Čišćenje stana do 50, 75 ili 100 m2 već od 159 kn!

Od čistog i blistavog stana udaljeni ste samo jedan telefonski poziv

Čišćenje stana do 50, 75 ili 100 m2

Pogledaj iskustva drugih »

	            
Čišćenje stana do 50, 75 ili 100 m2
-65%
Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama

 
 
  • Ponuda uključuje:
    čišćenje stana do 50 m2, 75 m2 ili do 100 m2
    - pranje prozora s okvirima
    - brisanje prašine s namještaja
    - čišćenje kuhinje (vanjski dio namještaja, radne površine i sudoper)
    - čišćenje kupaonice (keramičke pločice, wc školjka, kada, umivaonik i ogledala)
    - usisavanje tepiha
    - pranje podova (parketa, laminata, pločice i ostali tvrdi podovi) u ponudi MTA, obrta za čišćenje
  • Klikom na "kupi" birate:
    - čišćenje stana do 50 m2 za 159 kn
    - čišćenje stana do 75 m2 za 219 kn
    - čišćenje stana do 100 m2 za 279 kn
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Rok iskoristivosti: 20.3.2018.
  • Ponuda uključuje dolazak na lokaciju u Gradu Zagrebu
  • Moguća nadoplata za Sesvete, Dugo Selo, Samobor, Sv. Nedjelju, Zaprešić, Veliku Goricu: 50 kn
  • Navedeni radovi izvode se svi ili samo pojedinačni, ovisno o željama klijenta (u niže navedenom vremenskom periodu za površinu stana)
  • Trajanje čišćenja
    - do 50m2: 3h/jedna osoba ili 1,5 h/dvije osobe
    - do 75m2: 4h/jedna osoba ili 2 h/dvije osobe
    - do 100m2: 5h/jedna osoba ili 2,5h/dvije osobe
  • Generalno čišćenje stana ili čišćenje stana poslije izvedenih građevinskih radova po ovoj ponudi može se izvesti, ali uz nadoplatu po pregledu stana kod dolaska
  • Moguća nadoplata za čišćenje radijatora, cijevi centralnog grijanja, pećnice, hladnjaka, pranje vanjskih roleta po dogovoru kod dolaska u stan
  • Možete iskoristiti 2 ponude na svoje ime
  • Termin je potrebno rezervirati 10 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Radno vrijeme: 
    pon - pet: 8h - 17h (zadnji mogući termin je u 14h zbog trajanja čišćenja)
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa 
    Prije čišćenja potrebno je najaviti i poslati podatke
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Preko portala kupujete rezervaciju, a ostatak plaćate na licu mjesta u gotovini
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva unutar roka iskoristivosti, Ponuda Dana će vam vratiti sredstva uplaćena preko portala.
  • U slučaju opravdanog nezadovoljstva nakon roka iskoristivosti, potrebno se obratiti partneru.
  • U slučaju da ponuda nije iskorištena unutar roka iskoristivosti, povrat sredstava nije moguć.
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Detalji ponude
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Navedene akcijske cijene ponude vrijede isključivo kupovinom ponude preko portala PonudaDana.hr, u protivnom se za ponudu plaća njena redovna cijena te popust ne vrijedi
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
Čišćenje stana

Higijena u kućanstvu je jako bitna. Nije samo stvar dobrog odgoja nego je i važan faktor zaštite zdravlja svih ukućana. Postoje pravila u kućanstvu kada se što čisti kako bi higijena bila na zavidnom nivou.

Najosjetljiviji dio kućanstva koji se treba uvijek održavati potpuno čistim je kupaonica. Najbolje bi bilo da svi ukućani nakon sebe ostave kupaonicu u onakvom stanju kakva je bila kada su ušli u nju.

Bilo bi dobro poslije kupke spužvom obrisati kadu, a nakon pranja i umivaonik.

dnevni

Posteljinu je potrebno mijenjati svaka dva tjedna, a kod bolesnika i male djece i češće, svakih 7 do 10 dana. Odjeću koju nosimo, a koja nije za pranje, ne bi trebalo odmah stavljati u ormar već je ostaviti na zraku par sati pa tek onda na vješalicu i u ormar.

Kuhinja također uvijek treba biti savršeno čista. Kantu za smeće trebali biste isprazniti prije nego se jako napuni te oprati vrućom vodom i deterdžentom, obložiti papirom ili vrećom za smeće i tek je onda ponovno puniti.

Za one koji imaju kućnog ljubimca, nikako mu ne smijete dozvoliti pristup kuhinji. Isto tako s obzirom da životinja, mačka ili pas, pušta dlaku, potrebno je češće usisavati i prati tepihe.

Prozore je optimalno prati jednom mjesečno, isto kao i kvake na vratima, uključujući i ulazna.

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Iskustva:

MTA, servis za čišćenje
Medvedgradska 19, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 3290 101, 01 4667 249
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
MTA, OBRT ZA USLUGE I USLUGE ČIŠĆENJA
MEDVEDGRADSKA 19, Zagreb

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom “Moje kupovine” u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na “Prikaži detalje” otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Vrh stranice