MARTINJE U PODRAVINI - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe uz piće
dobrodošlice, živu glazbu, svečanu večeru te bazene i saunu u Hotelu Picok 4*

+ proslava krštenja vina, fakultativni posjet muzeju, kasniji check out, korištenje 16.11. - 18.11.

MARTINJE U PODRAVINI - 2 noći s polupansionom za 2 osobe uz živu glazbu, svečanu večeru i wellness

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (11) »

    		
				    		
	            
SUPER CIJENA!
+
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4*
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 2
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 3
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 4
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 5
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 6
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 7
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 8
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 9
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 10
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 11
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 12
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 13
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 14
Martinje u Podravini, Hotel Picok 4* - slika 15

MARTINJE U PODRAVINI - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe uz piće
dobrodošlice, živu glazbu, svečanu večeru te bazene i saunu u Hotelu Picok 4*

+ proslava krštenja vina, fakultativni posjet muzeju, kasniji check out, korištenje 16.11. - 18.11.

MARTINJE U PODRAVINI - 2 noći s polupansionom za 2 osobe uz živu glazbu, svečanu večeru i wellness

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 49
5 zvjezdica: 27
4 zvjezdice: 15
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih (11) »
  • Ponuda uključuje:
    - 2 noćenja s polupansionom za 2 osobe u dvokrevetnoj sobi u Hotelu Picok 4*
    - piće dobrodošlice
    - fakultativni posjet muzeju, multimedijskom posjetiteljskom centru "Đurđevački pijesci"
    - odmor u spa zoni uz korištenje bazena i sauna
    - svečana večera 19:30 - 22:00h
    - posjet mini ZOO
    - proslava Martinja sa ceremonijom krštenja vina sa meštrom ceremonije pjevačem Mladenom Medak Gaga
    - zabava uz ples podravskih muzikaša Grupe Joks (18 - 2h)
    - kasniji check out do 15h
  • Pogledajte PROGRAM MARTINJA U PODRAVINI NA LINKU
  • Dodatne pogodnosti:
    - 10% popusta na A' la carte ručak restorana Đurđevačka Iža
    - 15% popusta u wellness centru na sve tretmane (obavezna rezervacija termina na 048/672-253)
  • Korištenje u terminu:
    - 16.11. - 18.11.2024.
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja klikom na „Klikni za provjeru termina“
  • Ako dobijete odgovor da je smještaj raspoloživ, potrebno je kupiti ponudu i poslati potvrdu do roka određenog s njihove strane, a kontakt dobijete na potvrdi/računu
  • Hotel Picok 4* je kao prava oaza relaksacije, mira i odmora. U potpunosti renovirane i moderno uređene sobe su gdje ćete pronaći svoju privatnu oazu bilo na obiteljskom odmoru ili poslovnom putovanju, a vrhunska kvaliteta smještaja i usluge profesionalnog osoblja pruža vam nezaboravan doživljaj. Novouređeni Wellness&Spa centar ”Venera” savršeno je utočište od svakodnevnog stresnog i užurbanog načina života.
  • Očekuje vas svečana večera, proslava Martinja sa ceremonijom krštenja vina s meštrom ceremonije pjevačem Mladenom Medak Gaga, zabava uz ples uz podravske muzikaše Grupe Joks i još puno toga!
  • Opremljenost soba: bračni krevet, klima uređaj, SAT TV, telefon s direktnom linijom, WI FI, sef, mini bar ili posluga sa aperitiv bara na poziv, kupaonica (tuš kabina ili kada, fen)
  • Boravišna pristojba (plaćanje u hotelu): 1,33 € osoba/dan
    Jednokratna prijava 0,66 €/osoba
    Osiguranje: 0,35 €/osoba
  • Check in: od 14 h
    Check out: do 15 h
  • Prije kupovine potrebno je provjeriti raspoloživost smještaja na broj 048 672 200 ili mail [email protected] te, nakon kupovine, isti potvrditi i rezervirati.
    Za rezervaciju Spa termina nazvati direktno Wellness centar (pon - ned) na broj: 048 672 253
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu možete koristiti nakon kupnje. Ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Posjetite Facebook stranicu hotela
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Temeljem članka 86. stavak 12 Zakona o zaštiti potrošača NN 19/22, isključeno je pravo na jednostrani raskid ugovora
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Hotel Picok 4*
Trg sv. Jurja 9, Đurđevac, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 048 672 200
E-mail:
Web: http://www.hotel-picok.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Hotel picok d.o.o.
Trg sv. Jurja 9, Đurđevac

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata