Često postavljena pitanja -- Ponuda Dana

Ovo nas pitate najčešće

zagreb

Na koji način mogu uplatiti ponudu?

Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.


Za koliko je moja uplata vidljiva?

Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.


Hoću li dobiti neku potvrdu?

Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.


Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.


Mogu li ponudu pokloniti?

Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem profilu naknadno. Unutar profila imate opciju prointanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.


Gdje se nalazi kod potvrde?

Sve potvrde nalaze se na vašem profilu pod opcijom “Moje kupovine” na padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.


Koji je rok za uplatu ponude?

Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.


Plaćanje na rate?

Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.


Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.


Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg profila.


Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.


Što ako ne iskoristim ponudu u zadanom roku?

Ponuda se mora iskoristiti u roku iskoristivosti koji je određen za svaku ponudu. Eventualne situacije korištenja ponude izvan roka iskoristivosti, dogovor su između korisnika i pružatelja usluge. Ponuda Dana zadržava pravo ne izvršiti povrat ili zamjenu korisnicima koji zatraže povrat ili zamjenu nakon isteka roka iskoristivosti ponude.


Što ako ne iskoristim Ponudu Dana u potpunosti?

Vrijednost potvrde koju niste potrošili ne možete dobiti nazad, ali sigurno imate nekoga s kime biste mogli podijeliti potvrdu tako da nijedna ne ostane neiskorištena, a svi ostanu zadovoljni!


Moji su se planovi promijenili i ne mogu iskoristiti Ponudu Dana. Mogu li vratiti potvrdu?

Ako iz nekog razloga odlučite vratiti potvrdu i ne iskoristiti ponudu javite nam se unutar roka iskoristivosti ponude i mi ćemo Vam pomoći. Ponuda Dana zadržava pravo ne izvršiti povrat ili zamjenu korisnicima koji zatraže povrat nakon isteka roka iskoristivosti ponude ili iz drugih razloga koje Ponuda Dana smatra neopravdanima.


Kako koristiti poklon bon?

  • Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom
  • Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude
  • Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).
  • Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos
  • Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom profilu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća


Ako smo nešto preskočili ili ostavili nejasno, tu smo za vas na koji god način vam odgovara:


Vrh stranice