Digitalni ortopan - odmah gotova snimka čeljusti u Poliklinici Dentix od 129 kn!
Ponudu možete koristiti bez prethodne narudžbe!

Po želji odaberite snimanje temporomandibularnih zglobova, snimku dobivate na CD-u, film foliji i na mail

Digitalni ortopan ili snimka temporomandibularnih zglobova već od 129 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Digitalni ortopan -28% Kvatrić
Digitalni ortopan -28% Kvatrić - slika 2
Digitalni ortopan -28% Kvatrić - slika 3
-28%

Digitalni ortopan - odmah gotova snimka čeljusti u Poliklinici Dentix od 129 kn!
Ponudu možete koristiti bez prethodne narudžbe!

Po želji odaberite snimanje temporomandibularnih zglobova, snimku dobivate na CD-u, film foliji i na mail

Digitalni ortopan ili snimka temporomandibularnih zglobova već od 129 kn!

Pogledaj iskustva drugih »
  • Ponuda uključuje:
    snimak zubi ili zglobova po izboru u Poliklinici Dentix
  • Klikom na "kupi" birate:
    - digitalni ortopan za 129 kn
    - snimku temporomandibularnih zglobova (TMJ) za 149 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 15.9.2019.
  • Snimanje provode inženjeri medicinske radiologije
  • Za korištenje ponude potrebno je imati pisanu potvrdu tj. uputnicu od stomatologa, u suprotnome se ponuda ne može koristiti
  • Ortopan je snimka koja obuhvaća sve zube, gornju i donju čeljust, čeljusni zglob, a djelomično i strukture smještene iznad usta (nosnu šupljinu, maksilarne sinuse)
  • Temporomandibularni zglob nalazi se po jedan na svakoj strani lica i najsloženiji je zglob u tijelu. Snimka ovog zgloba pomaže u postavljanju pravilne dijagnoze i započinjanja liječenja
  • Snimanje temporomandibularnih zglobova se preporučuje svima s:
    - čestim glavoboljama
    - osjetljivošću ili škljocanjem žvakaćih mišića
    - zaglavljivanjem zglobova
    Posebno se preporučuje ženama između 20 i 50. godine života
  • Snimka je odmah gotova, a dobivate ju na CD-u, na mail i na film foliji
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
    sub: 9h - 13h
  • Ponudu možete koristiti bez prethodne narudžbe
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko niste napravili snimku do roka iskoristivosti
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Dentix poliklinika 

1.1.2009. počela je s radom poliklinika Dentix, specijalizirana isključivo za digitalno snimanje zubi i čeljusti (panoramski rtg). Nova, najnaprednija tehnologija i software (Quick Vision) omogućuje 12 dijagnostičkih (preglednih) i 18 anatomskih programa s visokom rezolucijom te reduciranom dozom zračenja i do 90%.

Želja im je svim pacijentima pružiti vrhunski komfor (ugodan interijer i osiguran pristup invalidskim kolicima) i kvalitetu snimki, koja olakšava dijagnostiku stanja i promjene u zubnom nizu i čeljusti te optimalnu stomatološku uslugu.

Rendgenske snimke zuba su nezaobilazan postupak u suvremenoj stomatološkoj dijagnostici. One su nužne jer daju uvid u zdravstveno stanje dijelova usne šupljine koje ne možemo vidjeti prilikom kliničkog pregleda. Postoji nekoliko vrsta rendgenskih snimki zuba i čeljusti, a najčešće korišteni su ortopantomogram (ortopan) i intraoralna snimka pojedinih zuba. Također se koristi i snimka temporomandibularnih zglobova.

Ortopan je snimka koja obuhvaća sve zube, gornju i donju čeljust, čeljusni zglob, a djelomično i strukture smještene iznad usta (nosnu šupljinu, maksilarne sinuse). Osim zuba koje možemo vidjeti u ustima, na ovom snimku vidljivi su i zubi koji nisu iznikli (na pr. zameci umnjaka) - vidi se njihov približni položaj. 


Temporomandibularni zglob
 
nalazi se po jedan na svakoj strani lica i najsloženiji je zglob u tijelu.

Smješten je neposredno ispred ušiju, gdje se temporalna kost lubanje spaja s donjom čeljusti (mandibulom). Potporu zglobovima daju ligamenti, tetive i mišići i oni su odgovorni za pokretanje vilice (čeljusti). Sadrži komadić specijalizirane hrskavice koja se zove disk, a sprječava trenje donje čeljusne kosti (mandibule) i lubanje. 

Poremećaji temporomandibularnog zgloba, često zvanog TMZ, uključuju probleme zglobova i mišića koji ih okružuju. Najčešći uzrok poremećaja je kombinacija mišićnog zatezanja i anatomskih problema unutar zglobova, a katkada i psihološka komponenta. Zubni doktori gotovo uvijek dijagnosticiraju poremećaj TMZ-a na temelju anamneze i fizikalnog pregleda. 

Pri postavljanju dijagnoze mogu pomoći posebne RTG tehnike. U 80% ljudi stanje se popravlja nakon 6 mjeseci bez ikakvog liječenja. Poremećaji TMZ-a zahtijevaju liječenje zbog mišićne boli i napetosti, unutarnjeg poremećaja, artritisa, ozljede, smanjene ili pretjerane pokretljivosti zgloba i razvojnih (porođajnih) nenormalnosti.

Poliklinika Dentix
Jakova Gotovca 1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 2277 933
E-mail:
Web: http://www.dentix.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA DENTIX d.o.o.
Jakova Gotovca 1, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama