Fotoknjiga - 40 stranica s tvrdim koricama i uključenom dostavom za 145kn!

Uživajte u najdražim fotkama uz Panorama PRO model A4 formata

Fotoknjiga - model s tvrdim koricama i 40 stranica i dostava

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 88
5 zvjezdica: 77
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (34) »

	            
Fotoknjiga - model s tvrdim koricama i 40 stranica i dostava
Fotoknjiga - model s tvrdim koricama i 40 stranica i dostava - slika 9
Fotoknjiga - model s tvrdim koricama i 40 stranica i dostava - slika 9
Fotoknjiga - model s tvrdim koricama i 40 stranica i dostava - slika 9
-50%
290kn
145kn
Cijena uključuje PDV
290kn
145kn
Cijena uključuje PDV
Možete uplatiti samo karticama
Kupljeno više od 70

Ponuda je vremenski i količinski ograničena!

 
 
  • Ponuda uključuje:
    izradu fotoknjige (model Panorama PRO) tvrdih korica od 40 stranica A4 formata u Foto Digifilu
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Dostava je uključena u cijenu
    za cijelu Hrvatsku
  • Svake dvije dodatne stranice: 2,50kn
  • Dizajn fotoknjige obavljate samostalno, koristeći fotografije iz vlastitih izvora te vlastiti kreativni potencijal, a ukoliko želite da vašu fotoknjigu umjesto vas oblikuje dizajner, obratite se na mail info@digifil.net ; za ovu uslugu potrebna je nadoplata: 90kn po fotoknjizi
  • Detaljan opis izrade:(program radi samo u Windows operativnim sustavima)
    1. preuzmite besplatan program za izradu fotoknjiga i fotokalendara
    2. odaberite fotografije sa svog računala
    3. Izaberite model DF A4 Panorama PRO
    4. dizajnirajte svoju fotoknjigu koristeći niz predložaka i specijalnih efekata
    5. izravno iz programa izvršite narudžbu i fotoknjiga stiže na vašu adresu
  • Prilikom naručivanja fotoknjige iz programa, polje „Upišite kod za popust“ ostavite prazno, a u polje „Napomena“ navedite kod potvrde (koji se nalazi na vašem profilu) „Ponude dana“ ili ime osobe na čije ime glasi potvrda
  • Najčešća pitanja u vezi izrade, naručivanja i dostave fotoknjige pogledajte na linku česta pitanja
  • Dostavu vrši HP ili vlastita dostavna služba Foto Digifila (na području Zagreba)
  • Rok za dostavu: 10 dana od narudžbe
  • Prilikom dostave koristi se posebna zaštitna ambalaža koja sprječava oštećenja fotoknjige prilikom transporta
  • Proizvod je potrebno naručiti najkasnije do roka iskoristivosti: 15.3.2015.
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste proizvod naručili, a niste ga preuzeli
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Kontakt:
    01 8891 192
  • Možete iskoristiti 3 ponude na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Na linku posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Iskustva korisnika fotoknjige koju je izradio Foto Digifil

„Stigla je prva knjiga : )) Svaka vam čast, super izgleda!!! Nova knjiga je već u pripremi : )"
Sabina

„Samo da javim da sam dobila knjigu. I oduševljena sam... Baš onako kako sam željela!! Hvala puno!! I nadam se da ćemo opet surađivati“ Petra



"Stigla je prošli tjedan i četvrta fotoknjiga! Majstori i FOTO.digifil.net svaka vam čast!!! Nastavite s odličnim radom, ponudama i akcijama :))"
Danijel

"Po drugi put sam koristila ovu uslugu i potpuno sam zadovoljna: prelijepa izrada, pomoć ako treba i vrlo brza usluga s dostavom u kuću!."
Annie



Fotoknjiga
Fotoknjiga je izrađena na najsuvremenijem stroju za digitalni tisak te kvalitetno uvezana mekim uvezom u knjigovežnici - što jamči vrhunsku kvalitetu i izdržljivost.

Program DIGIFIL AlbumMaker PRO trenutno je najsuvremeniji program ovog tipa na tržištu - jednostavan za korištenje, a opet dovoljno izazovan i za zahtjevnije korisnike.



FOTO.Digifil.NET ne može utjecati na kvalitetu fotografija, niti vršiti njihovu obradu, a ne intervenira u dizajn fotoknjige osim minornih tehničkih intervencija u sklopu pripreme za tisak i uvez.

Savjeti za odličnu fotografiju
Izbjegavajte fotografiranje između 12:00 i 15:00 sati poslijepodne. Sunce je tada najjače i osoba koju fotografiramo najvjerojatnije će imati oči u sjeni i neće izgledati dobro. U tom slučaju koristite blic da osvijetlite oči.

Syncro Sun je tehnika gdje postavite osobu tako da joj je sunce iza leđa. Upalite blic da osvijetlite lice osobe i tako ćete dobiti zlatkasti omot na rubovima osobe od sunca.

Žuta boja spada u paletu toplih boja tako da i kad pogledamo tu fotografiju odiše toplinom. Isto tako to je vrijeme kad sunce nije tako snažno da bi ljudi „škiljili”.
Izvor: Modamo.info

Foto Digifil
Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 01 8891 192
E-mail:
Web: http://foto.digifil.net/

Detalji o partnerovom sjedištu:
SIMMAL, OBRT ZA POSLOVNE USLUGE I TRGOVINU
Petrinjska 73, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Izvrsno!
   Izvrsno!
Ukupno glasova: 88
5 zvjezdica: 77
4 zvjezdice: 9
3 zvjezdice: 1
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat