[SPLIT] Test intolerancije na 90 ili 270 namirnica - testiranje prisutnosti IgG antitijela iz uzorka krvi uz savjetovanje s nutricionistom i planom prehrane od 970 kn!

Otkrijte koja hrana vam odgovara, a koju trebate izbjegavati u Poliklinici LabPlus!

Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn!

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn!
Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn! - slika 9
Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn! - slika 9
Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn! - slika 9
Test intolerancije iz uzorka krvi na 90 ili 270 namirnica od 970 kn! - slika 9
-50%
1.940kn
Od 970kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.940kn
Od 970kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 3

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 6 rata i ZABA Visom, ZABA Mastercardom do 12 rata
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    - testiranje prisutnosti IgG antitijela za 90 ili 270 namirnica u uzorku krvi
    - savjetovanje s nutricionistom
    - interpretaciju rezultata
    - individualizirani plan prehrane u Poliklinici LabPlus u Splitu
  • Klikom na "kupi" birate:
    - test intolerancije ImuPro100 na 90 namirnica za 970 kn
    - test intolerancije ImuPro300 na 270 namirnica za 2.099 kn
  • Test intolerancije na hranu će vam reći koje namirnice odgovaraju vašem organizmu, koje biste trebali isključiti, a koje jesti u umjerenim količinama kako bi vaš organizam postigao ravnotežu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Testiranje se obavlja putem krvi
  • Uzorak krvi je moguće izvaditi u Splitu na adresi Dubrovačka 1 (ulaz sa Poljičke ceste), bez prethodne najave
  • Rezultati su gotovi unutar 4 do 6 tjedana
  • Pogledajte popis namirnica za koje se vrši testiranje
  • Nutricionističko savjetovanje obavlja nutricionistica Petra Vukorepa, mag. nutr.
  • S dobivenim nalazima, potrebno se naručiti na nutricionističko savjetovanje na 021 789 789 ili putem maila pvukorepa@poliklinika-labplus.hr
  • Radno vrijeme nutricionističke ordinacije:
    - parni dani: 13h - 20h
    - neparni dani: 8h - 16h
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašem profilu pod „potvrde/računi“ (ili je možete poslati mailom Poliklinici)
  • Rok iskoristivosti: 12.10.2019.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko niste obavili testiranje do navedenog roka
  • Vrijeme korištenja ponude:
    pon - pet: 7h - 19h
    sub: 8h - 12h
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Pogledajte Facebook Poliklinike
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Intolerancija na hranu

Možda niste niti svjesni, ali moguće je da ste intolerantni na neku hranu za koju ne biste posumnjali da vam šteti. Kako biste doznali koja vam hrana odgovara, a koja ne valja napravite test intolerancije na hranu na čak 90 ili 270 namirnica. 

To je pouzdana metoda nakon koje ćete znati koju hranu možete konzumirati, a koju biste trebali zaobilaziti. Mnogo ljudi pati od intolerancije na hranu te neke prehrambene proizvode ne podnose, a da toga često nisu ni svjesni. To se može očitovati simptomima vezanim za probavni sustav (bol u trbuhu i grčevi, proljev, zatvor i nadutost), a mogu se javiti glavobolja, kožni osip i ekcem. 

Ponekad je dovoljno samo jednu namirnicu izbaciti da bi se već za nekoliko dana osjećali bolje. Testom intolerancije jednostavno ćete uvidjeti koja hrana vam više, a koja manje odgovara i što je najvažnije - koju hranu treba izbaciti. 

U ponudu je uključeno savjetovanje s nutricionistom, interpretacija rezultata te individualizirani program prehrane. Prilikom izrade testa generirat će se rotacijska dijeta. Ljudi su različiti, nekome nešto odgovara, drugome ne. Kako bi trebala izgledati vaša prehrana, doznajte ovim brzim, sigurnim i bezbolnim testiranjem.

Poliklinika LabPlus

Poliklinika LabPlus je zdravstvena ustanova kojoj se možete obratiti s punim povjerenjem. Dobiti ćete najbolje iz svijeta medicinske biokemije, mikrobiologije, medicine rada te nutricionizma. Poliklinika LabPlus je moderno opremljena poliklinika koja može odgovoriti svim dijagnostičkim i terapijskim izazovima.

Poliklinika LabPlus je u potpunosti pripravna udovoljiti svim zahtjevima pacijenata kroz najsuvremenije medicinske metode i dijagnostičke postupke na polju medicinske biokemije, mikrobiologije, medicine rada i nutricionizma.

Osnovni cilj je pružiti vrhunsku uslugu korištenjem najsuvremenije opreme u skladu s potrebama pacijenata poštujući sva medicinska načela.

Poliklinika LabPlus
Dubrovačka 1 (ulaz s Poljičke ceste, odmah do Erste banke u zgradi Auto Hrvatske), Split, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 021 789 789
E-mail:
Web: http://www.poliklinika-labplus.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POLIKLINIKA LAB PLUS
Dubrovačka 1, Split

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat