Namještanje atlasa za 399kn umjesto 800kn!

Vratite kralježnicu u pravilan položaj i zaboravite na sve tegobe

Namještanje atlasa uz dijagnostiku

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1
Pogledaj iskustva drugih (6) »

	            
Namještanje atlasa uz dijagnostiku
Namještanje atlasa uz dijagnostiku - slika 10
Namještanje atlasa uz dijagnostiku - slika 10
Namještanje atlasa uz dijagnostiku - slika 10
Namještanje atlasa uz dijagnostiku - slika 10
-50%
800kn
399kn
Cijena uključuje PDV
KUPI PONUDU
800kn
399kn
Cijena uključuje PDV
Kupljeno više od 40

Možete uplatiti samo karticama + American Expressom, PBZ Visom, PBZ Maestrom i Dinersom do 4 rate
PROMOTIVNE CIJENE VRIJEDE ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM PORTALA PONUDADANA.HR.
  • Ponuda uključuje:
    tretman kiropraktike uz dijagnostiku i korekciju atlasa u Centru za manualnu medicinu i fizikalnu terapiju u sklopu Poliklinike Leptir
  • Namještanje atlasa izvodi specijalist kiropraktike i magistar fizioterapije Mišo Doroslovac koji ima 25 godina iskustva u tretmanima namještanja atlasa
  • Redovne cijene usluga možete pogledati na CJENIKU
  • Izvođenje terapije:
    - kompletan pregled kralježnice i skeleta
    - razgovor o tegobama, pregledavanje anamneze
    - zahvat se izvodi u ležećem položaju uz pomoć ruku i aparata stimulirajući određene akupunkturne točke na vratu u predjelu atlasa, odmah ispod lubanje
    - kralježak se vraća u svoje ležište samo jednim tretmanom
    - besplatna kontrola
  • Trajanje terapije: cca 15 - 20 min
  • Zahvat se radi u sklopu fizikalnih terapija:
    - manipulativni zahvati
    - korekcije zglobova s ciljem otklanjanja uzroka pojedinih bolesti
    - oporavka cjelokupnog tijela na svim razinama
  • Metoda je potpuno bezbolna
  • Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
  • Rok iskoristivosti: 2.9.2014.
  • Obavezna rezervacija termina telefonom 3 dana ranije
  • Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
  • Kako bismo vam pružili što bolju uslugu, bilo bi nam drago da nam se javite s povratnim komentarima nakon korištenja ove ponude na info@ponudadana.hr
  • Radno vrijeme:
    pon - pet od: 8h - 20h
    sub: 8h - 12h
  • Kontakt:
    091 455 4458
    mdoroslo@yahoo.com
  • Adresa:
    Poliklinika Leptir
    Ilica 253/1 (okretište Črnomerec)
  • Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
  • Prijateljima možete pokloniti 2 ponude
  • Posjetite našu Facebook stranicu na linku PonudaDana
  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)
Dr. Mišo Doroslovac

- završio je studij fizijatrije u Igalu

- radio je u centru za rehabilitaciju Igalo i Klinici za ortopediju i rehabilitaciju u Koblenzu (Njemačka)

- završio je mnoštvo radnih seminara: Tui-Na tehnika, limfna drenaža kod glavobolja, Bobath tehnika, Alexsander tehnika, Felderkais metoda, Mc Kenzy sedam stupnjeva

- od 2012.godine vanjski je suradnik Poliklinike Leptir, gdje vodi odjel fizikalne terapije

- 2014. godine otvorio je svoj privatni centar kiropraktike, fizioterapije i rehabilitacije

Namještanje atlasa

Još uvijek je mali broj ljudi u Hrvatskoj koji su čuli za metodu namještanja ATLASA, iako se na Istoku i u Europi ta metoda koristi već dugi niz godina i nije neka nepoznanica donoseći zdravlje i dobrobit mnogima koji su se podvrgli toj metodi.



Dr. Peter Huggler, kiropraktičar pronašao je metodu 1981. godine. Otkrio je da 90% ljudi ima pomaknut, iščašen ili luksiran prvi gornji kralježak zvani ATLAS sa svoga mjesta, u jednu stranu.



Namještanjem atlasa dolazi do „samo-podešavanja“ kralježnice u pravilan položaj, pa mnogi problemi povezani sa iskrivljenošću kralježnice nestaju.

Zbog bolje snabdjevenosti mozga krvlju a samim tim kisikom, hranjivim tvarima i tekućinama, dolazi do mnogih pozitivnih promjena.

Ljudi se bolje osjećaju, lakše zaspu i imaju miran san, smanjuju se glavobolje, vrtoglavice, zujanje u ušima, zakočenost pojedinih dijelova prestane, trnci i peckanje se smanjuju, ali sve to ovisi i o težini ozljede, starosti i dužini bolesti.

Poliklinka Leptir
Ilica 253/1, Zagreb, Hrvatska

Kontakt podaci
Telefon: 091 455 44 58
E-mail:

Detalji o partnerovom sjedištu:
KUPI ZDRAVO d.o.o.
Ivana Rendića 11, Split

Za sada nemamo recenzije za ovu ponudu. Isprobajte i budite prvi koji će ju ocijeniti!

Ocjena naših korisnika:    Vrlo dobro!
   Vrlo dobro!
Ukupno glasova: 18
5 zvjezdica: 9
4 zvjezdice: 4
3 zvjezdice: 4
2 zvjezdice: 0
1 zvjezdica: 1

Najčešća pitanja

  • Na koji način mogu uplatiti?

    Ponudu kupujete klikom na "kupi " i birate između plaćanja općom uplatnicom, internet bankarstvom ili karticama. Pomoć je dostupna putem chata, kontakta info@ponudadana.hr i telefonski na 01 6522 322.

  • Za koliko je moja uplata vidljiva?

    Ukoliko plaćate karticom, uplata je vidljiva odmah isti dan, a za opcije internet bankarstva i plaćanja putem opće uplatnice potrebna su do 2 radna dana.

  • Hoću li dobiti neku potvrdu?

    Potvrda dolazi na Vašu e-mail adresu nakon što je uplata vidljiva u sustavu, također ovisno o načinu plaćanja objašnjenom iznad. Naše ponude koriste se uz predočenje osobne iskaznice, a u iznimnim slučajevima uz isprintanu potvrdu, ali onda je tako navedeno i istaknuto u samoj ponudi.

  • Ako kupujem proizvod, kako će mi se isti dostaviti?

    Sve informacije vezane uz dostavu proizvoda dostupne su unutar svake zasebne ponude. Proizvodi se nekad dostavljaju isključivo dostavom, a nekad je moguće i preuzeti ih osobno što je tad isto navedeno u ponudi. Prilikom kupovine proizvoda označit ćete želite li da vam se proizvod dostavi na istu adresu koja se nalazi na Vašoj osobnoj iskaznici ili drugu koju ćete navesti prilikom kupovine.

  • Mogu li ponudu pokloniti?

    Naravno. Ime, prezime i adresu osobe kojoj poklanjate ponudu možete upisati prilikom kupovine, ali isto tako, ime nositelja potvrde možete promijeniti na Vašem korisničkom računu naknadno. Unutar korisničkog računa imate opciju printanja potvrde za poklon. Klikom na “Prikaži detalje” – “Izmjeni podatke” možete odznačiti prikazivanje cijene na potvrdi. Ako želite da se za vas izradi simbolična poklon potvrda koju možete uručiti osobi kojoj je poklanjate javite nam se na info@ponudadana.hr i rado ćemo za vas kreirati poklon potvrdu i poslati vam je na e-mail.

  • Gdje se nalazi kod potvrde?

    Sve potvrde nalaze se na Vašoj e-mail adresi putem koje ste kupili ponudu i na vašem korisničkom računu pod opcijom "potvrde/računi" u padajućem izborniku. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. Klikom na "Prikaži detalje" otvorit će se potvrda na kojoj ćete u gornjem lijevom uglu vidjeti četveroznamenkasti kod – kod potvrde.

  • Koji je rok za uplatu ponude?

    Nakon što ponudu rezervirate potrebno ju je uplatiti sljedeći radni dan do 16h. Ako zakasnite, a ponuda je još uvijek aktivna, javite nam se pa ćemo pomoći i omogućiti uplatu.

  • Plaćanje na rate?

    Moguće je ako je tako navedeno u samoj ponudi i u tom slučaju odnosi se na American express, PBZ Visa, PBZ Maestro i Diners kartice.

  • Koja je razlika između kupnje ponude i kupnje rezervacije?

    Neke naše ponude imaju obje opcije, neke samo kupovinu ili samo rezervaciju. Ako odaberete opciju rezervacije dio plaćate putem portala, a drugi dio na licu mjesta tj. prilikom korištenja same usluge. Ako odaberete kupovinu cijeli iznos uplaćujete putem portala.

  • Mogu li dobiti R1 račun?

    Naravno, R1 račun zatražite od pružatelja usluga prilikom korištenja, na licu mjesta ako ste putem portala uplatili cijeli iznos, a ako ste kupili samo rezervaciju onda vam je isti već dostupan za printanje unutar Vašeg korisničkog računa.

  • Kako mogu dobiti račun za kupljenu ponudu?

    Račun za kupljeni proizvod ili uslugu izdaje isključivo pružatelj usluge
    Račun za kupovinu rezervacije ponude nalazi se na vašem korisničkom računu pod kategorijom "potvrde/računi"

  • Što ako sam nezadovoljan ponudom koju sam kupio/la?

    U slučaju nezadovoljstva korištenjem ponude PonudaDana.hr stoji na raspolaganju svim svojim korisnicima. Za sve prigovore javite nam se pisanim putem na info@ponudadana.hr.

  • Kako koristiti poklon bon?


    - Prilikom kupnje ponude potrebno je odabrati opciju plaćanja bonom

    - Poklon bon se može upotrijebiti za plaćanje ponude u cijelosti ili plaćanje dijela iznosa ponude

    - Primjer: cijena ponude je 300 kn, 200 kn želiš platiti putem poklon bona, preostalih 100 kn moguće je platiti putem standardnih opcija plaćanja ponude (internet bankarstvo, opća uplatnica, kartica).

    - Iznos u tvom novčaniku bit će umanjen za iskorišteni iznos

    - Stanje iznosa poklon bona kao i rok iskoristivosti bona u svakom trenutku možeš provjeriti u novčaniku na svom korisničkom računu aktivacijom ili korištenjem poklon bona podrazumijeva se da je korisnik bona upoznat s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumije i prihvaća

  • Kako mogu uplatiti ponudu iz inozemstva?


    Za uplate iz inozemstva bit će Vam potreban SWIFT / BIC broj PBZGHR2X te podaci o banci primatelja: Privredna banka Zagreb d.d., Račkoga 6, 10000 Zagreb. Prilikom inozemnih plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete dokaz o uplati na info@ponudadana.hr kako bismo Vašu uplatu što prije evidentirali.

  • Uvjeti korištenja (preuzmi PDF)

Javi nam se :) Chat