Depilacija šećerom - brazilska depilacija ili brazilska depilacija i depilacija pazuha od 75kn!

Budite sebi najbolji prijatelji, Vaša koža će to prepoznati i nagraditi Vas

Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih »

    		
				    		
	            
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi - slika 2
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi - slika 3
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi - slika 4
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi - slika 5
Egipatska depilacija brazilke ili egipatska depilacija brazi - slika 6
-50%
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    jedan od 2 tretmana u Positivo studiu
  • TRETMAN I:
    - egipatska depilacija brazilke za 75kn
  • TRETMAN II:
    - egipatska depilacija brazilke i depilacija područja pazuha za 99kn
  • Klikom na "kupi" birate jedan od ponuđenih tretmana
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Prednosti egipatske depilacije su:
    - 100% prirodan proizvod
    - antialergijski
    - bez iritacija
    - koža ostaje glatka i mekana
    - rješava probleme uraslih dlačica
    - dlačice se depiliraju kratke
    - manje bolna metoda
    - učestalom primjenom razmak od 2 depilacije se produžuje čak i do 6 tjedana
  • Trajanje tretmana: cca 15 - 45 min
  • Mogućnost nadoplate za ostale usluge
  • Očekuje vas educirano i profesionalno osoblje koje je na Cosmetic news sajmu u Opatiji osvojilo 2. mjesto u egipatskoj depilaciji na državnoj razini
  • Koristi se šećerna pasta Pandhy’s
  • Osiguran parking u krugu salona
  • Ponudu možete iskoristiti do 13.7.2013.
  • Ponuda se može iskoristiti u jednom dolasku
  • Nakon kupovine potrebna je prethodna najava kako biste rezervirali željeni termin barem 7 dana ranije
  • Ukoliko rezervirani termin nije otkazan najmanje 24h ranije, usluga se smatra iskorištenom
  • Kontakt:
    099 811 0277 (postoji mogućnost sms rezervacije termina)
    01 370 3473
  • E-mail:
    positivostudio1@gmail.com
  • Adresa:
    Hanuševa 6
  • Radno vrijeme:
    pon, sri, pet: 14h - 20h
    uto, čet: 9h - 20 i 30h
    sub: 10h - 14h
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Možete pokloniti neograničen broj ponuda prijateljima
  • Ponudu možete koristiti uz predočenje osobne iskaznice, odnosno nije potrebno printati ponude
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
U starom Egiptu su tretmani sa šećernom pastom bili izuzetno cjenjeni, te ih je koristila i sama Kleopatra. Modernim trendovima i svijesti o prirodnim sastojcima ova drevna znanja i vještine ponovo su zaživjele.

Ovo je iznimna vrsta depilacije jer prilikom depiliranja koža ostaje mekana i glatka, bez iritacija i crvenila.

Prije same depilacije koža se čisti, odnosno odmaščuje od prirodne masnoće, specijalnim losionom, potpuno osuši prirodnim talk puderom, koji ne zatvara pore kao obični dječji puderi.

Depilacija šećernom pastom izvodi se ručno, nanosi se u suprotnom smjeru od rasta dlaka, što omogučava da mikročestice šećera uđu u pore, obaviju dlaku te ju izvuku bez lomljenja

Prepustite se u ruke ljubaznog i educiranog osoblja u Positivo studiu i zaboravite da su neugodne dlačice ikada postojale.

Positivo studio
Hanuševa 6, Zagreb, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 099 811 0277; 01 5616 178
E-mail:
Web: http://www.positivostudio.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POSITIVO STUDIO USLUŽNO TRGOVAČKI OBRT
HANUŠEVA 6, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 19
5 zvjezdica: 15
4 zvjezdice: 2
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama