Specijalistički pregled ortopeda i konzultacije za 250 kn!

Ako osjećate preskakanje zglobova ili bol u kostima, a niste sigurni zašto, rezervirajte svoj termin što prije!

Specijalistički pregled ortopeda i konzultacije u Poliklinici Đurić za 250 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 1538
5 zvjezdica: 1213
4 zvjezdice: 167
3 zvjezdice: 71
2 zvjezdice: 43
1 zvjezdica: 43
Pogledaj iskustva drugih (641) »

    		
				    		
	            
Specijalistički pregled ortopeda -50%
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 2
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 3
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 4
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 5
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 6
Specijalistički pregled ortopeda -50% - slika 7
-50%

Specijalistički pregled ortopeda i konzultacije za 250 kn!

Ako osjećate preskakanje zglobova ili bol u kostima, a niste sigurni zašto, rezervirajte svoj termin što prije!

Specijalistički pregled ortopeda i konzultacije u Poliklinici Đurić za 250 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 1538
5 zvjezdica: 1213
4 zvjezdice: 167
3 zvjezdice: 71
2 zvjezdice: 43
1 zvjezdica: 43
Pogledaj iskustva drugih (641) »
  • Ponuda uključuje:
    specijalistički pregled otropeda i konzultacije u Poliklinici Đurić
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 16.8.2019.
  • Specijalističkim pregledom ortopeda u prvom redu se procjenjuje stanje lokomotornog sustava, kostiju, zglobova i mišića. Pregledom ortoped može utvrditi radi li se o ozbiljnoj bolesti ili povredi koja zahtjeva dodatne pretrage, odnosno terapiju
  • Zdravlje je uvijek na prvom mjestu, stoga ako osjećate preskakanje zglobova ili bol u kostima, a niste sigurni zašto, rezervirajte svoj termin što prije!
  • Preporučuje se nositi udobnu odjeću koja ne sprječava kretanje te je potrebno donijeti nalaze, ukoliko ih imate
  • Nalazi su odmah gotovi
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Termin je potrebno rezervirati 5 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon, sri, čet: 13h - 19h
    uto, pet: 10h - 14h i po dogovoru
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Pregled ortopeda je specijalistički pregled kojim se prvenstveno procjenjuje stanje lokomotornog sustava. Ortopedska ordinacija je mjesto gdje se razlučuje radi li se o ozbiljnoj bolesti ili povredi koja zahtijeva dodatnu obradu, a potom i terapiju.

Kada treba otići na pregled ortopeda? 

Pregled ortopeda treba obaviti zbog pojave boli koja tijelu govori da nešto nije u redu. Bol u zglobu može biti prisutna duže vrijeme ili se javiti nakon neke ozljede; pada ili krivog pokreta. Drugi najčešći simptom je ograničenje pokreta u zglobu. Kad su ovi znakovi prisutni duže vrijeme i kada boli ne prolazi, potrebno je što prije obaviti ortopedski pregled i pronaći uzrok!

Što obuhvaća pregled ortopeda? 

Pregled ortopeda obuhvaća anamnezu, klinički pregled i određivanje načina liječenja. Anamneza je detaljan razgovor u kojem pacijent opiše problem i sve pojedinosti vođen pitanjima liječnika. Klinički pregled obuhvaća ispitivanje bolnog područja – bol na pritisak, raspon kretnji u zglobu, stanje pojedinih ligamenata i ostalih struktura u zglobu. Vrlo često potrebno je učiniti RTG snimku koja se obavlja u sklopu pregleda. Nakon postavljanja dijagnoze određuje se terapija, odnosno način liječenja. 

Najčešći problemi u dječjoj dobi vezani su uz poremećaje razvoja kukova, stopala ili deformacije drugih dijelova sustava za kretanje. Česti pacijenti su športaši i plesači, bilo da se radi o preventivnim pregledima, bolestima izazvanim prenaprezanjima ili ozljedama.

Deformacije kralježnice (skolioze, kifoze, „nepravilna držanja“..), kao i spuštena stopala u svim skupinama, a naročito u dječjoj, zbrinjavaju se po suvremenim načelima struke. Odrasla populacija čini gotovo polovicu pregledane populacije. 

Ozljede ili bolovi izazvani prenaprezanjima, degenerativne bolesti zglobova (koljena, kukova, ramena, malih zglobova..) srednje i starije populacije, bolovi vezani uz kralježnicu, dijagnostički i terapijski se zbrinjavaju u ordinaciji – od imobilizacije, elektroanalgezije, lasera i terapijskog ultrazvuka do aplikacije „podmazivača“, iPRF-a ili kortikosteroida.

Poliklinika Đurić

Specijalizirana zdravstvena ustanova koja obuhvaća 3 djelatnosti: fizikalnu terapiju, ginekologiju i ultrazvučnu dijagnostiku.

Njihov cilj je omogućiti svakom pacijentu vrhunsku zdravstvenu uslugu koja je individualno usmjerena i temelja na znanju i iskustvu zdravstvenih stručnjaka te novoj, suvremenoj opremi za dijagnostiku i rehabilitaciju.  

Poliklinika Đurić
Martićeva 14, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 4813 700
E-mail:
Web: https://www.poliklinika-djuric.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA ĐURIĆ d.o.o.
Martićeva 14, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate