimalno 1 dan ranije putem mail adrese sales@hotelpresident.hr ili telefonski na 021 685 409 i isti odmah rezervirati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 72 h ranije
  • Ponuda se ne može kombinirati s drugim promotivnim ponudama ili paketima hotela
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak iznosa plaćate na licu mjesta jednokratno gotovinom ili karticama
  • Pogledajte President Facebook
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 79. zakona o potrošačima isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel President 4*
STARČEVIĆEVA 1, Split, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021 685 409
E-mail:
Web: http://www.hotelpresident.hr/split/

Detalji o partnerovom sjedištu:
PRESIDENT GRUPA d.o.o.
Varšavska 13, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama