Familypark, najveći zabavni park u Austriji, jednodnevni izlet i prijevoz za jednu osobu za 179kn!

Uz nadoplatu ulaznice uživajte u brojnim vožnjama i šetnjama 8.10.

Familypark, Austrija - jednodnevni izlet s prijevozom

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 40
5 zvjezdica: 30
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

    		
				    		
	            
Familypark, Austrija - jednodnevni izlet s prijevozom
Familypark, Austrija - jednodnevni izlet s prijevozom - slika 2
Familypark, Austrija - jednodnevni izlet s prijevozom - slika 3
Familypark, Austrija - jednodnevni izlet s prijevozom - slika 4
KUPNJOM PONUDE MOŽEŠ OSVOJITI SAMSUNG GALAXY A51 :) Saznaj više
  • Ponuda uključuje:
    jednodnevni izlet u Familypark za jednu osobu u organizaciji
    agencije Potočki promet
  • Datum polaska: 8.10.2014.
  • Polazak je u 05h s Autobusnog kolodvora u Zagrebu (peroni 501 - 505)
  • Redovne cijene i program putovanja možete pogledati na linku CJENIK
  • Cijena uključuje:
    - prijevoz turističkim autobusom
    - turističkog pratitelja tijekom putovanja
    - jamčevinu za turistički paket aranžman
    - organizaciju i realizaciju putovanja
  • Potrebna nadoplata za ulaznicu za Familypark: 15 €/osoba (oko 114kn)
  • Djeca do 3god ne plaćaju ulaznicu
  • Povratak iz parka je u 18h
  • Potrebno je minimalno 45 prijavljenih kako bi se izlet realizirao
  • Na linku pogledajte Facebook stranicu parka
  • Moguća nadoplata za dodatno zdravstveno osiguranje u inozemstvu: 25kn/osoba
  • Za prelazak granice dovoljna je važeća osobna iskaznica
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: u navedenom terminu
  • Nakon kupovine potrebno je napraviti rezervaciju putem maila info@potocki-promet.com kako biste dobili sve potrebne informacije u vezi putovanja
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt agencije:
    049 373 636, 091 373 7360
  • Adresa agencije: Radoboj 89, Radoboj
  • Bitno je naglasiti da kupnjom ove ponude potvrđujete i slažete se s općim uvjetima poslovanja
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Familypark Neusiedlersee - najveći Austrijski zabavni park koji djeluje više od 40 godina

Uz preko 80 čudesnih atrakcija zabava za cijelu obitelj je zagarantirana!



Neke od najpoznatijih atrakcija:

Erlebnisburg

Nalazi se odmah kod ulaza u park. Pobjegnite od zmajeva uz neustrašivog orla u Adlerflugu!

Marchenwald

Mališani će ovdje moći poslušati najpoznatije bajke dok se oni stariji mogu lako prisjetiti djetinjstva.

Abenteuerinsel

Ova luda vodena vožnja namijenjena je svim generacijama - prođite pored pirata i poslušajte njihove pjesme, a tu ćete naići i na ribe :)

Uživajte u brojnim zabavnim vožnjama, ugodnim šetnjama prirodom i druženju.

Očekuju vas lude vožnje ali i one prilagođene najmlađima.

Tu je i nezaobilazni Zoo u kojem možete provesti vrijeme s umiljatim životinjama.

Naići ćete i na mnoge zelene površine gdje možete prošetati ili nakratko predahnuti do sljedeće vožnje :)



Svakog će razveseliti i čarobna šuma i ostala mnogobrojna mjesta koja su idealna za kratak predah i pokoji zalogaj nakon cjelodnevne šetnje i zabave.

Potočki promet, ID kod HR-AB-49-080216788
Radoboj 89, Radoboj, Hrvatska


Kupi ponudu na portalu i osvoji Samsung Galaxy A51
Saznaj više »

Kontakt podaci
Telefon: 049 373 636 , 091 373 7360
E-mail:
Web: http://www.potocki-promet.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
POTOČKI PROMET d.o.o.
Radoboj 89, Radoboj

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 40
5 zvjezdica: 30
4 zvjezdice: 6
3 zvjezdice: 2
2 zvjezdice: 1
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama