Uklonite znakove starenja bezbolnim zahvatom uz korekciju gornjih
ili donjih vjeđa oba oka - učinak tretmana i do 10 godina već od 4.550 kn!

Riješite se opuštenih kapaka u Poliklinici Ageless Medical Aesthetic

Korekcija gornjih ili donjih vjeđa oba oka uz učinak i do 10 godina već od 4.550 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 61
5 zvjezdica: 49
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (24) »

    		
				    		
	            
Korekcija vjeđa oba oka -46% Centar
Korekcija vjeđa oba oka -46% Centar - slika 2
Korekcija vjeđa oba oka -46% Centar - slika 3
Korekcija vjeđa oba oka -46% Centar - slika 4
Korekcija vjeđa oba oka -46% Centar - slika 5
-46%

Uklonite znakove starenja bezbolnim zahvatom uz korekciju gornjih
ili donjih vjeđa oba oka - učinak tretmana i do 10 godina već od 4.550 kn!

Riješite se opuštenih kapaka u Poliklinici Ageless Medical Aesthetic

Korekcija gornjih ili donjih vjeđa oba oka uz učinak i do 10 godina već od 4.550 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 61
5 zvjezdica: 49
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 3
Pogledaj iskustva drugih (24) »
  • Ponuda uključuje:
    - korekcija vjeđa oba oka u Ageless Medical Aesthetic
  • Klikom na "kupi" birate:
    - korekcija gornjih vjeđa za 4.550 kn
    - korekcija donjih vjeđa za 6.350 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 1.6.2022.
  • Zahvat obavlja dr.sc. Srđan-Ante Anzić, specijalist otorinolaringologije, subspecijalist iz plastične kirurgije glave i vrata, a na linku pogledajte životopis
  • Korekcija viška kože u području kapaka vrlo je efikasan kirurški zahvat i predstavlja najbrži način smanjenja znakova starenja, u vidu nastanka bora. Pojava bora u području očnih kapaka uspješno se rješava ovim specifičnim zahvatom plastične kirurgije
  • Spuštanje gornjih kapaka (blefarohalaza) osim estetskog učinka može imati za posljedicu i zatvaranje oka te smetnje vida. Osim odstranjenja kože kapaka, može se ukloniti i višak masnog tkiva koje u obliku “jastučića” predstavlja estetski problem
  • Zahvat se obavlja u lokalnoj anesteziji
  • Odmah nakon zahvata postavljaju se posebne ljepljive trakice u operiranom području i nose se nekoliko dana. Idućih tjedan dana preporuča se izbjegavanje bilo kakve veće fizičke aktivnosti
  • Više o zahvatu pročitajte OVDJE
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati 2 dana ranije na broj 01 5510 832
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48 h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9 h - 19 h
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili karticama
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde (ili prosljeđene poliklinici na email) koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Rezervaciju ponude možete platiti karticama do 6 rata (PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, Diners, ZABA Mastercard)
  • Posjetite Facebook i Instagram stranicu
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Poliklinika Ribnjak
Ulica grada Mainza 17, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 5510 832
E-mail:
Web: https://poliklinikaribnjak.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA RIBNJAK MILOŠEVIĆ
Ulica Grada Mainza 17, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata