Glamurozna frizura, Minx tehnika geliranja noktiju, pakung i masaža vlasišta za 145kn umjesto 360kn - neka Vaš stil prati trendove

Frizura, pakung, masaža vlasišta i Minx geliranje noktiju

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 2

    		
				    		
	            
Frizura, pakung, geliranje noktiju Minx tehnikom
-60%

Glamurozna frizura, Minx tehnika geliranja noktiju, pakung i masaža vlasišta za 145kn umjesto 360kn - neka Vaš stil prati trendove

Frizura, pakung, masaža vlasišta i Minx geliranje noktiju

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 29
5 zvjezdica: 16
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 3
2 zvjezdice: 4
1 zvjezdica: 2
  • Ponuda uključuje svečanu frizuru (lokne, valovi, cik-cak frizura) kose uz pakung i masažu vlasišta te geliranje noktiju Minx tehnikom
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na linku CJENIK NOKTI te CJENIK FRIZURE
  • Radno vrijeme:
  • pon - ned: 10h do 22h
  • Adresa: Vrbani 18
  • Svoj dolazak je potrebno najaviti 4 dana ranije na broj 099/4019-689
  • Termin je moguće otkazati 24 sata ranije inače se ponuda smatra iskorištenom
  • Uslugu možete iskoristiti do 02.05.2012.
  • Jedna osoba na svoje ime može iskoristiti jednu ponudu
  • Jedna osoba može kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
FRIZERSKI SALON EKSKLUZIV ODGOVARA NA VAŠA PITANJA :)

Ponuda dana: Što uključuje ponuda?
Ekskluziv: Ponuda uključuje svečanu frizuru (lokne, valovi, cik-cak frizura) kose uz pakung i masažu vlasišta te geliranje noktiju Minx tehnikom.
Ponuda dana: Možete li nam nešto reći o frizurama koje su u ponudi?
Ekskluziv: Korisnice mogu birati žele li valove, lokne (ponuđene su 3 veličine) ili cik cak frizuru. Ove frizure su vrlo popularne u zadnje vrijeme kao što i možemo vidjeti kod brojnih celebritya npr. Nina Badrić, Nikolina Pišek, Jennifer Lopez, Beyonce… Također, ukoliko korisnice nisu zainteresirane za ništa od navedenog, ponuditi ćemo im i standardno ravnanje kose.
Ponuda dana: Možete li nam reći kakva je to Minx tehnika?
Ekskluziv: Minx tehnika je velika novost koju obožavaju mnoge zvijezde te je u kratko vrijeme postala veliki trend u svijetu. Na već gelirane nokte lijepe se svojevrsne folije ili naljepnice sa raznim uzorcima koje mogu biti u sjajnim i metalik bojama. Ukoliko korisnice imaju prirodne nokte bez gela, prvo ćemo napraviti geliranje te onda Minx tehniku. Također, korisnice ne moraju nužno odabrati naljepnice već mogu birati i između raznih šablona i žigova. Rezultat Minx tehnike je vrlo efektan i lijep te svakako savjetujemo korisnicama da se odvaže na ovu novost, ukoliko već nisu.
Ponuda dana: Koliko dugo traje cjelokupni tretman?
Ekskluziv: Tretman traje otprilike dva sata, ovisno o dužini kose.
Ponuda dana: U koliko dolazaka se može iskoristiti ova ponuda?
Ekskluziv: Ponuda se u cijelosti može iskoristiti u jednom dolasku.
Ponuda dana: Koje marke proizvoda koristite u salonu?
Ekskluziv: U salonu koristimo proizvode marke Dikson.
Ponuda dana: Imate li internet stranicu?
Ekskluziv: Imamo internet stranicu te ju možete pogledati na sljedećem linku Ekskluziv, a također možete posjetiti i našu Facebook stranicu Frizerski salon Exclusive.
Ponuda dana: Koje je Vaše radno vrijeme?
Ekskluziv: Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do nedjelje od 10h do 22h.
Ponuda dana: Je li potrebna prethodna najava dolaska?
Ekskluziv: Molimo korisnike da svoj dolazak najave 4 dana ranije na broj 099/4019-689.
Ponuda dana: Je li moguće otkazati unaprijed rezervirani termin?
Ekskluziv: Rezervirani termin moguće je otkazati 24 sata ranije. U suprotnom, termin se smatra iskorištenim.

Frizerski salon Ekskluziv
Vrbani 18, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099/4019-689
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
Frizerski salon Ekskluziv
Vrbani 18, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama