6 tretmana za oblikovanje tijela za 550kn umjesto 2.200kn - 2 vakumske kavitacije, 2 vibro platea i 2 limfne drenaže u centru Zagreba

6 tretmana za oblikovanje i učvršćivanje tijela

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 19
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 3

    		
				    		
	            
6 tretmana za oblikovanje i učvršćivanje tijela
-75%

6 tretmana za oblikovanje tijela za 550kn umjesto 2.200kn - 2 vakumske kavitacije, 2 vibro platea i 2 limfne drenaže u centru Zagreba

6 tretmana za oblikovanje i učvršćivanje tijela

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 37
5 zvjezdica: 19
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 9
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 3
  • Ponuda uključuje dvije vakumske kavitacije, dva vibro platea te dvije aparativne limfne drenaže
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK
  • Korisnici ostvaruju dodatni popust od 25% na ostale usluge salona
  • Potrebno je najaviti svoj dolazak dva do tri dana ranije na broj 01/ 4550-107
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu potvrdu te može kupiti neograničen broj potvrda kao poklon svojim prijateljima
  • Radno vrijeme salona je od ponedjeljka do petka od 10h do 20h te subotom od 10h do 17h
  • Uslugu možete iskoristiti do 01.02.2012.
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Celulit - najgori neprijatelj žena! Nikada dosta borbe protiv njega! No, više se ne morate brinuti jer Vam Centar zdravlja i ljepote Bella i Ponuda dana otkrivaju način kako se lakše boriti protiv njega! :) Nudimo Vam odličnu ponudu za kompletno oblikovanje tijela kavitacijom, vibro plateom i limfnom drenažom koja će pospješiti izbacivanje štetnih tvari iz tijela, razgraditi masne naslage i učiniti da budete zdravniji, izgledate ljepše te se osjećate ugodnije u svojoj koži :)

CENTAR ZDRAVLJA I LJEPOTE BELLA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Bella: Ponuda uključuje dvije vakumske kavitacije, dva vibro platea te dvije aparativne limfne drenaže.
Ponuda dana: Što je to vakumska kavitacija?
Bella: Vakumska kavitacija obuhvaća vakum i kavitaciju u jednom. Vakum prokrvljuje tkivo te kavitacija razbija tvrdokorne masne naslage koje se nakon toga mogu lakše izbaciti iz organizma.
Ponuda dana: Što je to vibro plate?
Bella: Vibro plate slijedi nakon vakumske kavitacije te služi učvršćivanju muskulature te pospješavanju cirkulacije.
Ponuda dana: Što je to limfna drenaža?
Bella: Limfna drenaža slijedi kao završetak cjelokupnom tretmanu te se vrši detoksikacija. Detoksikacija označava izbacivanje viška tekućine i otpadnih tvari iz tijela. Također, njome se rasterećuju limfni čvorovi koji su zaduženi za filtriranje sve tekućine u tijelu. Limfna drenaža je jako dobra za umorne i teške noge.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
Bella: Tretman traje oko sat i pol. Jedan tretman objedinjuje kavitaciju, vibro plate i limfnu drenažu.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ponuda?
Bella: Ponudu možete iskoristiti u dva dolaska s obzirom da se u jednom dolasku obave sva tri tretmana - kavitacija, vibro plate i limfna drenaža.
Ponuda dana: Koji djelovi tijela se tretiraju?
Bella: Ovim tretmanima mogu se tretirati trbuh, noge, stražnjica i nadlaktice.
Ponuda dana: Može li se u jednom tretmanu tretirati više djelova tijela?
Bella: Može, ali ukoliko korisnice žele bolje rezultate, preporučuje se da izaberu samo jedan dio tijela te i da se radi samo na njemu.
Ponuda dana: Koliki vremenski razmak je potreban između tretmana?
Bella: Između dva tretmana preporučuje se vremenski razmak od 10 do 14 dana.
Ponuda dana: Jesu li tretmani bolni ili ugodni?
Bella: Tretmani su u potpunosti ugodni.
Ponuda dana: Kome se ne preporučuju tretmani?
Bella: Tretmani se ne preporučuju trudnicama, dojiljama te korisnicama sa oštećenom funkcijom bubrega, povećanim trigliceridima, malignim bolestima i proširenim venama.
Ponuda dana: Koliko centimetara se gubi ovim tretmanima te kada su vidljivi prvi rezultati?
Bella: Odmah nakon prvog tretmana su vidljivi rezultati od 1 do 5 centimetara.
Ponuda dana: Ostvaruju li korisnici dodatne pogodnosti?
Bella: Korisnici ostvaruju dodatan popust od 25% na naše ostale usluge.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna rezervacija termina?
Bella: Potrebno je rezervirati termin dva do tri dana ranije na broj 01/ 4550-107.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Bella: Imamo. Našu internet stranicu možete pogledati na Centar zdravlja i ljepote Bella.
Ponuda dana: Gdje možemo pregledati Vaše redovne cijene?
Bella: Naše cijene možete pregledati u cjeniku.
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme salona?
Bella: Naš salon radi od ponedjeljka do petka od 10h do 20h te subotom od 10h do 17h.
Ponuda dana: Radite li cijelo ljeto ili možda jedan period idete na kolektivni godišnji odmor?
Bella: Naš salon će raditi cijelo ljeto po radnom vremenu koje je navedeno.
Ponuda dana: I za kraj, recite nam na kojoj lokaciji se nalazite?
Bella: Naš salon se nalazi na adresi Kneza Višeslava 3 :)

Bella centar zdravlja i ljepote
Kneza Višeslava 3, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01/4550-107
E-mail:
Web: http://www.centar-bella.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
Gim studio d.o.o.
Podolje 34, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata