Jedrilica - najam na tjedan dana za Vas i ekipu

Voucher za 99kn s kojim umanjujete cjelokupni iznos za čak 4.500kn!

Jedrilica - najam na tjedan dana za Vas i ekipu


    		
				    		
	            
Jedrilica -97% Jadran
Jedrilica -97% Jadran - slika 2
Jedrilica -97% Jadran - slika 3
Jedrilica -97% Jadran - slika 4
Jedrilica -97% Jadran - slika 5
Jedrilica -97% Jadran - slika 6
Jedrilica -97% Jadran - slika 7
Jedrilica -97% Jadran - slika 8
Jedrilica -97% Jadran - slika 9
Jedrilica -97% Jadran - slika 10
Jedrilica -97% Jadran - slika 11
Jedrilica -97% Jadran - slika 12
Jedrilica -97% Jadran - slika 13
Jedrilica -97% Jadran - slika 14
-97%

Jedrilica - najam na tjedan dana za Vas i ekipu

Voucher za 99kn s kojim umanjujete cjelokupni iznos za čak 4.500kn!

Jedrilica - najam na tjedan dana za Vas i ekipu

  • Ponuda uključuje: voucher za tjedni najam jedrilice kojim možete umanjiti cjelokupnu cijenu za 3.000kn ili 4.500kn u organizaciji Adriatic Sailing Chartera
  • Klikom na „kupi“ birate:
    - voucher za 99kn umjesto 3.000kn za jedrilicu Oceanis 331
    - voucher za 99kn umjesto 4.500kn za jedrilice Oceanis 393 ili Oceanis 411
  • Redovne cijene najma, jedrilica i dodatnih mogućnosti možete pogledati na linku CJENIK
  • Ponudu možete koristiti u periodu od 20.04. do 19.10.2013.
  • Uvjet za korištenje ove usluge tj. najma jedrilice je ili predočenje skiperske dozvole ili najam skipera
  • Jedrilice se nalaze u Splitu, Marina zenta
  • Opis jedrilica:
  • Oceanis 393 je dugačka gotovo 12, a široka 4 metra; ima tri kabine sa 6 ležajeva i mogućnosti dva pomoćna te prostrani salon; idealna za manje društvo ili dva para s djecom
  • Oceanis 411namijenjena je malo većem društvu jer uz 8 glavnih, ima i 2 pomoćna ležaja u 4 kabine, a dimenzije su 12,71 x 9,93 m
  • Oceannis 331 namijenjena je jednoj obitelji, a dimenzije su 10,30 x 3,42 m; ima tri kabine i 1 wc s tuš kabinom te salon s kuhinjom
  • Možete kupiti neograničen broj ponuda na svoje ime, no nije ih moguće spajati - moguće je iskoristiti jedan voucher po jednom najmu jedrilice
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Kako bismo Vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na [email protected]
  • Rezervacija termina je potrebna minimalno 15 dana ranije na telefon ili mail
  • Preporučuje se provjeriti raspoloživost željenih termina i prije same kupovine
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko je korisnik rezervirao termin, a nije došao ili isti otkazao 7 dana ranije
  • Kontakt:
    098 1832 247
    021 544 033
    [email protected]
  • Radno vrijeme:
    pon - pet: 9h - 18h
    vikend: upiti na mob 098 1832 247 ili putem maila
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Sjećate se kako ste ljubomorno pratili bijela jedra na pučini dok ste Vi s nogama u pijesku ostajali na obali i maštali o morskim daljinama?
Ako Vam se činilo da propuštate svu silu morskih avantura, uzmite "kormilo" u ruke i postanite kapetan na tjedan dana, povedite prijatelje ili obitelj i krenite u istraživanje tajni Jadrana.

Iznajmite jedrilicu i skupa sa svojim najmilijima istražite sve skrivene plaže, uvale, morske dubine i doživite zalazak sunca negdje daleko, daleko od obale i ljudi.

Osjetite dašak raja i osjećajte se slobodno i neopterećeno!

Adriatic Sailing Charter
Lukačićeva 1, Split, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 1832 247 , 021 325 111
E-mail:
Web: http://www.ladyana.com/

Detalji o partnerovom sjedištu:
TURISTIČKI OBRT ADRIATIC SAILING
Lukačićeva 1, Split

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta [email protected] i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na [email protected] i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na PBZ Premium Visa, PBZ Visa, PBZ Maestro, ZABA Mastercard i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na [email protected].

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na [email protected] kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama