Uvjeti kupnje PRILIKA DANA D.O.O.

Preuzmi uvjete kupnje u PDF-u

Uvjeti kupnje (predugovorne obavijesti)

I. Općenito

Internetska stranica www.ponudadana.hr u vlasništvu je trgovačkog društva PRILIKA DANA d.o.o., Zagreb, Zvečajska 17, OIB: 43728211079.

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze PRILIKE DANA d.o.o sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu i povezani ugovor bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj – posrednik odnosi se dakle na trgovačko društvo PRILIKA DANA d.o.o., Zagreb, Zvečajska 17, OIB: 43728211079, MBS: 080736412, T: + 385 1 6522 322, E: [email protected], W: www.ponuda dana.hr (dalje u tekstu: Prodavatelj-posrednik).

Pojam Kupca odnose se na klasičnog potrošača: fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod i/ili uslugu posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja-posrednika, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti.

Prodavatelj – posrednik prodajom putem Internet stranice www.ponudadana.hr nastupa u ime i za račun drugih trgovačkih subjekata, koji su stvarni prodavatelji i pružatelji usluga i proizvoda koji se po promotivnoj cijeni nude na www.ponudadana.hr. (dalje u tekstu: Partner).

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda i/ili usluga, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda i/ili usluge od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanja ugovora) isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj-posrednik zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj-posrednik o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.

U slučaju da Kupac ne izvrši uplatu prilikom i/ili nakon sklapanja ugovora na daljinu (ni djelomičnu uplatu, kao ni uplatu u cijelosti), Partner nije dužan pružiti uslugu, a za Kupca neće nastati nikakve štetne posljedice zbog neuplate.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije/informacije.

Pristup na internetske stranice www.ponudadana.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja, te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja-posrednika, koje će Prodavatelj-posrednik nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

II. Glavna obilježja proizvoda i/ili usluga

Glavna obilježja robe: proizvodi i usluge su prikazani opisno i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Partnera.

Partner se kao vlasnik određenog proizvoda ili usluge obvezuje, poštujući sve standarde kvalitete i savjesnog poduzetništva, ugovoreni proizvod ili uslugu isporučiti na najkvalitetniji mogući način.

Prodavatelj-posrednik se obvezuje po najvišim standardima poslovanja organizirati i voditi promotivnu prodaju, s tim da Prodavatelj-posrednik nije vlasnik, niti se nalazi u posjedu proizvoda ili usluga koje promotivno nudi putem svojih stranica, pa stoga ne može ni biti odgovoran za potencijalne pravne i materijalne nedostatke proizvoda ili usluga, ili za bilo kakve druge probleme i nedostatke koji mogu nastati prilikom korištenja usluga koje nudi. Za sve troškove, bolesti, ozljede, potraživanja, odgovornosti i štete koje nastanu Kupcu u potpunosti je odgovoran Partner.

Izdavatelj Potvrde nakon sklapanja ugovora je Prodavatelj-posrednik. Potvrde se izdaju na ime Kupca ili ime koje Kupac navede. Osim imena Kupca ili imena koje Kupac navede, Potvrde obavezno moraju sadržavati i oznaku/broj Potvrde, vrstu i model proizvoda ili usluge, rok u kojem Kupac može po sklapanju ugovora podnijeti zahtjev za isporuku ili konzumiranje proizvoda ili usluge, način i mjesto preuzimanja ili konzumiranja proizvoda ili usluge, te druge podatke ako je potrebno. Sve potvrde ispisane s internetskih stranica www.ponudadana.hr ili bilo koje druge stranice povezane s tvrtkom Prodavatelja-posrednika promocijske su potvrde koje se kupcima nude ispod prave vrijednosti. Potvrde su podložne pravilima i uvjetima Prodavatelja-posrednika, kao i pravilima Partnera koji sudjeluje u određenoj promotivnoj ponudi.

Prodavatelj-posrednik, kao ni Partner nisu odgovorni za izgubljene ili ukradene Potvrde na bilo koji način. Svaki pokušaj uporabe Potvrde suprotan uvjetima i pravilima korištenja će imati za posljedicu da Potvrda postane nevažeća. Valjanost Potvrde istječe na datum koji je naznačen na njoj i neproduživa je. Potvrda se ne može kombinirati s drugim poklon-bonom/ bonovima ili potvrdama trećih osoba / kuponima / promocijama, ne može se reproducirati niti prodavati, osim u slučaju ako je to izričito određeno u pojedinoj promotivnoj ponudi.

Samo se jedna Potvrda smije koristiti po narudžbi, osim ako drugačije nije odredio sam Partner. Kreditiranje je u isključivoj nadležnosti Partnera.

Kupnju bilo kojeg proizvoda ili usluge koje nudimo moguće je obaviti kao registrirani ili pak neregistrirani korisnik.

Prednost otvaranja korisničkog računa je jednostavan pristup ispisu svojih Potvrda i narudžbi, te omogućava bolje korisničko iskustvo.

III. Cijena proizvoda i/ili usluga

Cijene istaknute na web stranici www.ponudadana.hr izražene su u eurima.

Trošak PDV-a je uračunat u cijenu proizvoda, te se takva obavijest nalazi u iskazanoj cijeni prilikom svake pojedine kupnje.

U odnosu na troškove dostave, ističe se naznaka u procesu svake pojedine kupnje jesu li troškovi dostave besplatni. U slučaju kada Partner ne dostavi Prodavatelju-posredniku točne izračune troškova dostave, Prodavatelj - posrednik će naznačiti da se troškovi dostave obračunavaju sukladno Cjeniku dostavnih službi Partnera (HP d.d., GLS i dr.), te će na odgovarajući način učiniti dostupnim Cjenike dostavnih partnera.

Prije potvrde narudžbe Kupac je informiran o cijeni proizvoda, cijeni dostave ako je naplatna, cijeni PDV-a, te konačnoj cijeni kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

IV. Troškovi dostave

Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda. U slučaju da je dostava besplatna, isto se posebno naznačava.

U slučaju kupnje usluge troškovi dostave nisu posebno iskazani jer ih obzirom na narav predmeta kupnje nema.

V. Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

VI. Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke, vrijeme isporuke

Kupac može naručiti i kupiti proizvod i/ili uslugu kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod i/ili usluga se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Plaćanje naručenih proizvoda i/ili usluga moguće je obaviti na sljedeće načine:

  • E-bankingom
  • Općom uplatom
  • Kreditnom karticom (MasterCard, Premium Visa, Diners)
  • Debitnom karticom (Maestro, Visa)
  • bonovima (Poklon bon kao način plaćanja Kupac može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude).

Prilikom kupnje postoji razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije.

Neke ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako Kupac odabere opciju rezervacije dio plaća putem portala www.ponudadana.hr, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odabere kupovinu cijeli iznos uplaćuje putem portala www.ponudadana.hr.

Plaćanje na rate je moguće ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

Rok za uplatu ponude je sljedeći radni dan do 16 h. Ako Kupac zakasni, a ponuda je još uvijek aktivna, Prodavatelj-posrednik će ako je isto moguće pomoći Kupcu i omogućiti uplatu.

Ponuda se mora iskoristiti u roku iskoristivosti koji je određen za svaku ponudu. Eventualne situacije korištenja ponude izvan roka iskoristivosti, dogovor su između Kupca i Partnera.

U slučaju da Kupac ne izvrši uplatu prilikom i/ili nakon sklapanja ugovora na daljinu (ni djelomičnu uplatu, kao ni uplatu u cijelosti), Partner nije dužan pružiti uslugu, a za Kupca neće nastati nikakve štetne posljedice zbog neuplate.

U slučaju plaćanja rezervacijom, a ako Kupac ne iskoristi ponudu u roku iskoristivosti zbog razloga na strani Kupca, Prodavatelj - posrednik zadržava pravo ne izvršiti povrat sredstava izvršenih na ime troškova rezervacije kao opravdani poslovni trošak pružanja usluge rezervacije. Smatra se da je Kupac upoznavanjem sa odredbama ovih Uvjeta kupnje na isto pristao.

U slučaju da je cjelokupna cijena proizvoda i/ili usluge isplaćena na račun Prodavatelja-posrednika, a Kupac nije iskoristio ponudu u roku iskoristivosti zbog razloga na strani Kupca, Prodavatelj-posrednik će u dogovoru s Partnerom preispitati uvjete za povrat uplaćenoga, između ostaloga uzimajući u obzir mogućnost korištenja ponude izvan roka iskoristivosti.

Jednako tako, ponuda se smatra iskorištenom odnosno ugovor ispunjenim ako je Kupac rezervirao termin i platio (bilo samo trošak rezervacije, bilo cijelu uslugu) uslugu, a nije odjavio termin radi korištenja usluge minimalno 48 h ranije. I u ovom slučaju, Prodavatelj - posrednik zadržava pravo ne izvršiti povrat sredstava izvršenih na ime troškova rezervacije odnosno na ime korištenja cjelokupne usluge, a sve iz razloga što propuštanjem termina dolazi do nastanka štete Partneru.

Sva plaćanja biti će izvršena u eurima. Prilikom naplate kreditnom karticom isti se iznos pretvara u lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj internetskoj stranici.

Plaćanje omogućuje Corvus Pay sustav. U slučaju plaćanja kreditnom karticom transakcija se obavlja putem Secure Socket Layer-a (SSL) i potpuno je enkriptirana što znači sigurnu komunikaciju putem interneta. Svi osobni podaci su zaštićeni i sigurni i koriste se s namjerom da kupac kupi željeni proizvod ili uslugu.

Iskoristivost ponude biti će naznačena prilikom svake zasebne kupovine.

Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u trgovini Partnera odnosno na adresi Partnera će koristiti uslugu.

VII. Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, proizvod koji čini predmet ugovora predan u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodima koji se dostavljaju u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na tjelesnom mediju, rok započinje teći od dana sklapanja ugovora.

Ako Prodavatelj-posrednik ne obavijesti Kupca o ovom pravu pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja - posrednika o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan na internetskoj adresi https://www.ponudadana.hr/raskid-ugovora.doc i koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: [email protected]. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj-posrednik će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Prodavatelja-posrednika je moguće obavijestiti i putem Online obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je dostupan na internet adresi https://www.ponudadana.hr/kontakt/raskid-ugovora. Nakon što Kupac ispuni i pošalje obrazac dobit će potvrdu o primitku prijave putem elektroničke pošte na mail adresu koju je naveo prilikom ispunjavanja Online obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ako Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, izvršit će se povrat novca koji je zaprimljen od Kupca, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena odluka o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata proizvoda snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. Povrat novca Prodavatelj - posrednik i Partner može se izvršiti tek nakon što proizvod bude vraćen Partneru ili nakon što Kupac dostavi dokaz da je proizvod poslao. Kupac je proizvod dužan vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada je izjavljen jednostrani raskid. Proizvod se vraća poštom na dokaziv način na adresu Partnera ili pak osobno u trgovinu Partnera. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj-posrednik i/ili Partner nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Partner u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Partnera, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena potrebama Kupca;
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca;
  • Kupca posebno zahtijevao posjet Partnera radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Partner pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Prodavatelj ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili video snimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije;
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora;

VIII. Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija

Za sve eventualne nedostatke u vezi s isporukom ili manjkavosti proizvoda ili usluga koje Partner pruža odgovoran je isključivo taj Partner. Prodavatelj-posrednik ni na koji način ne može biti odgovoran za bilo kakve nedostatke proizvoda ili usluga koje promotivno prodaje.

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj-posrednik omogućuje kupcima podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama za koji će bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak (u odnosu na proces kupnje i sl.). Također omogućuje svim korisnicima podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte na adresu IX Južna obala 17, 10 000 Zagreb ili na adresu Zvečajska 17 odnosno na e-mail adresu [email protected]. Ponuda dana će u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Radi zaprimanja odgovora korisnik treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Partner pak odgovara za nedostatke proizvoda i/ili usluga koje prodaje na stranicama www.ponudadana.hr preko Prodavatelja-posrednika, a sve sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet;
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Partneru ili mu je morala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane;
  • kad je Partner predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti;
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji;
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Pri primitku proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju Partneru jer se naadne reklamacije neće uvažavati.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke samog proizvoda ili usluga u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac mora pisani prigovor odnosno reklamaciju javiti direktno Partneru na njegove kontakt podatke naznačene u svakoj pojedinoj ponudi svakog pojedinog Partnera.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Partner će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Internetsko rješavanje sporova:

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

IX. Jamstvo:

U slučaju da za kupljeni proizvod ili uslugu postoji obveza izdavanja jamstva, jamstvo će izdati Partner. Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

X. Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem-posrednikom jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda i/ili usluga na daljinu. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

XI. Izjava o povjerljivosti

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj-posrednik koristi, te štiti sve osobne podatke koje posjetitelji web stranice www.ponudadana.hr istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.ponudadana.hr

Osobni podatak  je svaki podatak koji se odnosi na posjetitelja i/ili kupca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi; posjetitelj čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Obrada osobnih podataka znači svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

Prije nego posjetitelji web stranice www.ponudadana.hr unese svoje osobne podatke (ime, prezime, e-mail adresa, kontakt telefon) u svrhu kupnje, primanja newslettera, te radi postavljanja bilo kojeg upita Prodavatelj-posrednik je omogućio posjetitelju i/ili kupcu da bude informiran o svim potrebnim podacima vezano na zaštitu osobnih podataka, te da svojim aktivnim pristankom potvrdi da je suglasan sa korištenjem njegovih osobnih podataka u svrhu koja je izričito navedena. Jednako tako omogućena je odjava u bilo kojem trenutku, no potrebno je naglasiti da su podaci koji su obrađivani prije odjave zakonito obrađivani.

Prodavatelj - posrednik jamči da sve osobne podatke posjetitelja koristi samo u svrhe koje su istome navedene prije izražavanja suglasnosti, te da ih ne dostavlja bilo kakvim trećim osobama, odnosno da svi djelatnici Prodavatelja - posrednika koji imaju pristup dostavljenim osobnim podacima postupaju u skladu s zakonskim obvezama o zakonitom načinu obrade dostavljenih podataka.

U slučaju da posjetitelj web stranice ima bilo kakav upit vezano na zaštitu osobnih podataka može se obratiti poštom ili e-mail porukom na kontakt adrese dostupne na web stranici.

www.ponudadana.hr koristi kolačiće koji su posjetitelju i/ili Kupcu transparentno objašnjeni te je za iste zatražena privola.

Posjetitelj i/ili Kupac ima sva prava iz Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka koja može zatražiti putem obrasca PRAVA ISPITANIKA na web stranici Prodavatelja-posrednika.

Obavijesti iz članka 13. GDPR

1. Općenite informacije: Ove obavijesti dio su obveze PRILIKA DANA d.o.o., Zvečajska 17, Zagreb sukladno članku 13. Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (dalje u tekstu: GDPR).

2. Voditelj obrade: PRILIKA DANA d.o.o., Zvečajska 17, Zagreb, OIB: 43728211079, T: +385 (0) 6522 322, F: +385 (0)1 6522 264, e-mail: [email protected].

3. Službenik za zaštitu osobnih podataka: [email protected], 01 6522 322

4. Pravna osnova i svrha obrade: Pravni temelj za obradu osobnih podataka je Zakon o zaštiti potrošača (sklapanje ugovora na daljinu), te privola u odnosu na marketinške usluge. Osobni podaci koje prikupljamo su: ime i prezime, adresa, osobni identifikacijski broj (OIB), datum rođenja, spol, broj mobitela i podaci za kontakt (adresa e-pošte, broj telefona), fotografije.

5. Primatelji podataka: Voditelj obrade neće dostavljati osobne podatke trećim osim nadležnim državnim tijelima u okviru obavljanja poslova iz zakonom utvrđenog djelokruga, s tim da će od istih zatražiti pisani i obrazloženi nalog za dostavom osobnih podataka. Isti takav zahtjev za dokazivanjem opravdanog pravnog interesa Voditelj obrade zahtijevati će i od bilo kojeg drugog subjekta koji podnese zahtjev za dostavom osobnih podataka..

6. Iznošenje u treće zemlje: Voditelj obrade neće iznositi osobne podatke izvan Republike Hrvatske.

7. Razdoblje čuvanja: Osobni podaci prikupljeni temeljem sklopljenog ugovora na daljinu obrađuju se do urednog ispunjenja svih ugovornih obveza odnosno do okončanja sporova radi naplate potraživanja iz istih. Obrada osobnih podataka utemeljena na privoli traje do povlačenja privole.

8. Prava ispitanika:

  • a) Pravo na ispravak: Ako obrađujemo Vaše osobne podatke koji su nepotpuni ili netočni, u bilo kojem trenutku od nas možete zatražiti da ih ispravimo ili dopunimo.
  • b) Pravo na pristup: Imate pravo dobiti potvrdu o tome obrađujemo li Vaše osobne podatke ili ne, i tamo gdje je to slučaj imate pod uvjetima iz čl. 15. Opće uredbe o zaštiti podataka zatražiti pristup tim podacima.
  • c) Pravo na brisanje: Od nas možete zatražiti brisanje svojih osobnih podataka ako smo ih obrađivali protupravno ili ta obrada predstavlja nerazmjerno zadiranje u Vaše zaštićene interese.
  • d) Pravo na ograničenje obrade osobnih podataka: Od nas možete zatražiti ograničenje distribucije svojih podataka:
  • • ako osporite točnost podataka tijekom perioda koji nam omogućava provjeru točnosti tih podataka
  • • ako je obrada podataka bila protupravna, ali odbijate brisanje i umjesto toga tražite ograničenje korištenja podacima
  • • ako nam podaci više nisu potrebni za predviđene svrhe, ali su vam još potrebni radi ostvarenja pravnih zahtjeva ili
  • • ako ste podnijeli prigovor zbog distribucije tih podataka
  • e) Pravo prigovora na obradu: U dijelu u kojem se Vaši osobni podaci obrađuju za potrebe izravnog marketinga, u svakom trenutku imate pravo izjaviti prigovor na takvu obradu, a naročito na izradu profila.
  • f) Pravo na podnošenje prigovora nadležnom tijelu: Ako ste mišljenja da smo prilikom obrade Vaših podataka prekršili hrvatske ili europske propise o zaštiti podataka, molimo da nam se obratite kako bismo razjasnili eventualna pitanja. Svakako imate pravo uložiti pritužbu nadležnom nadzornom tijelu.
  • g) Ostvarivanje prava: Ako želite ostvariti neko od navedenih prava, obratite nam se koristeći se našim podacima za kontakt iz točke 1. ove Izjave.
  • h) Potvrda identiteta: U slučaju dvojbe možemo zatražiti dodatne informacije radi provjere Vašeg identiteta. To služi zaštiti Vaših prava i privatne sfere.
  • i) Zlouporaba prava: Ako biste se nekim od navedenih prava koristili prečesto i s očitom namjerom zlouporabe, možemo naplatiti administrativnu pristojbu ili odbiti obraditi Vaš zahtjev.

9. Obveza pružanja osobnih podataka: Obrada podataka pod točkom 4. je utemeljena na sklapanju ugovora na daljinu (ime, prezime, adresa, osobni identifikacijski broj (OIB), broj mobitela i podaci za kontakt (adresa e-pošte, broj telefona). Ako nam ne dostavite zatražene podatke nećemo moći sklopiti ugovor s Vama. Dostava osobnih podataka (datum rođenja, OIB, spol, fotografija…) utemeljena je na privoli i ako nam ih ne dostavite nećemo Vam moći pružati marketinške sadržaje.

10. Automatizirano donošenje odluka: Ovime Vas obavještavamo da Vaše osobne podatke i podatke o obavljenim kupnjama čuvamo temeljem Vaše privole radi obrade u daljnje marketinške svrhe, a sve kako bismo Vam mogli dostaviti ponude raznih usluga prilagođene Vašim interesima. Obrada se radi samo u marketinške svrhe, te ne smatramo da takva obrada predstavlja visoki rizik za zaštitu Vaše privatnosti.

Preuzmi Obrazac za jednostrani raskid ugovora

Preuzmi uvjete kupnje u PDF-u

Preuzmi obrazac zahtjev ispitanika