Test intolerancije na preko 520 namirnica iz korijena kose s nutricionističkom
obradom i izradom personaliziranog jelovnika za 7 dana

Simptomi nepravilne prehrane: pretjerana tjelesna težina, probavne tegobe, nadutost, kroničan umor

Test intolerancije na 520 namirnica iz korijena kose s nutricionističkom obradom i personaliziranim jelovnikom za 7 dana

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 85
5 zvjezdica: 80
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (43) »

    		
				    		
	            
Test intolerancije i jelovnik -78%
Test intolerancije i jelovnik -78% - slika 2
Test intolerancije i jelovnik -78% - slika 3
-78%

Test intolerancije na preko 520 namirnica iz korijena kose s nutricionističkom
obradom i izradom personaliziranog jelovnika za 7 dana

Simptomi nepravilne prehrane: pretjerana tjelesna težina, probavne tegobe, nadutost, kroničan umor

Test intolerancije na 520 namirnica iz korijena kose s nutricionističkom obradom i personaliziranim jelovnikom za 7 dana

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 85
5 zvjezdica: 80
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 0
Pogledaj iskustva drugih (43) »
  • Ponuda uključuje:
    - test intolerancije na preko 520 namirnica (250 prehrambenih namirnica, 250 emulgatora, aditiva, konzervansa, na vitamine i minerale i teške metale)
    - nutricionistički pregled sa izradom jelovnika za 7 dana Homeopatskom centru Homeovita
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU 1 i CJENIKU 2
  • Rok iskoristivosti: 15.12.2022.
  • Nakon testiranja izrađuje se 7-dnevni plan prehrane na temelju dobivenih rezultata i kompletne nutricionističke obrade koji će biti prilagođen vašim potrebama
  • Testiranje se vrši putem vlasi iz korijena kose, uzorak se uzima tako da se uzme desetak vlasi kose s korijenom (pomoću pincete), spremi u papirnatu vrećicu i šalje poštom ili osobno na adresu - uzorak možete uzeti sami ili možete uz prethodnu najavu na 098 474 041 ili 01 2300 108 doći do centra gdje će vam uzeti uzorak
    - kosa može biti i obojena, bitno da se vlasi uzimaju iz korijena
    - uzorak korijena kose zajedno s svojim podacima šaljete poštom ili osobno dostavljate na adresu OBOJ 9B, Zagreb uz prethodnu najavu (uzorak je potrebno uzeti na dan kada ćete ga slati)
    - rezultati testa zajedno s pojašnjenjima bit će dostavljeni na vaš e-mail ili po dogovoru poštom u roku 5 do 7 dana
  • Nutricionistički pregled uključuje:
    - nutricionistički upitnik koji obuhvaća vaše prehrambene navike
    - antropometrijska mjerenja tijela (visina, težina, dob) i izračun indeksa tjelesne mase (BMI) i ostalih parametara (postotak masnog tkiva, bazalni metabolizam, visceralne masti)
    - vaše životne navike (fizička aktivnost, zdravlje, stil života)
    - izradu jelovnika za 7 dana prema vašim potrebama dobiven na temelju gore dobivenih informacija. Jelovnik sadrži ukupno 35 obroka za 7 dana (3 glavna obroka dnevno i 2 međuobroka) te recepte kako i na koji način pripremiti obroke
  • Individualan plan jelovnika na bazi tjedan dana (7 dana) obuhvaća:
    - 5 obroka dnevno, ukupno 35 za cijeli tjedan
    - 3 glavna obroka dnevno, ukupno 21 obrok za cijeli tjedan
    - 2 međuobroka dnevno, ukupno 14 obroka za cijeli tjedan
    - prijedlog suplementacije (dodaci prehrani potrebni za dobivanje što boljih rezultata)
    - recepte
  • Pretjerana tjelesna težina, probavne tegobe, nadutost, učestali problemi sa alergijama, kroničan umor samo su neki od simptoma koji za uzrok mogu imati unošenje namirnica koje nam ne odgovaraju i nepravilnu prehranu
  • Ukoliko želimo promijeniti svoj način života, osjećati se bolje sa više energije ili poboljšati svoje fizičko, emotivno i mentalno stanje potrebno je ponekad učiniti promjene izvana, a onda će se promjene dešavati i u nama. Unos namirnica, vitamina, minerala, suplemenata koji su nam potrebni za normalno fizičko funkcioniranje i zdrav organizam dovesti će do boljeg stanja našeg tijela, a time i našeg općeg stanja
  • Termin je potrebno prethodno rezervirati na 098 474 041 ili 01 2300 108
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste rezervirali termin, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
  • Radno vrijeme centra:
    pon - pet: 10h - 15h
  • Ponudu koristite uz predočenje isprintane potvrde koja se nalazi na vašoj e-mail adresi i vašem korisničkom računu pod poljem „potvrde/računi“. Predočenjem šifre potvrde partneru, ponuda se smatra iskorištenom
  • Pogledajte Facebook stranicu centra
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti pružatelju usluge. U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć. U slučaju nezadovoljstva nužno je obratiti se pružatelju usluge na licu mjesta, naknadne reklamacije neće se uvažiti. U slučaju korištenja ponude povrat sredstava nije moguć
  • Ukoliko reklamaciju ne riješite, javite se nama kako bismo pokušali riješiti situaciju za vas
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Homeopatski centar Homeovita
OBOJ 9B, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 474 041 , 01 2300 108
E-mail:
Web: http://www.homeovita.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
HOMEOPATSKI CENTAR - HOMEOVITA
OBOJ 9B, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata