Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled u ordinaciji Sonja Jukić - osigurajte prekrasan osmijeh već od 99 kn!

Pokažite zdrave i lijepe zube uz pomoć stručne doktorice Sonje :)

Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn!


	            
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn!
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn! - slika 10
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn! - slika 10
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn! - slika 10
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn! - slika 10
Plomba uz pregled ili čišćenje kamenca, pjeskarenje i pregled već od 99 kn! - slika 10
-84%
600kn
Od 99kn
Cijena uključuje PDV
KUPI REZERVACIJU

Sad plati 30kn, a ostatak od 69kn prilikom korištenja.

600kn
Od 99kn
Cijena uključuje PDV

Sad plati 30kn, a ostatak od 69kn prilikom korištenja.

Kupljeno više od 10
Ponuda je pregledana više od 360 puta

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    stomatološke usluge po izboru u ordinaciji Sonja Jukić
  • Klikom na "kupi" birate:
    - čišćenje kamenca i pjeskarenje uz pregled za 99 kn
    - kompozitni ispun (plomba) uz pregled
    za 149 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Pregled obavlja dr.med.dent. Sonja Jukić , a na linku pogledajte životopis
  • Čišćenje zubnog kamenca sastoji se od odstranjivanja tvrdih zubnih naslaga ultrazvučnim aparatom koji svojim vibracijama bezbolno i brzo čisti zubni kamenac
  • Pjeskarenje je tehnika čišćenja zubi uz pomoć aparata koji pod tlakom izbacuje čestice praha raspršene u vodi, s ciljem uklanjanja plaka ili mrlja nastalih životnim navikama poput konzumiranja kave, čaja, pušenja i sl.
  • Kompozitni ispun (plomba) zadovoljava najviše standarde estetike, a zub izgleda potpuno prirodno
    Riječ je o kompozitnim ispunima koji u potpunosti odgovaraju boji zuba te su stoga neuočljivi
  • Rok iskoristivosti: 3.1.2020.
  • Radno vrijeme:
    ponedjeljkom, srijedom i petkom od 9 do 15 sati
    utorkom i četvrtkom od 14 do 20 sati
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na broj telefona 01 3779-512, 091 377- 0568, ili na email adresu sonja@jukicdental.eu
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Stomatološka ordinacija dr. Sonja Jukić
Krajiška 44, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/3779-512 , 091/377-0568
E-mail:
Web: http://www.jukicdental.eu/index.html

Detalji o partnerovom sjedištu:
Privatna stomatološka ordinacija dr.Sonja Jukić
Krajiška 44, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat