21 anticelulitni tretman - anticelulitne masaže, tretmani glinom i paprom i elektrostimulacije za 395 kn umjesto 1.850 kn - uživajte u ljetu

21 anticelulitni tretman - anticelulitne masaže, tretmani glinom i paprom i elektrostimulacije za 395 kn umjesto 1.850 kn - uživajte u ljetu

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 9
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0

    		
				    		
	            
-79%

21 anticelulitni tretman - anticelulitne masaže, tretmani glinom i paprom i elektrostimulacije za 395 kn umjesto 1.850 kn - uživajte u ljetu

21 anticelulitni tretman - anticelulitne masaže, tretmani glinom i paprom i elektrostimulacije za 395 kn umjesto 1.850 kn - uživajte u ljetu

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 9
5 zvjezdica: 7
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 0
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 0
  • Ponuda uključuje 7 anticelulitnih masaža, 7 tretmana paprom i glinom i 7 elektrostimulacija
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijateljima
  • Cjenik možete pogledati na linku CJENIK
  • Potrebna je prethodna rezervacija 10 dana ranije na brojeve 01 / 6524-301, 098 / 574-108, 091 / 7944-663
  • U slučaju nemogućnosti dolaska u dogovoreno vrijeme, potrebno je otkazati termin dan ranije
  • Potvrdu možete iskoristiti do 20.11.2011
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
KOZMETIČKI SALON SELEN STUDIO ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)
Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Selen Studio: Ponuda uključuje 7 anticelulitnih masaža, 7 tretmana paprom i glinom i 7 elektrostimulacija.
Ponuda dana: Kako izgleda 7 anticelulitnih masaža?
Selen Studio: Anticelulitne masaže su masaže čvrstih i žustrih pokreta kojima se razgrađuje celulit, a u kombinaciji s tretmanom paprom i glinom imaju izuzetan učinak.
Ponuda dana: Koji dijelovi tijela se tretiraju masažom?
Selen Studio: Masažom se tretiraju stražnijica, noge i trbuh.
Ponuda dana: Jesu li masaže bolne?
Selen Studio: Korisnici sami određuju jačinu stiska.
Ponuda dana: Koliko traje masaža?
Selen Studio: Anticelulitna masaža traje 25 minuta.
Ponuda dana: Što je tretman glinom i paprom?
Selen Studio:Tretman glinom i paprom poboljšava prokrvljenost potkožnog tkiva te istovremeno pomaže u eliminaciji štetnih produkata metabolizma. Tretman je izuzetno učinkovit i kod bolova u leđima, koljenima, laktovima, grčevima u nogama, te reumatskih tegoba.
Ponuda dana: Koliko traje tretman glinom i paprom?
Selen Studio: Tretman glinom i paprom traje 30 minuta.
Ponuda dana: Što se točno podrazumijeva pod tretmanom elektrostimulacija?
Selen Studio: Elektrostimulacije se izvode aparatom Koral 8600, koji omogućuje potpuno individualizirani pristup svakom klijentu, koristeći različine jačine elektrostimulacije tretiranih dijelova tijela. Koral 8600 svojim elektrodama tretira mišićno tkivo postižući tako bolju cirkulaciju i jaki drenažni efekt te pružajući tako i estetske i zdravstvene učinke pri svakom pojedinom tretmanu. Korisnici mogu birati žele li da se aparatom izvodi limfna drenaža ili anticelulitni tretman, ovisno o dijelu tijela koji žele tretirati.
Ponuda dana: Koliko traje tretman elektrostimulacijama?
Selen Studio: Tretman elektrostimulacijama traje 30 minuta.
Ponuda dana: Poslije koliko tretmana su vidljivi prvi rezultati?
Selen Studio: Prvi rezultati su vidljivi nakon 3 tretmana.
Ponuda dana: Koliko se prosječno gubi centimetara nakon svih tretmana
Selen Studio: Nakon svih 7 tretmana gubi se u prosjeku 2 centimetra.
Ponuda dana: Obavljaju li se svi tretmani u jednom dolasku?
Selen Studio: Tako je, u jednom dolasku obave se sva tri tretmana, dakle u sedam dolazaka obavite 21 tretman.
Ponuda dana: Postoje li situacije u kojima ne preporučate ovaj tretman?
Selen Studio: Tretmani se ne preporučaju trudnicama, dojiljama, osobama sa izraženim venama i osobama sa velikim brojem izraženih kapilara.
Ponuda dana: U kojem razmaku je preporučljivo koristiti tretmane?
Selen Studio: Najbolji i najbrži rezultati su, ukoliko se tretmani koriste dan za danom.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava i koliko prije?
Selen Studio: Potrebna je prthodna najava kako biste si željeni termin rezervirali na vrijeme 10 dana prije dolaska. Rezervaciju možete izvršiti na brojeve 01 / 6524-301, 098 / 574-108, 091 / 7944-663.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Selen Studio: Našu internet stranicu možete pogledati na sljedećem linku Selena Studio te se pobliže upoznati sa našim uslugama.

Selen Studio
XIV Podbrežje 8c, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 / 6524-301 , 098 / 574-108 , 091 / 7944-663
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Selen Studio
XIV Podbrežje 8c, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 4 rate