1kg janjetine sa ražnja ili ispod peke za 149kn!

Dopustite da vas vrhunski kuhari razmaze najfinijim specijalitetima

Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2
Pogledaj iskustva drugih »

	            
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
Janjetina sa ražnja ili ispod peke 1kg - slika 9
-50%
300kn
149kn
Cijena uključuje PDV
300kn
149kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
Kupljeno 3

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje: 1 kilogram mlade janjetine s ražnja ili ispod peke u Nacionalnom restoranu 'Hotela i'
  • Vrijeme korištenja ponude:
    svaki dan od 12h - 22h
  • Redovne cijene i meni pogledajte na CJENIKU
  • Pogledajte Facebook restorana 'Hotel I'
  • Restoran ima odvojen pušački dio
  • Rok iskoristivosti: 1.8.2015.
  • Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
  • Dodatnu konzumaciju jela i pića možete nadoplatiti u restoranu prema redovnom cjeniku
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Obavezna rezervacija termina 24h unaprijed
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 12h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    091 6141 216
    Remetinečka cesta 106, Lanište
  • Možete iskoristiti neograničen broj ponuda na svoje ime
  • Ponudu možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hotel I

Hotel "I" smješten je na južnom ulazu u Zagreb, u neposrednoj blizini Zagrebačkog velesajma, nedaleko od Zračne luke Pleso, a samo 5 km udaljen je od kulturnog i poslovnog središta hrvatske metropole.

Posjetite Nacionalni restoran i uvjerite se da je istina ono o čemu svi govore. Dopustite nam da vas vrhunski kuhari razmaze i uljepšaju vam dan specijalitetima kojima ćete se rado vratiti.

Janjetina

Pod janjetinom podrazumijevamo meso životinje starosti između 3 mjeseca i godine dana. Ako kažemo mlada janjetina, tada se radi o životinji mlađoj od 3 mjeseca.



Kod odabira mesa valja znati da je janjetina svjetlo ružičaste boje, dok je meso starijih životinja tamno crvene boje. Masno tkivo mora biti bijele boje, a ne žute. Meso je nježne strukture i za razliku od mesa starijih životinja, nije prošarano masnoćom – mramorirano.



Vitamini nas najčešće asociraju na voće i povrće, ali je i meso bogato vitaminima, pogotovo A i B1. Na okus i miris mesa značajno utječe dob životinje, spol, godišnje doba i prehrana. Janjetina je najbolja od siječnja do lipnja te ona koja je dosegla težinu između 12 i 15 kg. Poznato je i da je ona janjetina koja se hranila aromatičnim biljem, te ona koja je pasla u blizini mora, najbolje kvalitete.
izvor: Gastro.hr

Nacionalni restoran Hotel I
Remetinečka cesta 106, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 6141 216
Web: http://www.hotel-i.hr/pocetna

Detalji o partnerovom sjedištu:
Metropolis tourist d.o.o
Ulica Ive Robića 2, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Dobro!
   Dobro!
Ukupno glasova: 20
5 zvjezdica: 5
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 7
2 zvjezdice: 2
1 zvjezdica: 2

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat