Biorezonantno testiranje uz test intolerancije na 540 namirnica - dijagnosticirajte potencijalne uzroke bolesti u ranoj fazi i ojačajte imunitet za 599 kn!

Provjera funkcionalnog stanja organizma i utjecaja određenih namirnica na organizam

Biorezonantno testiranje uz test intolerancije na 540 namirnica - spriječite bolesti za 599 kn!


    		
				    		
	            
Test intolerancije -70% Trešnjevka
Test intolerancije -70% Trešnjevka - slika 2
Test intolerancije -70% Trešnjevka - slika 3
-70%

Biorezonantno testiranje uz test intolerancije na 540 namirnica - dijagnosticirajte potencijalne uzroke bolesti u ranoj fazi i ojačajte imunitet za 599 kn!

Provjera funkcionalnog stanja organizma i utjecaja određenih namirnica na organizam

Biorezonantno testiranje uz test intolerancije na 540 namirnica - spriječite bolesti za 599 kn!

  • Ponuda uključuje:
    biorezonantno testiranje funkcionalnog stanja organizma uz test intolerancije na 540 namirnica u Centru Virtus
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Biorezonanca je neinvazivna metoda koja koristi elektromagnetske frekvencije za otkrivanje i tretiranje patologija, bakterija, virusa i parazita, kao i toksina, teških metala i drugih štetnih tvari
  • Test intolerancije na hranu će vam reći koje namirnice odgovaraju vašem organizmu, koje biste trebali isključiti, a koje jesti u umjerenim količinama kako bi vaš organizam postigao ravnotežu
  • Test intolerancije za 540 namirnica obuhvaća: testiranje na namirnice (270 kom.), testiranje na emulgatore, aditive i konzervanse (250 kom.) i testiranje na teške metale (20 kom.)
  • Testiranje se obavlja pomoću najnovijeg biorezonantnog uređaja, Sensitive Imago 530CE u Virtus centru, gdje se osim testiranja vrši i usluga konzultiranja i preporuke za svaki pojedinačan slučaj
  • Pregled obavlja nutricionist
  • Rok iskoristivosti: 25.11.2019.
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na broj 091 4545 815
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 8h - 20h
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je prvo obratiti se pružatelju usluge
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Vratite stanice u tijelu u prirodnu ravnotežu!

U današnje vrijeme sve češće pravilnu i ujednačenu prehranu zanemarujemo zbog obaveza koja nam nameće užurbani način života. Nedostatak vremena od nas često traži konzumaciju brze hrane ili jela koju zahtijevaju vrlo malo truda oko pripreme. Usto, obroke preskačemo, jedemo kad stignemo i - ugrožavamo si zdravlje. Bitno je dodati da opće stanje našeg organizma može biti narušeno i zbog utjecaja okoline.

Ono što unosimo u organizam ili ono što kao vanjski faktor djeluje na nas, prenosi određene informacije do stanica i stvara narušen odnos između stanica. Organizam se time opterećuje i bitno se narušava zdravlje, što može dovesti i do pojava bolesti. 


Što je biorezonanca?

Biorezonanca je neinvazivna metoda s novim pristupom u dijagnosticiranju i terapiji koja pomaže našem tijelu povratak u ravnotežu. Koristi elektromagnetske frekvencije za otkrivanje i tretiranje patologija, bakterija, virusa i parazita, kao i toksina, teških metala i drugih štetnih tvari.

Čemu služi biorezonanca?

Dijagnosticira prave, često skrivene, uzroke bolesti u najranijoj fazi, dok u tijelu još nema organskih promjena. Primjenjuje se i kao nadopuna, u kombinaciji s bilo kojom drugom vrstom konzervativnog liječenja.

Biorezonantna metoda pomaže kod:

  • otkrivanja sustava i organa s funkcionalnim ili strukturalnim promjenama prevencije bolesti 
  • jačanja imuniteta
  • otkrivanja netrpeljivosti na hranu (intolerancija) i aditive, alergija svih vrsta
  • otkrivanja prisutnosti virusa, bakterija, gljivica, parazita i mikroorganizama
  • detektiranja teških metala i toksina u tijelu
  • jačanja pojedinih organa; postizanja idealne tjelesne težine
  • bolje izdržljivosti kod sportaša
  • otkrivanje kako pojedini preparat ili hrana utječe na pojedini organ
  • određivanje individualne terapije


Što je intolerancija na hranu?


Intolerancija na hranu je škodljiva, često zakašnjela reakcija na hranu, piće, prehrambeni aditiv ili sastojak u hrani koji proizvodi simptome u jednom ili više organa i sustava, ali nije alergija na hranu. Kod odraslih, neki oblik nepodnošenja hrane pogađa otprilike 20 posto populacije. 

Pritom se intolerancije javljaju kod 15 posto populacije, a alergije tek kod 2-5 posto osoba. 

Najčešći simptomi intolerancije na hranu su: grčevi u trbuhu, nadutost, mučnina, vjetrovi, proljev, zatvor i sindrom iritabilnog crijeva kožni problemi poput osipa, suhe kože, svrbeža, urtikarije, angioedema, dermatitisa, akni, psorijaze i ekcema respiratorni problemi poput suhoga kašlja, astme, nadražaja ždrijela, otoka nosne sluznice, rinitisa ili sinusitisa neurološki problemi, a oni se očituju kroz glavobolju, migrene, vrtoglavicama i omaglicu psihološki problemi poput tjeskobe, gubitka motivacije, lošeg raspoloženja, umora...

Na temelju dobivenih rezultata određene namirnice izbacuju se iz prehrane na određeno vrijeme. Tijelo koje se oslobodilo opterećenja počinje bolje i kvalitetnije iskorištavati namirnice koje su dobre za njega. Poboljšava se cjelokupni metabolizam, probava, te se eliminiraju suvišno nakupljeni kilogrami bez dijete i gladi.

Centar Virtus
Ivana Broza 12, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 45 45 815
E-mail:
Web: https://virtus5.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
VIRTUS, OBRT ZA TRGOVINU I USLUGE, VL. HELENA ZEMAN MANDIĆ
Baranovićeva 8, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata