Hvar - 8 dana s uključenim prijevozom i polupansionom u Hotelu Arkada za 2.290kn!

Na samoj obali mora u dubokoj uvali, za 1 osobu od 8. do 15.9.

Hvar - 8 dana s uključenim prijevozom i polupansionom


    		
				    		
	            
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 2
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 3
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 4
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 5
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 6
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 7
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 8
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 9
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 10
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 11
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 12
Hvar, 8 dana/prijevoz  2.290kn - slika 13

Hvar - 8 dana s uključenim prijevozom i polupansionom u Hotelu Arkada za 2.290kn!

Na samoj obali mora u dubokoj uvali, za 1 osobu od 8. do 15.9.

Hvar - 8 dana s uključenim prijevozom i polupansionom

  • Ponuda uključuje:
    - Hvar, 7 noćenja s polupansionom
    - prijevoz turističkim autobusom Zagreb - Stari grad (otok Hvar) - Zagreb s uključenom trajektnom kartom u oba smjera
    sve za 1 osobu (u dvokrevetnoj sobi) u organizaciji agencije Media Turist u Hotelu Arkada
  • Rok iskoristivosti: 8. - 15.9.2015.
  • Preko portala kupujete rezervaciju u iznosu 260kn, a ostatak iznosa od 2.030kn plaćate u gotovini ili karticama u Agenciji Medija Turist na adresi Trg Nikole Šubića Zrinskog 17
  • Hotel se nalazi na samoj obali mora, smješten u dubokoj uvali
  • Buffet doručak i večera
  • Opremljenost soba::
    - 2 kreveta, tuš, wc, SAT TV, balkon s pogledom na park
  • Nadoplata za jednokrevetnu sobu: 390kn/ponuda
  • Boravišna pristojba: 7kn dan/osoba
  • Moguće nadoplate:
    - jednokrevetna soba: 390kn/7dana
  • Hotel nema uvjete za držanje kućnih ljubimaca
  • Udaljenost :
    - od centra: 800m
    - od Zagreba: 470km
  • Check in: od 14h
    Check out: do 11h
  • Prije kupovine ponude potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina i potvrda istog nakon kupovine na 01 4873 061 ili
    [email protected]
    prema raspoloživosti
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Adresa hotela:
    Naselje Helios 8, Hvar
  • Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem profilu pod kategorijom „moje kupovine“
  • Ukoliko trebate R1 račun molimo da isti zatražite od pružatelja usluge prije izdavanja računa
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda kao poklon prijateljima
  • Korisnik ima pravo na raskid ugovora sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Posjetite naš
    Facebook PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Hvar

Na kraju dubokog zaljeva, okrenut zapadu, na mjestu gdje se modra ravnina mora pretače u zelena polja, stoji drevni grad “povijesno srce otoka Hvara”.

Ako želiš otkriti tajnu i ljepotu njegove dugovječnosti, Stari Grad je poziv na putovanje kroz vrijeme.



Plaže na otoku Hvaru

Plaže na Hvaru su uglavnom kamenito - šljunčane, nalaze se u uvalama, okružene borovom šumom ili niskim raslinjem. Na Hvaru postoje i prirodne pješčane plaže, uglavnom na sjevernoj strani otoka.

Tako je i šljunak na šljunčanim plažama uglavnom sitniji u uvalama na sjeveroistočnoj strani otoka, a sitnog šljunka ima i na jugozapadnoj strani otoka.

Jedno je sigurno, gdje god na Hvaru otišli na kupanje, čeka vas kristalno, prozirno, čisto i nezagađeno more! Izvor: Hvarinfo.com

Hotel Arkada

Hotel Arkada se nalazi na samoj obali mora, smješten u dubokoj uvali, s jedne strane okupan morem i suncem, a s druge strane zelenilom i mirisom borova.

Idealni položaj hotela, tik uz plažu i 10ak minuta šetnje do centra Starog Grada, stvara savršeni luk svih dodirni točaka destinacije.

U samoj prirodi i okružen je s lijeve strane sportskim terenima, kao što su: teniski tereni, košarkaški, rukometni i odbojkaški tereni, boćalište, mini golf. Nedaleko od hotela se nalazi i vaterpolski teren, kao i privatni ronilački klub.



Hotel sadrži restoran, aperitiv bar, taverna, kavana, otvoreni bazen s morskom vodom, fitnes centar, snack bar, slastičarna, zatvoreni bazen s grijanom morskom vodom, TV-salon, Sat-TV, sauna, glazba za ples, Internet corner, iznajmljivanje skutera i brodova, plaža do hotela, mogućnost korištenja sportskog centra u blizini.

Kapacitet hotela je jako velik te se sastoji od 270 soba. U ponudi imaju jednokrevetne, dvokrevetne, trokrevetne i četverokrevetne sobe.

Media Turist ID HR-AB-01-080136376
Naselje Helios 8, Hvar

Kontakt podaci
Telefon: 01 4873 061
E-mail:
Web: http://bit.ly/1MzBfVl

Detalji o partnerovom sjedištu:
MEDIA TURIST d.o.o.
Trg Nikole Zrinskog 17, Zagreb

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 2 rate