Caffe aparat Philips Senseo sa 10 paketića kave i 2 godine međunarodnog jamstva za 999kn!

Priuštite si užitak spravljanja vlastite kave :)

Caffe aparat Philips Senseo sa 160 paketića kave


    		
				    		
	            
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr - slika 2
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr - slika 3
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr - slika 4
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr - slika 5
Caffe aparat Philips 999kn Cijela Hr - slika 6

Caffe aparat Philips Senseo sa 10 paketića kave i 2 godine međunarodnog jamstva za 999kn!

Priuštite si užitak spravljanja vlastite kave :)

Caffe aparat Philips Senseo sa 160 paketića kave

  • Ponuda uključuje:
    caffe aparat Philips Senseo Hd7825
    + 10 paketića kave; drugim riječima 160 šalica kave; 4 okusa po jačini (strong, mild, extra strong, classic) i cappuccino
  • Nakon što popijete svojih 160 kava, koje ćete dobiti prilikom kupnje aparata, nova punjenja možete kupiti direktno u Viktorijagradnji d.o.o. ili naručiti putem dostave, ali isto tako nova punjena možete pronaći i u brojim supermarketima diljem Hrvatske
  • Caffe aparat Philips Senseo® je prvi put predstavljen u Nizozemskoj u veljači 2001. godine nakon čega slijedi predstavljanja u Belgiji, Francuskoj, Njemačkoj, Austriji, Danskoj, Velikoj Britaniji, SAD - u i Australiji
  • Senseo sustav razvijen je od strane izuzetnih dizajnera
  • 2-godišnje međunarodno jamstvo
  • Internet stranicu možete pogledati na Senseo
  • Više o samom proizvodu možete pročitati ovdje
  • Video možete vidjeti na linku Philips Senseo
  • Vrhunski caffe aparat karakterizira:
    snaga: 1450 W, napon: 220-240 V, puni dvije šalice istovremeno, premaz od nehrađajućeg čelika, spremnik za vodu (kapaciteta 8 šalica) s indikatorom razine vode, automatsko isključivanje: 30 minuta, vrijeme pripreme jedne šalice kave 30sec, dvije 60sec
  • Caffe aparat Philips Senseo možete preuzeti osobno na adresi: Novoselečki Put 51, Zagreb ili putem dostave, koja je moguća za cijelu Hrvatsku i naplaćuje prema redovnom cjeniku Hp Expressa
  • Ukoliko se odlučite za dostavu, nakon kupovine potrebno je poslati mail na [email protected] ili [email protected] sa svojim podacima (ime, prezime, vrstu kave ili kombinaciju ponuđenih kava koje želite, te adresu na koju želite da Vam se proizvod dostavi)
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Ponudu možete iskoristiti do 1.4.2013.
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Prestavljamo Vam ponudu za sve kavopije i one koji će to tek postati:)

Prema podacima tvrtke Philips, do 2005. godine prodano je 10 milijuna uređaja i četiri milijarde paketića kave (pads), a do 2008. više od 20 milijuna uređaja.
Budite i Vi jedan od ponosnih vlasnika ovog uređaja!

Senseo® caffe aparat nudi mnogo više od izvrsne šalice kave. Zahvaljujući njegovim funkcijama, možete ponuditi više vrsta kave: senseo strong, mild, extra strong, classic i cappuccino.

Kava za dvoje? To je ovom caffe aparatu najmanji problem! U svega jednoj minuti napunit će dvije šalice odjednom! Nakon što ovaj caffe aparat stigne u Vaš dom, Vaša omiljena šalica kave postat će Vam još draža.

VIKTORIJA GRADNJA d.o.o.
Novoselečki Put 51, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 097 9000 218
Web: http://www.viktorijagradnja.hr

Detalji o partnerovom sjedištu:
VIKTORIJA GRADNJA d.o.o.
Gornji Gučani 16, Brestovac

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata