[TEST INTOLERANCIJE] Bezbolno testiranje na 420 ili 540 namirnica biorezonantnim uređajem uz nalaze ODMAH i konzultacije s nutricionistom od 299 kn!

Saznajte koja hrana vam smeta i riješite se nadutosti, mučnina, vjetrova, svrbeža, kašlja, glavobolje i migrena!

Test intolerancije najnovijim biorezonantnim uređajem na 420 ili 540 namirnica od 299 kn!


	            
Test intolerancije najnovijim biorezonantnim uređajem na 420 ili 540 namirnica od 299 kn!
Test intolerancije najnovijim biorezonantnim uređajem na 420 ili 540 namirnica od 299 kn! - slika 9
-73%
1.100kn
Od 299kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
1.100kn
Od 299kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 2

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 3 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    test intolerancije na 420 ili 540 namirnica u trajanju 30 - 45 minuta u Centru Virtus
  • Klikom na "kupi" birate:
    - test intolerancije na 420 namirnica za 299 kn
    - test intolerancije na 540 namirnica za 349 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Testiranje na preko 400 ili 500 prehrambenih namirnica koja uključuju gluten i laktozu, emulgatore, aditive, konzervanse, nitrate, nitrite, mikotoksine, teške metale i opterećenja iz okoline, te preporuka i savjetovanje
  • Test intolerancije na hranu će vam reći koje namirnice odgovaraju vašem organizmu, koje biste trebali isključiti, a koje jesti u umjerenim količinama kako bi vaš organizam postigao ravnotežu
  • Test intolerancije za 420 namirnica obuhvaća: testiranje na namirnice (230 kom.), testiranje ne emulgatore, aditive i konzervanse (170 kom.) i testiranje na teške metale (20 kom.)
  • Test intolerancije za 540 namirnica obuhvaća: testiranje na namirnice (270 kom.), testiranje na emulgatore, aditive i konzervanse (250 kom.) i testiranje na teške metale (20 kom.)
  • Testiranje se obavlja pomoću najnovijeg biorezonantnog uređaja, Sensitive Imago 530CE u Virtus centru gdje se osim testiranja vrši i usluga konzultiranja i preporuke za svaki pojedinačan slučaj
  • Testiranje se obavlja na sljedeći način: osoba sjedi, dlanove drži na metalnoj ploči, na ušima ima slušalice (preko njih se tijelu daje uputa, putem visokih frekvencija, koja tkiva ili organi se trenutačno analiziraju)
    Uređaj je spojen na računalo koje pohranjuje podatke skeniranja
  • Rezultati testiranja dostupni su odmah nakon posjete centru, te će biti dodatno poslani na vašu e-mail adresu
  • Pregled obavlja nutricionist
  • Rok iskoristivosti: 19.7.2019.
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na broj 091 4545 815
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je prvo obratiti se pružatelju usluge
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Test intolerancije na hranu

Što je intolerancija na hranu? Intolerancija na hranu je škodljiva, često zakašnjela reakcija na hranu, piće, prehrambeni aditiv ili sastojak u hrani koji proizvodi simptome u jednom ili više organa i sustava, ali nije alergija na hranu. 

Najčešći simptomi intolerancije na hranu su: grčevi u trbuhu, nadutost, mučnina, vjetrovi, proljev, zatvor i sindrom iritabilnog crijeva kožni problemi poput osipa, suhe kože, svrbeža, urtikarije, angioedema, dermatitisa, akni, psorijaze i ekcema respiratorni problemi poput suhoga kašlja, astme, nadražaja ždrijela, otoka nosne sluznice, rinitisa ili sinusitisa, neurološki problemi, a oni se očituju kroz glavobolju, migrene, vrtoglavicama i omaglicu psihološki problemi poput tjeskobe, gubitka motivacije, lošeg raspoloženja, umora ili pak hiperaktivnosti, simptom intolerancije na hranu može biti i pretilost.

Pomoću najnovijeg Sensitive Imago, biorezonantnog uređaja obavite test intolerancije na hranu koji obuhvaća testiranje na preko 400 ili 500 prehrambenih namirnica koje uključuju gluten i laktozu, emulgatore, aditive, konzervanse, nitrate, nitrite, mikotoksine, teške metale i opterećenja iz okoline, uz preporuku i savjetovanje. 


Biorezonantni uređaj Sensitive Imago, dizajniran je najnovijom tehnologijom koja omogućuje izvanrednu kvalitetu dijagnoze stanja ljudskog tijela. 

Njegov rad temelji se na zakonima fizike tj. elektromagnetskom principu kojim očitava namirnice koje opterećuju naš organizam. Testiranje je potpuno bezbolno i neinvazivno. 

Testiranje funkcionira na sljedeći način: osoba sjedi, dlanove drži na metalnoj ploči, na ušima ima slušalice (preko njih se tijelu daje uputa, putem visokih frekvencija, koja tkiva ili organi se trenutačno analiziraju). Uređaj je spojen na računalo koje pohranjuje podatke skeniranja. 

Test intolerancije na hranu pokazat će koje namirnice odgovaraju vašem organizmu, koje biste trebali isključiti, a koje jesti u umjerenim količinama kako bi vaš organizam postigao ravnotežu.

Centar Virtus, u ugodnom i opuštenom ambijentu, svakom klijentu pristupa na individualan način nudeći usluge biorezonantne dijagnostike i terapije. 

Centar Virtus
Ivana Broza 12, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 45 45 815
E-mail:
Web: https://virtus5.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
VIRTUS, OBRT ZA TRGOVINU I USLUGE, VL. HELENA ZEMAN MANDIĆ
Baranovićeva 8, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat