Lonjsko polje - izlet za dvoje uz bogati domaći ručak i piće dobrodošlice za 145kn!

Provedite dan za pamćenje u predivnom Parku prirode

Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak


	            
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
Lonjsko polje - izlet za dvoje uz ručak - slika 9
-28%
200kn
145kn
Cijena uključuje PDV
200kn
145kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno 5

Možete uplatiti općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili karticama
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    Ulaz u Lonjsko polje te ručak i piće dobrodošlice na OPG Vladimir Bistrički za dvije osobe
  • Redovne cijene možete pregledati na CJENIKU
  • Ponuda se odnosi na cjelodnevni boravak u Parku prirode Lonjsko polje te na OPG imanju Vladimir Bistrički
  • OPG Bistrički nalazi se u moslavačkom selu Osekovo na samom rubu Parka prirode Lonjsko polje
  • Predivno seosko imanje možete pogledati na linku OPG Vladimir Bistrički
  • Bogati ručak uključuje: ribu na rašljama, grah salatu ili krumpir salatu, kruh
  • Neda Vam se listati fotke Parka, opustite se i pogledajte VIDEO
  • Udaljenost: 65km istočno od Zagreba
  • Osiguran parking za sve goste
  • Ponudu možete iskoristiti do 27.10.2012.
  • Potrebna je prethodna najava dolaska
  • Kontakt:
    098 591 088
    044 642 570
  • Adresa:
    Ulica Hrvatskih branitelja 14, Osekovo
  • Možete iskoristiti jednu ponudu na svoje ime
  • Ponude možete poklanjati prijateljima
  • Posjetite našu facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Na 5000 m2 dvorišta i 20 000 m2 dodatnog prostora svaki gost može razgledati zbirke alata starih i preko 100 godina te domaće životinje koje na imanju upotpunjuju doživljaj tradicionalnog seoskog života.

Imanje Bistrički nije usmjereno samo na Vaš odmor i rekreaciju već i na bogatu ponudu domaće zdrave ekološke hrane i pića gdje su u ponudi: šaran na rašljama, odojci i janjci s ražnja, kotlovina, gulaši, domaći naresci uz sir i vrhnje te domaći kruh iz krušne peći uz domaće kolače, gibanice, štrudle, buhtle, krafne i dr. Odlučite li kušati prava moslavačka vina na imanju se možete dogovoriti oko obilaska Vinskih cesta Moslavine i degustaciju u podrumima moslavačkih vinara.

OPG Vladimir Bistrički
Ulica Hrvatskih branitelja 14, Osekovo, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 098 591 088 , 044 642 570
E-mail:
Web: http://www.eko-turizam-bistricki.hr/

Detalji o partnerovom sjedištu:
OPG Vladimir Bistrički
Hrvatskih branitelja 14, Osekovo

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!


Pričekaj trenutak...

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Pričaj s nama :) Chat