Implementacija ISO normi - uvedite u poduzeće sustav kvalitete i zaštite okoliša od 6.490kn!

Posjedovanje ISO certifikata olakšava poslovanje u EU

Implementacija ISO normi - uvedite ih u svoje poduzeće


    		
				    		
	            
ISO norme -50% HR
ISO norme -50% HR - slika 2
ISO norme -50% HR - slika 3
ISO norme -50% HR - slika 4
-50%

Implementacija ISO normi - uvedite u poduzeće sustav kvalitete i zaštite okoliša od 6.490kn!

Posjedovanje ISO certifikata olakšava poslovanje u EU

Implementacija ISO normi - uvedite ih u svoje poduzeće

  • Ponuda uključuje:
    implementiranje ISO normi - sustav kvalitete i zaštite okoliša za certificiranje u izvedbi poduzeća Funda obrt za savjetovanje i obrazovanje
  • Klikom na kupi birate implementaciju:
    Integriranog sustava normi i priprema za certifikaciju do 2 norme:
    - za tvrtke s do 10 zaposlenika za 8.490kn
    - sa 10 - 20 zaposlenika za 12.990kn
    - s više od 20 zaposlenika za 17.490kn
    Integriranog sustava normi i priprema za certifikaciju 3 ili više norme:
    - za tvrtke s do 10 zaposlenika za 10.490kn
    - sa 10 - 20 zaposlenika za 16.490kn
    - s više od 20 zaposlenika za 22.490kn
    Pojedinačnih normi i priprema za certifikaciju:
    - za tvrtke s do 10 zaposlenika za 6.490kn
    - sa 10 - 20 zaposlenika za 9.490kn
    - s više od 20 zaposlenika za 12.490kn
  • Ponuda ne uključuje: trošak certifikacijskog audita i izdavanja certifikata
  • Ti troškovi ovise o certifikacijskoj kući
  • Ponuda se odnosi na cijelu Hrvatsku
  • Pripremu vrši: Goran Funda, čije kvalitete možete pogledati na linku ŽIVOTOPIS
  • Poduzeća u kojima su provedeni ISO standardi u izvedbi obrta Funda pogledajte na linku REFERENCE
  • Redovne cijene pogledajte na CJENIKU
  • Prijavu za certificiranje možete podnijeti vi ili to prepustiti Funda obrtu
  • Kupnjom ove ponude Funda obrt za vas priprema potrebnu dokumentaciju te priprema i educira zaposlenike
  • Konzultant svojim radom garantira da će certifikacija biti uspješna
  • Vrijeme procesa konzultacije ovisi i u potpunosti je prilagođeno vama
  • Certifikacijska kuća dolazi u kontrolu - audit jednom godišnje
  • Audit je jednom godišnje toliko dugo koliko tvrtka ima certifikat
  • Ukoliko tvrtka više ne želi certifikaciju, cijeli postupak se obustavlja bez naknade
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Ponudu možete početi koristiti: do 25.8.2014.
  • Prije prvog sastanka potrebno je provjeriti raspoloživost željenog termina
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Kontakt: 099 6380 180
  • Adresa:
    Eugena Kvaternika 13, Lepoglava
  • Možete kupiti 1 ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Implementacija ISO normi:

Ponuda se odnosi na:

- ISO 9001:2008
- ISO 14001:2004
- OHSAS 18001:2007
- ISO 22000:2005
- HACCP
- ISO 27001:2005
- ISO 50001:2011

Prema Zakonu o hrani svi subjekti koji posluju s hranom u primarnom obliku (npr. restorani) moraju imati implementiran sustav HACCP.

Certifikacijska kuća šalje svoje prosuditelje koji provjeravaju svu dokumentaciju koja se priprema te način rada tvrtke prema zahtjevima norme.

Certifikat od 2012. godine moraju posjedovati sljedeće djelatnosti: veterinari, zdravstvene ustanove, poliklinike i stomatolozi.



U skoro vrijeme s obzirom na Europsku uniju će biti potreban svakom obrtu i poduzeću.



Uspostavom sustava upravljanja u skladu s ISO normama organizacija ostvaruje:

- stabilnost i pouzdanost u odvijanju procesa
- prepoznatljivost kod kupaca
- smanjenje troškova
- pozitivnu predodžbu u javnosti
- motiviranost zaposlenika

Proces konzultacije provodi se u vašem poslovnom prostoru prema unaprijed definiranom modelu.

Sve je češća poslovna praksa da kupci kao preduvjet pri izboru dobavljača uopće ne razmatraju one organizacije koje svoje sustave upravljanja nisu uskladile s ISO normama.

U mnogim aktima EU ukazuje se na značaj normizacije, a pitanje je vremena kada tvrtke bez CE i ISO certifikata neće moći poslovati u EU ili će biti manje cijenjene.

Kod uspostavljanja ISO sustava, uvijek postoji uspostava koju rade konzultanti, a druga je certifikacija što rade certifikacijske kuće.

Trošak certifikacijskog audita ovisi o više faktora - broju zaposlenih, lokacijama, vrsti djelatnosti. Te cijene određuju certifikacijske kuće i nije u "nadležnosti" konzultanta.

Funda obrt za savjetovanje i obrazovanje
Eugena Kvaternika 13, Lepoglava, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 099 638 0180
E-mail:
Web: http://www.funda-iso.url.ph/

Detalji o partnerovom sjedištu:
FUNDA OBRT ZA SAVJETOVANJE I OBRAZOVANJE
EUGENA KVATERNIKA 13, Lepoglava

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti samo karticama + PBZ Premium Visom, PBZ Visom, PBZ Maestrom, ZABA Mastercardom i Dinersom do 6 rata