Test intolerancije iz krvi ili korijena kose na 430 namirnica, gluten, laktozu, začine, aditive i konzervanse uz testiranje na teške metale od 299 kn!

+ gratis savjetovanje s profesionalnim nutricionistom i ilustrirana PDF knjižica o prehrani i zdravlju

Test intolerancije na 430 namirnica od 299 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 260
5 zvjezdica: 200
4 zvjezdice: 32
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 9
Pogledaj iskustva drugih (88) »

    		
				    		
	            
Test intolerancije -81% HR
-81%

Test intolerancije iz krvi ili korijena kose na 430 namirnica, gluten, laktozu, začine, aditive i konzervanse uz testiranje na teške metale od 299 kn!

+ gratis savjetovanje s profesionalnim nutricionistom i ilustrirana PDF knjižica o prehrani i zdravlju

Test intolerancije na 430 namirnica od 299 kn!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 260
5 zvjezdica: 200
4 zvjezdice: 32
3 zvjezdice: 10
2 zvjezdice: 9
1 zvjezdica: 9
Pogledaj iskustva drugih (88) »
  • Ponuda uključuje:
    - test intolerancije na gluten, laktozu, 430 namirnica, začine, aditive (antioksidansi, emulgatori, umjetne boje, pojačivači okusa i zaslađivači) i konzervanse
    - test na teške metale i utjecaje okoline
    - gratis telefonsko ili osobno (po dogovoru) savjetovanje s profesionalnim nutricionistom o rezultatima testiranja
    - gratis ilustrirana PDF knjižica o prehrani i zdravlju u Biorezonantnom centru BioVal
  • Klikom na "kupi" birate:
    - testiranje putem analize korijena kose za 299 kn
    - testiranje putem analize kapi krvi iz prsta za 339 kn
  • Test intolerancije na hranu će vam reći koje namirnice odgovaraju vašem organizmu, koje biste trebali isključiti, a koje jesti u umjerenim količinama kako bi vaš organizam postigao ravnotežu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rezervacije se mogu primati od 19.8.2019
  • Rok iskoristivosti: 27.9.2019.
  • Testiranje se vrši analizom uzorka korijena kose ili putem uzorka krvi
  • Ukoliko odaberete analizu putem uzorka kose, potrebno ga je poslati poštom na adresu: BioVal, Savska 34, 10000 Zagreb
    Pročitajte kako poslati uzorak
  • Obvezna je rezervacija termina na kontakt broj 098 737 424 od pon - pet 11h - 14h prije slanja uzorka ili dolaska u centar
  • Ukoliko odaberete analizu putem kapi krvi, potrebno je doći na vađenje u Bioval uz obaveznu prethodnu rezervaciju termina
  • Rezultati testa i pojašnjenja bit će dostavljeni na vašu e-mail adresu u roku 8 dana
  • Potrebno je isprintati potvrdu koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“ i poslati ju zajedno s uzorkom vlasi kose ili donijeti sa sobom u centar na zakazani termin
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
    Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć
  • U slučaju nezadovoljstva, nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Test intolerancije na hranu

Test intolerancije Biorezonantnog centra BioVal ispisan je u preglednoj formi u obliku tablice u kojoj su nabrojani svi uzorci na koje je napravljen test, a oni uzorci na koje postoji intolerancija jasno su obilježeni.

Zbog toga su rezultati testa razumljivi sami po sebi, a u popratnom materijalu kojeg ćete primiti e-mailom dodatno su objašnjeni detalji po različitim skupinama za još bolje razumijevanje.

Ukoliko imate dodatnih pitanja vezano uz vaše rezultate, na raspolaganju vam je i telefonska konzultacija s našim profesionalnim nutricionistom.

Jeste li svjesni koliko prehrana utječe na vaše zdravlje?

Čest umor, glavobolje, bezvoljnost i razdražljivost, problemi s probavom i kožom, česte infekcije, nesanica, alergije i problemi s respiratornim sustavom ili jednostavno teško rješavanje viška kilograma - sve su to posljedice koje neadekvatna hrana može imati na vaš organizam. Stoga ne ignorirajte signale koje šalje vaše tijelo i testirajte se što prije.

Često se postavlja pitanje je li testiranje na uzorku korijena kose jednako dobro kao i testiranje iz uzorka krvi.

Biorezonantno testiranje temelji se na elektromagnetskom principu te je stoga svejedno da li se radi o uzorku krvi ili uzorku korijena kose. Oba tipa uzorka daju jednako dobre rezultate.

Zašto dolazi do intolerancije na hranu?

Slično kao i kod inhalatornih alergija, i kod intolerancija na hranu postoji kriva informacija u imunološkom sustavu koji određenu, u stvari za tijelo bezopasnu hranu smatra štetnom. Za razliku od alergija, gdje je alergijska reakcija posredovana IgE imunoglobulinima vrlo brza i burna, kod intolerancija na hranu javlja se daleko sporija zakašnjela i puno blaža reakcija. Alergijske (dakle burne) reakcije na hranu su relativno rijetke, dok su intolerancije na hranu vrlo česte.

Zbog ovog zakašnjelog efekta i blagih simptoma najčešće je teško definirati i izolirati koja hrana pravi problem obzirom da se u vremenu do reakcije konzumira veći broj različitih namirnica. To obično rezultira dugogodišnjim problemima na koje se većina ljudi na neki način navikne i prestane pridavati važnost. Ova dugotrajnost je ovdje i jedan od najvećih problema. Svakodnevnim konzumiranjem hrane koju naše tijelo ne podnosi dobro, a naš imunološki sustav smatra štetnom, povećavamo opterećenje na organizam. Navedeno s vremenom može dovesti i do većih poteškoća.

Biorezonantni centar BIOVAL
Savska ulica 34, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 737 424
Web: http://bioval.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
ALTAIR d.o.o.
Savska 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje potvrde/računa i osobne iskaznice. U iznimnim slučajevima potvrdu/račun je potrebno isprintati, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 3 rate