Novi zub BEZ ikakvih dodatnih troškova - vratite osmijeh uz paket koji obuhvaća sve faze nadomještanja izgubljenog zuba u ordinaciji s vrhunskim timom stručnjaka za 4.200 kn!

Zubni implantat, suprastruktura i metal keramička krunica uz pregled

Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 106
5 zvjezdica: 87
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (30) »

    		
				    		
	            
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn!
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 2
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 3
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 4
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 5
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 6
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 7
Kompletno novi zub - implantat, suprastruktura i krunica za 4.200 kn! - slika 8
-29%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    - ugradnju zubnog implantata (švicarskog SGS)
    - ugradnju suprastrukture (aboutmenta)
    - ugradnju metal keramičke krunice
    - lokalnu anesteziju
    - kompletan specijalistički pregled u Rotim Medical Centru
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 18.1.2021.
  • Ponuda uključuje sve potrebno za napraviti kompletno novi zub bez ikakvih dodatnih nadoplata!
  • Pročitajte opis ugradnje implantata
  • Usluge obavlja stručni tim ordinacije Rotim
  • Prije uplate potrebno je poslati digitalnu RTG ortopan sliku čeljusti na
    zeljko.rotim@zg.t-com.hr radi točne dijagnostike
  • Nakon kupovine potrebno se naručiti za pregled
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme:
    pon, uto, sri: 13.30h - 20h
    čet, pet: 7.30h - 14h
  • Ovdje pogledajte ponude za Ortopan i CT
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju, ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini ili Visa Premium, PBZ Visa, Diners, Master i Maestro karticama Zabe do 12 rata ili Diners kreditom do 60 rata
  • Kupovinu/rezervaciju preko našeg portala možete kupiti karticama do 6 rata (PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, Diners)
  • Ukoliko preko portala kupite rezervaciju ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice.
    Ukoliko preko portala platite cjelokupan iznos ponude ključno je znati šifru potvrde koja se nalazi na potvrdi u privitku. Prilikom dolaska kod partnera možete imati potvrdu sa sobom ili umjesto printanja pokazati potvrdu preko mobitela i time sačuvati prirodu. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Pogledajte Facebook Rotim
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Nadomjestak izgubljenog zuba

Postupak nadomještanja izgubljenog zuba je kompleksan pa je za njega potrebna visoka stručnost. Ordinacija Rotim okuplja upravo takav visokostručni tim, a kako bismo vam ovaj estetski i zdravstveni problem olakšali, u suradnji s ordinacijom dogovorili smo ponudu koja okuplja sve faze izrade novog zuba tako ćete sve obaviti brzo i bez čekanja, na jednom mjestu!


Postupak

Najprije se obavlja pregled tijekom kojeg se s pacijentom detaljno razgovara o njegovim željama i očekivanja. Uz analizu općeg zdravstvenog stanja pacijenta se upućuje u postupak ugradnje implantata.

Potom se radi snimanje digitalne RTG snimke ili CBCT-a, ovisno o indikacijama, kako bi se ustanovilo stanje anatomskih struktura, određuje plan terapije te dimenzije i položaj implantata.

Zatim se radi priprema područja za ugradnju implantata. Zubni implantat je nadomjestak je od titana, oblika malog vijka koji se ugrađuje u kost gornje i donje čeljusti i služi kao zamjena za korijen izgubljenog zuba. Prednosti zubnih implantata su mnogobrojne. Implantat i funkcijski i estetski zamjenjuje i ponaša se kao prirodan zub, a omogućava pacijentu sačuvati svoje zdrave zube, odnosno izbjeći brušenje zdravih zubi.



U ordinaciji Rotim ugrađuju visokokvalitetne švicarske implantate SGS Swiss Implant System, a svaki pacijent dobit će certifikat s datumom ugradnje, serijskim brojem i proizvođačem implantata.

Nakon sraštavanja implantata i okolnog tkiva te oblikovanja zubnog mesa, na zubni implantat se montira nadogradnja (suprastruktura) na koji se postavlja krunica. Metal keramička krunica je trajno fiksno - protetsko rješenje, izrađuje se individualno za svakog pacijenta i cementira na izbrušeni zub.

Pogledajte više o postupku i opis ugradnje implantata.

Rotim Medical Centar
Budimska 3, Sesvete, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 01 2004 674 , 092 1910 185
E-mail:
Web: http://ordinacija-rotim.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Ordinacija dentalne medicine dr. Željko Rotim
Budimska 3, Sesvete

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 106
5 zvjezdica: 87
4 zvjezdice: 7
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata