Dođite po svoj savršen osmijeh - izbjeljivanje zubi za 495kn umjesto 2.000kn – neka Vam sva vrata budu širom otvorena

Izbjeljivanje zubi 495kn umjesto 2000kn


    		
				    		
	            
Izbjeljivanje zubi 495kn umjesto 2000kn
-75%

Dođite po svoj savršen osmijeh - izbjeljivanje zubi za 495kn umjesto 2.000kn – neka Vam sva vrata budu širom otvorena

Izbjeljivanje zubi 495kn umjesto 2000kn

  • Ponuda uključuje izbjeljivanje zubi kemijskom metodom tehnikom gela
  • Redovne cijene možete pregledati na linku CJENIK
  • Jedna osoba može iskoristiti jednu potvrdu na svoje ime
  • Jedna osoba može kupiti više potvrda - poklonite prijatelju
  • Potrebno je najaviti se 3 dana ranije na broj: 091 250 24 90
Sjećate se one večeri kad ste poput anđela utonuli u san, a ruka Vaše majke Vas je odvukla točno ispred police na kojoj je stajala Vaša zubna četkica. Onda ste malo odrasli pa je došla ona večer kad ste prespavali u stanu svoje bolje ili gore polovice i nadali se da će četkica ujutro pasti s neba u Vaše ruke. Potom su došli dani kava, cigareta, crnog vina... A nakon toga fotografije na kojima nema osmjeha. Neka Vas ruka Vaše majke ovog puta odvede do Privatne stomatološke ordinacije Mislava Perića :) Ponosno se nasmiješite uz Ponudu Dana.

PRIVATNA STOMATOLOŠKA ORDINACIJA DR. MISLAVA PERIĆA ODGOVARA NA VAŠA PITANJA:)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
dr. Mislav Perić: Ponuda uključuje izbjeljivanje zubi kemijskom metodom, odnosno gelom (WHITE smile). Gel se kemijski aktivira i ne treba svjetlosnu aktivaciju.
Ponuda dana: Po čemu je tehnika gelom bolja od drugih tehnika izbjeljivanja?
dr. Mislav Perić: Tehnika gelom je vrlo učinkovita i manje invazivna od drugih metoda.
Ponuda dana: Je li ovaj tretman bezbolan?
dr. Mislav Perić: Ovaj tretman je potpuno bezbolan.
Ponuda dana: Koliko traje tretman?
dr. Mislav Perić: Tretman traje otprilike 45 minuta.
Ponuda dana: Odnosi li se ponuda na jedan tretman?
dr. Mislav Perić: Ponuda se odnosi na jedan tretman.
Ponuda dana: Je li dovoljan jedan ovakav tretman da rezultat bude vidljiv?
dr. Mislav Perić: Nakon jednog tretmana Vaši zubi će biti bijeli.
Ponuda dana: Koliko traju rezultati izbjeljivanja?
dr. Mislav Perić: To je ipak individualno jer ovisi o prehrambenim navikama. Okvirno rezultati traju 2 godine. Za održavanje rezultata postoje i posebne paste za održavanje bjeline koje se mogu kupiti u drogerijama, ljekarnama itd.
Ponuda dana: Je li potreban kakav poseban oprez ili odricanje hrane nakon tretmana?
dr. Mislav Perić: Kroz prvih 48h preporučuje se ne konzumirati obojenu hranu i pića poput crnog vina, umaka ili crnog čaja :)
Ponuda dana: Koliko ranije je potrebno najaviti dolazak?
dr. Mislav Perić: Potrebno je da se korisnici jave 3 dana unaprijed na broj 091 250 24 90 .
Ponuda dana: Koje je radno vrijeme ordinacije?
dr. Mislav Perić: Radno vrijeme je od pon do pet: od 8 do 13h te od 16h do 20h. Ponuda se može iskoristiti u dogovoru s doktorom.

Privatna Stomatološka ordinacija Mislav Perić dr.
Stubička 19, 10000, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 250 24 90
E-mail:
Web: http://stomatolog-peric.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
Privatana Stomatološka ordinacija Mislav Perić dr.
Stubička 19, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 5 rata