APARATIĆ ZA ZUBE- postavljanje, svi pregledi tijekom nošenja + čišćenje kamenca, poliranje i pjeskarenje prije terapije za 4.300 kn!

Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust uz 30% popusta za drugu čeljust

Aparatić za zube - postavljanje i svi pregledi tijekom nošenja za 4.300 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Aparatić za zube -43% Centar
Aparatić za zube -43% Centar - slika 2
Aparatić za zube -43% Centar - slika 3
Aparatić za zube -43% Centar - slika 4
Aparatić za zube -43% Centar - slika 5
Aparatić za zube -43% Centar - slika 6
Aparatić za zube -43% Centar - slika 7
Aparatić za zube -43% Centar - slika 8
Aparatić za zube -43% Centar - slika 9
Aparatić za zube -43% Centar - slika 10
Aparatić za zube -43% Centar - slika 11
Aparatić za zube -43% Centar - slika 12
-43%

APARATIĆ ZA ZUBE- postavljanje, svi pregledi tijekom nošenja + čišćenje kamenca, poliranje i pjeskarenje prije terapije za 4.300 kn!

Fiksni ortodontski aparatić za jednu čeljust uz 30% popusta za drugu čeljust

Aparatić za zube - postavljanje i svi pregledi tijekom nošenja za 4.300 kn!

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    - postavu konvencionalnog metalnog fiksnog aparatića na jednu čeljust
    - sve preglede tijekom nošenja aparatića neovisno o broju
    - čišćenje zubnog kamenca s poliranjem i pjeskarenjem na početku terapije
    - besplatan pregled za aparatić u Ortodontskoj ordinaciji mr. sc. Jadranka Kovačić dr. stom. spec. ortodont
  • Dodatna pogodnost: 30% popusta na postavljanje aparatića na drugu čeljust u ordinaciji
  • Postavu aparatića vrši mr. sc. Jadranka Kovačić spec. ortodont uz stručni tim
  • Preko portala kupite rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama jednokratno
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • RTG dijagnostiku potrebno je donijeti na dogovoreni termin
  • Moguće nadoplate:
    - za estetski aparatić (prozirne bravice) u iznosu 1.500 kn
    - retainer nakon završetka fiksne terapije: 300 kn po čeljusti
  • Marka aparatića: American Orthodontics,
    RMO FLI, Vapor Ceramic
  • Ne postoji dobna granica za ortodontsku terapiju i nošenje fiksnog ortodontskog aparatića
  • Rok iskoristivosti: 24.1.2020.
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati
  • Termin se smatra iskorištenim ukoliko ste isti rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Radno vrijeme: po dogovoru
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Aparatić za zube

Postavu vrši mr. sc. Jadranka Kovačić spec. ortodont, rođena u Zagrebu. Završila je Stomatološki fakultet u Zagrebu, specijalizaciju ortodoncije te magistrirala na području ortodoncije. Član je EOS (European Orthodontic Society), WFO (World Federation of Orthodontists), HOD (Hrvatsko ortodontsko društvo). Ima 28 godina iskustva u stomatologiji.

Aparatić za zube najučinkovitiji je način ispravljanja ortodontskih anomalija. Prosječno, ova vrsta terapije traje oko godinu i pol.

Fiksni aparatić za zube čine bravice koje se lijepe na zube i žice. Dijele se na metalne, estetske i samoligirajuće ovisno o vrsti bravica. Postavljanje aparatića gotovo je u jednoj posjeti ortodontu, a žice se mijenjaju ovisno o pojedinom slučaju i procjeni specijalista.

Žice se mijenjaju jer druga žica lagano pomiče zube prema željenoj poziciji radeći tenziju. To nije bolno samo po sebi, no u početku može biti neugodno te se mogu osjetiti trnci i osjetljivost.

Tijekom terapije fiksnim aparatićem vrlo je važno redovito i pravilno održavati oralnu higijenu jer se hrana lako može taložiti oko žice i bravica.

U sklopu ponude možete nadoplatiti i za estetski aparatić kojeg karakteriziraju prozirne bravice te se isti lako uklanja bez oštećenja zubne cakline.

Ne postoji dobna granica za ortodontsku terapiju i nošenje fiksnog ortodontskog aparatića. Iako, ispravljanje nepravilnih i zbijenih zub preporučuje se od što ranije dobi jer u slučaju nepravilnosti teže zube održavati čistima, a i veća je mogućnost nastajanja karijesa i parodontnih bolesti.

Prednosti nošenja fiksnog aparatića za zube su mnoge: pravilan odnos gornje i donje čeljusti, sprječavanje nastanka karijesa, sprječavanje ispadanja zubi, poboljšavanje govora, uklanjanje problema u čeljusnom zglobu, olakšavanje oralne higijene te lijep i blistav osmijeh.

Nakon završetka terapije potrebno je zadržati postignute rezultate stoga se po završetku koriste
retaineri - naprave koje ne djeluju ortodontskom silom već samo učvršćuju zube u određenom položaju sprečavajući ponovnu pojavu anomalije.

Stomatološka ordinacija mr. sc. Jadranka Kovačić dr. stom. spec. ortodont
Crnatkova 14A, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 229 076
Web: https://www.facebook.com/kovacicortodoncija/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Privatna specijalistička stomatološka ordinacija za ortodonciju sa zubotehničkim labaratorijem mr. sc. Jadranka Kovačić dr. stom. spec. ortodont
Crnatkova 14A, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata